Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 6761 til 6780 af 14598
-
Eventyr kendetegn
ForumindlægHej... Hvad er de mest almindelige kendetegn ved eventyr?? Tak på forhånd... -
Dansk projekt
ForumindlægHej mig og min veninde skriver om "årsager til indvandring". Og det her er vores problemformuliering -->Hvordan kan det være at indvandrere vælger at udvandre tilet andet lan, når de allerede har et hjemland. Hvad siger dem der bor i det land, hvor der komer nogle indvandre ti... -
Ibsen
ForumindlægHvad menes der med: "Det vidunderlige" i Ibsens dukkehjem. -
Contestaciónes
ForumindlægEn venlig sjæl, der lige vil se min opgave (noget af den) igennem for fejl? Og hjælpe mig til at rette? (: La madre de Pedro Almodóvar no gusta el nombre público de su hijo. Dice a Pedro “Tú te llamas Pedro Almodóvar Caballero. ¡Qué es eso de Almodóv... -
Kan nogen hjælpe mig med denne note/qoute om hvad det ret faktisk betyder ? eller hvad der menes?
ForumindlægHJÆLP.. "Being attentive to the needs of others might not be the point of life, but it is the work of life. It can be messy, and painful, and almost impossibly difficult. But it is not something we give. It is what we get in exchange for having to die." Jeg skal skrive et essay i eng... -
Problemformulering
ForumindlægHej alle! Jeg skal til at finde en god problemformulering til min ATopgave men finder det meger svært. Jeg skal skrive om kræft i biologi og samfundsfag. Jeg valgte at fokusere på lungekræft og hvordan regering håndtagerer problemet - gennem kampanier osv.. Jeg ved bare ikke hvordan en god pr... -
BOG RAPPORT model??
ForumindlægHej! Jeg sidder her og skal skrive en bog rapport, men jeg har svært ved at komme igang.. - Er der nogen som ved om der findes en slags konkret model man kan gå ud fra, hvis det er tilfældet vil jeg gerne høre fra jer?! MVH. CADL -
Darwins teori om arternes udvikling
ForumindlægHvordan kom Darwin frem til sin teori om arternes udviling? -
Skal være ateist for at være eksistentialist?
ForumindlægSkal man være ateist for at gå ind for eksistentialismen? Såfremt mennesket er frit og ikke står til ansvar for en højere magt må det jo nødvendigvis være defineret ud fra dets handlinger såvel som valg? Så hvis dte var op til mig ville jeg mene at alle eksistentialister er ateister?? Er confuse,... -
Finde punktmængde
Forumindlægf(x)=-x2 + 9x - 14 grafen for f afgrænser sammen med x aksen en punktmængde. find arealet. Hvad skal jeg gøre. tegne grafen og finde punktmængde og hvad er punktmængde. -
HJÆLP!
ForumindlægEr der nogle som har haft om Jehovas vidner i AT med fagene historie og religion? -
Motivation
ForumindlægHej Er der nogen der har en ide til hvordan man kommer igang med lektierne, hvis man ikke har nogen motivation? -
Fortolkning af Se7en
ForumindlægHej allesammen! Har nogen af jer set filmen Se7en? I så fald vil det være alletiders, hvis I vil give jeres fortolkning og hvis I kan, så gerne inddrag scener, der beviser dette. Hilsen Liselotte -
religion senmoderne sport
Forumindlæghej i religion på b niveau har vi fået en opgave. 1. hvori vi skal på religion i det senmoderne og evt. inddrage sammenligninger fra det tradionelle 2. og så har vi fået en tekst der handler om sport og religion, altså sport og religion har sammenligninger, og så videre jeg er gået i hak mangle... -
Grammatik sæninger
ForumindlægHvad er fejlen ved sætningen: "Patras is one of Greece’s largest citys". Er den korrekte sætning: "Patras is one of Greece's largest city's. Er der en/nogle som vil hjælpe mig med at forklare fejlen. Hvorfor skal jeg skrive apostrof -
Hvad mener i og hvorfor ?
ForumindlægFosterdiagnostik Man har fundet genet for ordblindhed, og man kan nu ved fosterdiagnostik finde de fostre, som vil blive til ordblinde børn. Det er dyrt med specialundervisning til de ordblinde. Bør forældre til ordblinde børn vælge at få abort ? Hvad mener i , i må meget gerne argumentere for de... -
DANSK METODE
ForumindlægHey i søde mennesker derude. Jeg sidder ligenu og er igang med mit AT og kommer lige pludselig i tvivl om min metoder. For jeg har nemlig "analyseret" på den måde at jeg har fulgt en person, denne person laver en fejl og der kommer konsekvenser. min opgave har så været at følge de... -
Teaterstykke - Et Drømmespil
ForumindlægHej folkens. Jeg har fået en alt for svær opgave for XD Og det er endda sidste stil inden karaktergivningen... Jeg har sammen med min klasse været inde og se teaterstykket "Et drømmespil", og nu har vores lærer bedt os om at lave en "kortfattet undersøgelse af om hvorvidt "Et ... -
SRP psykologi/historie biologi?
ForumindlægHej Jeg skal finde et emne hvor Biologi A skal være med. Jeg tænker på at tage historie og skrive om en sygdom som fx Den Sorte Død. Jeg kunne også tage Psykolog om fx stoffer eller noget i den stil, Jeg er ellers lost og har brug for noget inspiration til hvad jeg skal skrive i og hvilket emne... -
Dumpe 3.g
ForumindlægHey . Dette år har desværre for mig været et helvede . Jeg har flyttet fra min gamle gymnasium til et nyt (pga. vi flyttede fra vores gamle hus) og da dette skete var det egentlig ret svært for mig og det gik udover mine karakterer . (men jeg bruger dette ikke som en undskyldning, tværtimod var d...
