Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 7181 til 7200 af 176851
  • eksamen

    Forumindlæg
    Jeg skal til mat eksamen i morgen, og har brug for hjælp til nedestående spørgsmål beskriv et eller flere eksempler på en situation hvor man kunne være interesseret i at foretage en stikprøve Demonstrer vha. eksemplet hvorledes man kan foretage en uafhængighedstest
  • Biologi eksamen på læreruddannelsen

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til biologieksamen her til januar, og skal lave 5 eksamensoplæg. Men jeg har brug for lidt hjælp til at vide om jeg gøre det rigtigt osv. Håber i vil hjælpe...:))
  • Kemi Show

    Forumindlæg
    Vi skal lave et kemi show til åben hus på vores gymnasium i morgen... Nogen herinde der har nogle gode forsøg vi kan vise... Gerne med lidt show i! På forhånd tak
  • Kemi opgaver

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg har nogle kemi-opgaver som skal løses, og tænkte på om i kunne hjælpe mig med et af spørgsmålene. Spørgsmålet er følgende: - Ved reaktionen mellem methan og dichlor dannes lidt ethan. Hvordan kan det forklares? På forhånd tak!
  • Trykte reklamer til dansk mundtlig eksame

    Forumindlæg
    Hej. Jeg vil bare spørge om der er nogle som har et forslag til hvad jeg kan vælge til eksamen, Måske har i også nogle gode råd. tak på forhånd Nadin
  • Eksamen.

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg er desværre i den uheldige situation, at jeg har trukket billedkunst til eksamen om omkring en måned! - Og jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad det kræver for at opnå en god karakter? - Da jeg nok har været en del doven i timerne (hvilket har resulteret i, at jeg skal knokle fremo...
  • HJÆLP TIL EKSAMEN!

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har en eksamen imorgen, men jeg mangler stadigvæk at svare på to spørgsmål som jeg har prøvet at lede efter over alt men uden noget svar. Jeg håber at der er nogle af jer der vil svare på disse to spørgsmål: 1. Hvordan nogle salte danner basiske opløsninger, når de opløses i vand. 2. Hv...
  • Dansk eksamen 2012

    Forumindlæg
    Hej alle! Ville høre om der er nogen der har skrevet opgavem om "Den sproglige fascisme breder sig" som er fra danske A eksamen 2012. Og er der en der evt kunne hjælpe mig med at sende opgaven? På forhånd tak :-)
  • Hjælp til samf. eksamen 2009

    Forumindlæg
    Hejsa.. Er der nogle der har skrevet opgave A til samfundsfags eksamen 2009?? og må jeg evt se den? Er gået lidt i stå halvt inde i opgaven og kunne godt trænge til inspiration.
  • Væktmodeller til mundtlig eksamen.

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er i tvivl om hvorvidt jeg skal besvære følgende: Redegør for metoder der kan anvendes til at undersøge om der er tale om en potensudvikling ud fra et givet talmateriale. Ud over at man kan anvende potensregression, hvad skal jeg mere komme ind på, er ikke helt sikker på at jeg forstår f...
  • EKSAMEN!!!

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg skal på mandag op i engelsk, (9. klasse) Og jeg har valgt som overemne , racisme, og som underemne racisme i dansk politik. Jeg har skrevet kort, hvad jeg vil sige.. Og jeg vil bare høre, om ikke der er nogen der vil bruge 5 minutter, på at rette den for grammatiske fejl, jeg er nemlig...
  • Hvad tager i med til skriftlige eksamener?

    Forumindlæg
    Tager i bare ALLE de papirer i har fået i løbet af de 3 år, samler dem i en mappe, og så det bare det?
  • Dansk skriftlig fremstilling GLEMT

    Forumindlæg
    Hej Ved i hvad der sker hvis man har glemt sit opgave nr på opgaven. det forsvandt da jeg skulle opsætte min artikel og glemte at sætte det ind fordi var først færdig lige til tiden og havde rimelig stress på.
  • FRIGIVELSE AF STX SKRIFTLIGE EKSAMENER

    Forumindlæg
    Ja, som overskriften siger. Nogen der ved hvonår de skiftlige årskarakterer fra studentereksamen bliver frigivet? Eller får man dem først den dag man får eksamensbeviset? Speedometer007
  • Eksamens opgaver mekanik

    Forumindlæg
    Hej, nogle der kan hjælpe med hvordan opgave c og d skal laves?
  • eksamen?

    Forumindlæg
    jeg skal op i dansk i morgen. er det nødvendigt at læse sit pensum igennem inden man skal op?
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op i Mundtlig Dansk og trukket "Det Barske liv" som er min fordybelsesområde. Jeg ville gerne spørge jer om i ikke kunne hjælpe mig med at finde tekster der omhandler "Det Barske liv".
  • Eksamen

    Forumindlæg
    hej mennekser.. der ike så mange der svarer men det er virkelig vigtigt -.- vil ikke være sød at skrive de tekster som man kan trække til dansk eksamne?:D
  • Point i Mat-B skr. eksamen

    Forumindlæg
    Hvis man nu udregner en opgave forkert, men metoden er rigtig, vil man så stadig få nogle point? Jeg var til eksamen i skriftlig matematik på B-niveau i dag og en af opgaverne var at jeg skulle løse en andengradsligning. Denne andengradsligning havde så ikke konstanten b, så jeg troede at det b...
  • hjælp til samfundsfag eksame imorgen vigtigt

    Forumindlæg
    Emme: Markroøkonomi og perspektiver på nationaløkonomi S og Sf`s 2020 plan Historisk efterlønsreform er på plads statsgælden steg 94 mia kr sidste er der nogen der ved npget om det her. hjælp mig