Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 6221 til 6240 af 23765
-
ELEKTRICITET!
ForumindlægHej alle. jeg skal til eksamen på torsdag, og jeg har egentlig fået godt styr på de to andre emner, henholdsvis "kemien vi spiser" og "Atom - og kernefysik"..Så mangler jeg bare Elektricitet.. Er er nogle af jer, der ligger inde med nogle gode raporter, forståelige notater o... -
Rettelse af tysk repport
ForumindlægHej alle derude jeg vil gerne have rettet min repport. Jeg håber at nogle af jer gider at bruge tid på mig for at få den rettet. - I kan se den på filen :D -
please hjælp mig
Forumindlægnogle der kan hjælpe mig med hvordan jeg kan starte med en reportage og det skal være om en oversvømmelse. -
DHO formalia i historie!!!
ForumindlægHey folkens! Jeg skal til at skrive DHO her i 2.g, og har valgt at skrive i historie. Jeg har fundet ud af, hvad jeg vil skrive om, men jeg ved ikke, hvordan selve opgaven skal stilles op mht. underoverskrifter, henvisninger osv.. Er der nogen af jer, der har jeres DHO liggende et eller andet s... -
Sukker og gær som variabel
ForumindlægHar brug for hjælp, hvad sker der i en gæringsproces, hvis man tilsætter det dobbelte gær, eller sukker? Ved det virkelig ikke, så hpber på lidt hjælp. Det er en del af mit ølbrygningsprojekt, i naturvidenskabeligt grundforløb. -
Fotosyntese
Forumindlæghar lige 2 spørgsmål.. Skriver rapport om fotosyntese ,og jeg kan ikke lige finde ud af hvad jeg skal skrive til disse to ; Jeg skrev at ; I Glas B er der blevet foretaget respiration fordi den ikke fik noget lys.. Det jeg så skal skrive til den her, om hvad det så beviser? Det anden er at ... -
re-eksamen?
ForumindlægUhh, jeg var oppe i fysik igår... tsk tsk, det var noget værre noget... overvejer at gå op igen næste år, hva vil det indebære? skal jeg op i fuld pensum osv???varm karmaLasse -
hjælp til emnet: adskillelse af forskellige stoffer
Forumindlæghej er der nogen som kan forsklar hvad emnet handler om og nogen som kender sider på nettet til emnet? på forhånd tak! -
Supplering
ForumindlægHej, Jeg vil gerne søge ind på en naturvidenskabelig uddannelse til sommer og skal derfor supplere mat B - A, Fysik C - B og Kemi 0 - C. Jeg vil rigtig gerne gøre det så hurtigt som muligt og tænker derfor, at jeg vil tage det hele i foråret 2012, men fik af VUC anbefalet kun at tage to fag p... -
Hvad er der sket?
ForumindlægHvad er der sket med fysikundervisningen? Jeg oplever ofte her at eleverne har fået en opgave om et fysikemne, som de selv skal finde alle oplysningerne om. Er undervisningen i fysik blevet så dårlig at eleverne faktisk ikke undervises i faget? Jeg går ud fra at man stadig har bøger i faget. Hvor... -
mundtlig Kemi prøve eksame
Forumindlægskal til kemi prøve eksame på onsdag.. mangler 1 forsøg til metalle.. Har allerede sådan noget med varmeleddende og strøm leddende, men kan ikke komme i tanke om mere.. det skal helst være et forsøg på FSA Niveau.. Mangler også 2 til noget med elektromagnet/elektromagnetisme.. -
Mundtlig eksamen i NV-Kemi
ForumindlægHej alle sammen. Jeg går i 1.G og skal op i mundtlig eksamen i NV-Kemi (fedt i chips). Nogle idér til hvad jeg evt. kunne gøre efter jeg har forsvaret min rapport. Og hvad der er en god idé at sankke om, når man skal op i sin rapport. -
Elektrode
ForumindlægHej alle.. Hvorfor vandrer metallets ioner ud i vandet eller syren? Jeg forstår ikke logikken ? På forhånd tak :-) -
Gnidningskoefficient
ForumindlægHej nogen der kender gnidningskoefficienten mellem luft og metal? Skal bruge det til en opgave mvh Jolme -
Rydbergs konstant.
ForumindlægHej! Jeg har er igang med at lave en rapport i fysik, hvor jeg skal bevise RYdbergs konstant, efter egne måle bølgelængder. Jeg ved godt at der er noget helt galt med mine resultater, men min lærer sagde at jeg bare skulle bruge mine resultater alligevel. Indtil nu har jeg lavet det som jeg har v... -
Matematisk pendul Hjællp!!
ForumindlægHeyy allesammen .. Er li igang med en Fysik rapport, og er lii gået i stå ved en opgave. -Opgaven lyder følgende: Et matematisk pendul består af en punktformig masse m ophængt i en ustrækkelig snor med længden l i tyngdefeltet. Formlen for svingningstiden T af pendulet er givet ved: T = 2(pi) vl... -
rapportskrivning
ForumindlægEr kommet til at smide min tjeckliste væk, til de generelle krav der skal være til en rapport. Er der ikke nogle der kan lægge en sådan ud.Er der nogle der har nogle gode pointer om gelelktrofrese? -
pH-værdi - Teori - Syre og baser
ForumindlægHej ! Jeg skal skrive en rapport om pH og syre og baser ! Men nu ved jeg slet ikk hva jeg skal skrive under teori ? Håber der er nogle som kan hjælpe mig ! -
geometri
ForumindlægHvilken formel skal man bruge til at kunne regne disse stykker ud? Find radius i en skål der kan rumme 2 ltr find overflade arealet af tre kufferter find rum fang og vægt af det metal der bruges til den lille dåse hvor mange små dåser kan man fremstille af - en kubikmeter metal På f... -
mennesket ?
ForumindlægHej når jeg har et emne om forbrænding af fossile stoffer og hvorn de skader vores miljø, samt svovl. altså selve rapporten er om forbrænding, meeeen hvad har det med mennesket at gøre ? : / tak på forhånd
