Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 6361 til 6380 af 25374
-
sætning
ForumindlægHej er det sprogmæssigt korrekt at sige om en mand Semper Verus hilsen Evan Knudsen -
Omvendt ordstilling mm
ForumindlægHej! Hvordan oversætter jeg: Så snart manden var gået, trådte elskeren ud af skabet Hilsen Marie -
verbet at finde på spansk
ForumindlægHvordan ville jeg kunne oversætte en smuk mand som finder sit livs kærlighed. det der er svært er verbet. -
Genre
ForumindlægNogen der ved hvad genre En gammel mand i en perspektiveringskasse af Adam Oehlenschläger er???? -
Genre
ForumindlægNogen der ved hvad genre En gammel mand i en perspektiveringskasse af Adam Oehlenschl er????? -
Arbejde sammen
ForumindlægHej. Hvordan læser man til fysik/kemi prøven sammen? Hvordan griber mandet an? -
imperialisme
ForumindlægEr der nogen der ved hvad bagtanken med digtet " den hvide mands byrde" var ? mht. USA ? -
billedsprog
Forumindlægheeeij, jeg forstår ikke helt, hvad dette billedsprog betyder. manden havde et smil som et kranium. på forhånd tak. -
Ægteskab
ForumindlægHvad siger Bibelen om ikke-kristne ægteskaber? Hvor kvinden er kristen men manden er ikke og omvendt -
dansk synopse
ForumindlægHej allesammen. Er der nogle af jer der kender til novellen Den Strandet Mand, måske har analyseret den? Tak på forhånd! -
Osmannerriget
ForumindlægHej er der nogen der har en idé om hvorfor det osmanniske rige blev kaldt europas syge mand? -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHvad kan mand skrive i sin stikord til matematik A munlig eksamen? På forhånd tak :) -
Rettelse af tysk oversættelses opgave
ForumindlægHej! jeg er rimelig forfærdelig til tysk, og jeg håbede på at der var nogen venlige sjæle der ville rette den opgave jeg har lavet. Undskyld på forhånd for mit dårlige tysk, jeg kan virkelig ikke finde ud af det. PS. Hjælp ønskes hurtigst muligt, da det er til imorgen Dansk, det skal over... -
Jordemoder - 9,4 i snit, for at komme ind?
ForumindlægKan det virkelig passe? At jordemoder uddannelse, kræver så meget i snit?På forhånd tak! -
Merit givende fag?
ForumindlægKære læsere. Jeg er en ung gut på 24 år, som er igang med at undersøge muligheden for, at gennemføre HF på 1½ via enkeltfagsvejen. Jeg afsluttede HG i sommers, og fik gennemført første del af den obligatoriske administrationsuddannelse. Jeg er pt. igang med enkeltfag i dansk A,... -
At vælge studie...
ForumindlægGodaften folkens, Jeg skriver her for at få nogle inputs i forhold til valg af studie. Jeg har et snit på 6 og er i tvivl om hvad jeg skal læse. (Jeg ved godt, at det er noget, jeg skal gøre op med mig selv.) Jeg blev færdig med STX humaniora i 2014 og har arbejdet siden, og som så mange andre ... -
Post-colonial theory
ForumindlægHej! Jeg er netop ved at forberede mig til min studieretningsopgave, der påbegyndes om ganske få dage. Inden mine lærer skal udforme problemformuleringen - prøver jeg så vidt muligt selv at få indflydelse på hvad min opgave skal indeholde. Min studieretningsopgave har hovedfagene engelsk og hi... -
Oversættelse dansk til fransk - gider nogen at kigge på den?
ForumindlægDenne historie er en moderne version af den klassiske fortælling om Den lille Rødhætte. Hovedpersonen, Babette Chaperon, er slet ikke uskyldig eller artig, men meget udspekuleret, og det er ulven, som er offeret. Babette betragter sit besøg hos bedstemoderen som torsdagens pligtarbejde, som er hå... -
Spanske borgerkrig-propaganda. HJÆLP
ForumindlægHej Jeg går i 3.g. og skal til at vælge mit SRP-emne. Som så mange andre unge har jeg svært ved det. Jeg har valgt at skrive om Den spanske borgerkrig- Spansk (A) og historie (A). Jeg har kigget på lidt baggrundsmateriale og fundet propagandaen som et spændende emne. Materialer indtil videre. Jav... -
Hvilken ville passe til mig?
ForumindlægHejsa allesammen (: Jeg har snakket med min studievejleder og vi har det lille problem, at vi ikke rigtig kan finde en linje, hvor jeg passer ind.. Nu går jeg i første g og skal til næste år have et års orlov, da jeg tager på højskole. Jeg kommer tilbage til gymnasiet igen efter det år -til en ...
