Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 681 til 700 af 181597
  • Internet til matematik A eksamen i år (2017)?

    Forumindlæg
    Vi er i vores klasse blevet lidt i tvivl om man må bruge internet til eksamen i år, da nogle lærer påstår vi må, mens andre påstår det modsatte...
  • Hvad hedder 'skriftlig eksamen' på engelsk?

    Forumindlæg
    Hej, simpelt spørgsmål.. Hvad hedder skriftlig eksamen på engelsk? Jeg skal til skriftlig eksamen og vil gerne have, at det står i sidehovedet .. på engelsk. Jeg forestiller mig, at det hedder writen exam or written examination .. men er lidt usikker :) Takker
  • Mat skriftlig eksamen idag - hvordan gik det?

    Forumindlæg
    Hej... Hvordan gik jeres matematik skr. eksamen idag? Er der nogle der vil uploade jeres besvarelser her så vi kan sammenligne resultaterne med hinanden?
  • Matematik eksamen

    Forumindlæg
    Er der en der kan fortælle hvad forskellen på linjens ligning i formen y=ax+b og ax+by+c og for parameterftemstillingen er?
  • Skriftlig engelsk eksamen på b-niveau 2009

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg ville bare lige høre om, der var nogle der vidste hvad opgavesættet fra skriftlig engelsk b-niveau hed sidste år? altså hvad hed novellen og hvad var temaet til paper?
  • Skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej! Er ved at forberede mig til skriftlig eksamen, og sidder og skriver nyttige vendinger ned. Indtil videre har jeg: Efter min mening: En mi opinión Jeg synes at: Creo que Alt taget i betragtning: Considerando todas las cosas Når man tænker på: Cuando se piensa en På den anden ...
  • Dansk skriftlig, hjælpe programmer?

    Forumindlæg
    Hej. Skal snart til dansk skriftlig eksamen, så søger gode hjælpemidler, har selvfølgelig word med stavekontrol, men hvad kan man ikke få nogle bedre rette programmer end det:) Mvh Steffen.
  • Eksamen (A-niveau)

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg har prøvet at kigge efter, hvordan et spørgsmål kunne lyde til eksamen i biologi på A-niveau.. Men jeg kunne kun finde spørgsmål til nogle på c-niveau.. Er der nogle der kan komme med et eksempel? På forhånd tak
  • Matematik B Eksamen

    Forumindlæg
    Hvor mange procent skal man have for at bestå, son en skriftlige Mat B eksamen ?
  • Samf. skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Er det tilladt med hjælpemidler i skriftlig eksamen i samfundsfag?
  • eksamen

    Forumindlæg
    Hej....Jeg har et spørgsmål....??? Jeg har lige afsluttet 1 g og da jeg var så "heldig" ikke at komme op til eksamen, er mit spørgsmål så: hvor mange eksamener skal jeg minimum ha afsluttet efter 2 g....???på forhånd tak
  • Mat A eksamen

    Forumindlæg
    Skal op til mundtlig eksamen i matematikA-niveau. Er der nogen, der har nogle eksempler på hvordan eksamensspørgsmålene er formuleret??
  • Skriftligt - hjælp !

    Forumindlæg
    Hey...Skal aflevere oversættelse og har brug noget hjælp.Den danske version: En dag, nogle år senere, vender deres mor tilbage, men hun er ikke alene: Hun er sammen med en fremmed officer, og i sine arme bærer hun en baby, som er deres nye lillesøster.Hun og officeren vil flygte til et andet land...
  • Skriftlige eksamen!!

    Forumindlæg
    Hej!! Jeg skal op til skriftlig dansk eksamen på tirsdag. Jeg kunne godt tænke mig, at høre nogle fif om forberedelse til eksamen!! Jeg kunne godt ønske mig nogle link til udførelse af skriftlig eksamen, hvis det kan lade sig gøre?? På forhånd tak
  • Sygeeksamen, skriftligt

    Forumindlæg
    Hej.Jeg har været indlagt på sygehuset i en lang periode, hvorfor jeg skal op til sygeeksamen, studentereksamen, i fagene. På onsdag skal jeg op i skriftlig tysk. Hvad skal jeg forberede? Jeg kunne godt tænke mig at læse tidligere års eksamenssæt. Er der nogen, som kender et link til undervisning...
  • HJÆLP! Hvordan skriver man en problemanalyse til HTX mat B skriftig eksamen ??

    Forumindlæg
    Hej .. Jeg sidder her og skal til at sætte min rapport sammen , men ved ikke hvordan jeg skal skrive min problemanalyse til opgaven .. Hvad skal sådan en indeholde ? Så hvis I kunne give nogle ideer til hvad der skal stå i sådan en , så ville det være dejligt :) .. Det er til HTX eksamen B .. Sk...
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej Jeg vil gerne vide om man skal op i en eksamen, hvis man har valgt kemi A som valgfag. Og hvis der er, bliver det lodtraækning angående om det skal bliver mundtligt eller skriftligt?
  • Hvad sker der hvis jeg dumper historie A eksamen?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal til min mundtlige historie eksamen i morge, og jeg har ikke læst op. Jeg har ikke planer om at bruge mit gennemsnit til noget, og min mentalesundhed har ikke givet lov til at læse op, så jeg behøver ikke kommentarer på dette tak:) Jeg regner derfor heller ikke med at klare det god...
  • danskeksam A

    Forumindlæg
    hej hvordan foregår en mundtli og skriftlig eksam i den ny reform for jeg vil læse på pensumet her i sommerferien
  • Skriftlig Tysk

    Forumindlæg
    Hej, er der måske en der har lyst til at læse min eksamens opgave igennem, og evt. give den en karakter? Jeg har tysk på A niveau..