Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 6361 til 6380 af 40403
-
Tysk.Please vær sød at rette min oversættelse.
ForumindlægHej.. Er der ikke en der vil rette min oversættelse.Dansk:Da Gabi trådte ind i kælderen, slukkede nogen lyset. Hun hørte samtidig, at døren gik i bag hende. Gabi indså, at hun var spærret inde. Det så sort ud. Hun overvejede, hvad hun skulle gøre. Hun frygtede at flippe totalt ud. "Jeg må ta... -
Et kærlighedsbrev på tysk
ForumindlægJeg har skrevet et brev på tysk, og jeg ville lige høre om der var nogle af jer der kunne hjælpe mig lidt med at finde fejlene. 1000 tak på forhånd. Hvis I evt. kunne skrive e-mail adresse eller noget lignende. - Ellers vedhæfter jeg bare en fil? -
Rette korte sætninger på TYSK
ForumindlægHej der ude. Er der en der kan rette 5 korte sætninger på tysk. Kan sende dem over besked?? -
En engelsk oversættelse
ForumindlægHej..Jeg ville være taknemmelig hvis der var nogen derude, der kunne læse min oversættelse igennem og evt rette fejl..:)den danske tekst:Den engelske trones historie er spækket med hoveder, som er rullet og anbragt på stager efter at have talt monarken imod.Charles Edward Maurice, den 9. jarl Spe... -
Rettelse af oversættelse
ForumindlægHej, jeg vil gerne have tjekket min oversættelse igennem for store brølere :) På forhånd tak. Traducción Blanca y su marido, Luis, que viven con sus tres niños en el norte de España, vienen inesperado y visitan los padres de Blanca, Marcela y Víctor, que viven en una isla en del Mediterráneo.... -
Oversættelse (grammatik)
ForumindlægHej. Er der nogle der kan rette følgende engelsk oversættelse? Håber.. Tak. :) AN AMERICAN HERO A young electronic engineer witch name is Bernhard Goetz walked a morning in December 1984 down in New York’s subway on his way to work, and when the train came in to the platform, he walked into an ... -
Engelsk oversættelse
ForumindlægEr der nogen flinke mennesker, der kunne tænke sig at finde eventuel fejl i min engelsk oversættelse? Der er sat særlig fokus på relativepronomener Det kunne være meget rart, hvis der var nogen der gad at hjælpe mig - for den er til i morgen Tak på forhånd :) -
Rettelse af oversættelser
ForumindlægHej Er der en, der vil kigge mine oversættelser igennem? -
tysk stil
ForumindlægHey, jeg har skrevet tysk stil og vil lige høre om der er en tysk ekspert derude, som vil rette ? Jed vedhæfter stilen som dokument -
Tysk postkort
ForumindlægHej Jeg har skrevet et postkort om min sommerferie på tysk, som skal være i førnutid og jeg håber i kan hjælpe med at rette den. jeg har vedhæftet mit postkort. tak på forhånd. -
tysk disposition
ForumindlægHej, skal lave en tysk disposition til min mundtlige prøve og mangler inspiration. Er der nogen der kan sende deres ?:) -
Haster.. har brug for hjælp til tysk
ForumindlægEr der en eller anden som vil være sød, at rette min tysk stil igennem ,den er kun på 150 ord :) P.s skal afleveres i morgen, så det må meget gerne være nu og her. På forhånd tak. -
tysk stil
Forumindlæghej jeg har fået en stil for i tysk og jeg er ikke den bedste til tysk så hver sød at hjælpe mig In die Urlab ich bin im das Ferienhous gewesen. Meine Feriehaus light im Havnsø. Mein Freundin Adina und meine Freunde Ludvig und Sofus Ferienhaus ligt im Havsø auch. Wenn ich war im Ferienhause wie w... -
Terminsprøve tysk hjælp
ForumindlægJeg skal til terminsprøve i tysk :/, og der skal jeg skrive en stil, men jeg har ingen ide om hvordan man laver en tysk. Jeg lidt brug for hjælp med at få nogle gode huske regler når jeg skal skrive stilen. fordi jeg er jo så klog ikke at følge med i timerne, og forstår ikke en skid af hvad min l... -
Tysk Eksamen
ForumindlægEr der nogen der ved noget om, hvordan en tysk eksame foregår? - Det vil jeg meget gerne vide noget om? -
Tysk: Eksamensstil?
ForumindlægHej hej!Jeg har lige været oppe i tysk! - rigtig god tekst! Hvad siger I? -
Tyske rette !! HjÆlp! :)
ForumindlægHej er der nogle der evt. vil rette min tyske stil ? tak på forhånd jeg vedhæfter den :) -
Tysk rettelse
Forumindlæger der nogen der vil rette noget tysk for mig bare lige hurtigt skal snart bruge PLZZ:D -
engelsk oversættelse
ForumindlægHej... håber lige at I kan hjælpe mig med, at få rettet fejlene i min oversættelse.. den er fra dansk til engelsk takker Min far har haft et godt arbejde i mange år, men nu har firmaet indført computere, og han kan ikke lide at gå på arbejde mere. Jeg håber, at han kan få ansættelse et andet s... -
At være tysk?????
Forumindlægjeg skal lave en opgave om hvad det vil sige at være tysker. Nogle ideér om hvad jeg kan skrive?? jeg er helt på bar bund :( - jeg har tænkt mig at starte med "at være tysk er mange ting osv." men jeg ved ikke hvordan man skriver "at være tysk".. hjæælp!! :D
