Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 7221 til 7240 af 58387
-
SRP i samfundsfag og engelsk - borgerrettighedsbevægelsen
ForumindlægHejsa Jeg skal skrive studieretningsprojekt i engelsk B og samfundsfag A, hvor jeg i engelsk vil analysere nogle taler - Martin Luther King's 'I have a dream' samt Obamas sejrstale i Chicago. Så engelskdelen er stort set på plads, men mangler forslag til hvordan jeg bedst muligt kan i... -
Hjælp til engelsk tekst
ForumindlægJeg er i gang med en engelsk tekst, hvor jeg skal skrive om Bill Gates. Jeg mener selv, jeh g er færdig, og vil egenlig bare høre, om nogen vil læse den igennem for eventuelle fejl i form af f.eks. komma, stavefejl etc.? På forhånd mange tak. Teksten kommer her; Who is Bill Gates? Bill Gates... -
FSA eksamen
ForumindlægHej Jeg skal op til geografi eksamen, næste uge. Har i nogle gode råd til mig omkring hvad jeg skal læse om? Bare gode råd generelt... -
AT- eksamen
ForumindlægHej allesammen.. Jeg skal til eksamen i AT, hvor emnet er kommunikation.. Jeg har valgt fagene Historie og Matematik.. Har i nogle gode ideer til, hvad man kunne skrive om? :) -
HISTORIE EKSAMEN!
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig hvordan historie eksamen forgår?? Jeg ved intet... (Gamle reform!) Kommer man op i noget ukendt??! Skal man analysere teksten???! -
DANSK EKSAME
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har lige trukket EPIK, som jeg skal til eksamen i. Jeg vil lige høre om der er nogle af jer der har noget der ville være godt at vælge? tak på forhånd! -
erhvervsøkonomi eksamen
ForumindlægHej alle sammen .. Jeg skal til erhvervsøkonomi eksamen imorgen , og jeg er usikker på hvad det er vigtigt at læse / kunne ! Nogen byd ? på forhånd tak edit: det er på c niveau -
Besættelsen (eksamen)
ForumindlægHej, har fået tildelt overemnet Besættelsen (eksamen), er der nogen der har bud på gode underemner med meget kød på dertil? -
Biologi eksamen
ForumindlægHej allesammen :) Er der nogen, der kan give nogle gode råd til, hvordan man bedst muligt læser op til mundtlig eksamen i biologi på C-niveau? :) På forhånd tak :) -
Eksamen på mandag
ForumindlægJeg skal til eksamen i dansk retskrivning og læsning på mandag og har svært ved kommaer osv hvad kan man gøre for ikke at glemme alt det man øver sig i -
Skriftlig Eksamen
ForumindlægHejsa. På fredag skal jeg op i skriftlig dansk. Jeg vil høre, om der var nogle steder på nettet hvor man kunne læse om noget mht. eksamen -
Læreplads - eksamen
Forumindlæghej, jeg skal op til eksamen her snart, er der nogen af jer, der har arbejdet med teksten læreplads? hvis nogen af jer, som har det vil i så ikke være søde og sende den? -
kemi sig til eksamen
Forumindlæghej, er der måske en venlig sjæl derude, som ville gør rede for kemiske bindinger og blandbarhed. Det er til et af mine spørgsmål til kemi eksamen. -
Engelsk rettelse.
ForumindlægJeg har et brev her, jeg gerne vil have rettet for de evt. fejl.Det ville være en stor hjælp. :D// I don’t think that what you did, where the right way to handle the dispute between you and your parents. There must be a reason for your parents, why they didn’t give you their permission to get a S... -
Engelsk Article
ForumindlægHej jeg skal til Examen imorgen, og jeg har skrivet en Artikel for at øve mig lidt . Er der nogen der kan rette den til mig , den ikke så lang. Tak The difference between the small and the big area By Sandra Why there are a little pit of the people, who like to live i... -
Engelsk hjælp- uregelmæssige....
Forumindlæghej :) er der nogel der har en "huskeregel" på, hvordan man kan huske ureglmæssige verbers bøjning? Eller hvordan man kan finde ud af det, uden brug af ordbog el.lign. Håber der nogle, der kan hjælp. (bare lige lidt info, jeg kan det godt nogenlunde, men har problemer med ... -
Hjælp til engelsk stil
Forumindlægheeej den her stil skal afleveres på mandag jeg har kigget på den i halvanden uge nu og jeg kan ikke umiddelbart finde flere fejt. er der nogle der lige vil rette den igennem eller bare læse og give respons på forhånd tak da jeg ikke kunne vedhæfte filen, kopiere jeg den ind her: ... -
Email på engelsk.
ForumindlægHejsa Vil gerne vide om der nogen der er lærere her eller andet som kan vurdere min stil/e-mail som skal handle om at man er flyttet til London og skal beskrive et hooligan miljø på en eller anden måde. Hvis I kan komme med jeres fulde og ærlige karakter vil jeg være glad og venlig også komme me... -
Engelsk fornemt brev
ForumindlægHej. Jeg har fået til opgave at skulle skrive et engelsk formelt brev. Skriv venligst hvis der skal rettes nogle ting. -
Svar for eksamen
ForumindlægHej derude Jeg var til eksamen i mikroøkonomi i juni måned og jeg regner med at få svar i august måned. Det undrer mig dog, hvorfor der skal gå så lang tid, før man får svar. Jeg har fået at vide, at undervisere og censorer går på ferie i juli måned, så opgaverne bliver først rettet når de komme...
