Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 7301 til 7320 af 176851
-
Eksamen ?
ForumindlægHej SP Jeg skal til old. eksamen men er lidt usikker på hvordan jeg skal gribe det an. Jeg gennemgår hele pensum og noter men jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal analyser et uddrag fra iliaden f.eks. Hvad skal man komme ind på ? -
Tips til skriftligt dansk
ForumindlægJeg kunne godt bruge nogle tips til hvordan man bliver bedre til at formulere sig i skriftligt dansk.. så man kan få lidt højere karakter i dansk stil.. Jeg mangler lidt de der ord, vendinger og formulering som får teksten til at flyde.. Hvordan kan man øve sig i det.. -
TIL EKSAMEN
ForumindlægDu skal præsentere emnet lys i den efterfølgende samtale vil vi tage udgangspunkt i din præsentation. samtalen vil bla. omhandle følgende: -reflektion -optik -brydning Jeg har modtaget denne opgave. Hvordan skal jeg fremlægge denne præsentation bedst. Bør jeg indede den eller...? Hvilke emner b... -
eksamen
ForumindlægHvordan starter man sin fremlæggelse! Altså HELT fra starten - jeg har valgt at skrive en synsopsis om ... bla bla? Hvordan gør i? :) -
5 A-Niveau fag=Gange med 1,03??
ForumindlægHej.. Når man vælger at have 5 A-niveau fag på gymnasiet, skal man så gange sit gennemsnit med 1,03? Eller skal man have 6? -
Hjælp til kemi rapport haster
ForumindlægHej allesammen :)Jeg er i gang med en kemi rapport som skal afleveres i morgen. Jeg er sen på den, det ved jeg godt, men jeg håber, at der er nogen der vil hjælpe mig alligevel.Jeg skal skrive en rapport om "entalpitilvækst ved neutralisation af syre med stærk base", og er dette emne mi... -
1.g 24-timers forberedelses eksamen
ForumindlægJeg vil bare være sikker på at jeg har forstået mit eksamensspørgsmål korrekt: Energi - Smeltning og fordampning Mundtlig præsentation: Du skal reddegøre for de energiomsætninger, der finder sted når et stof opvarmes. Dette skal være med særlig vægt på smeltning og fordampning. Altså Jeg skal in... -
Eksamen! Hjælp!
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen her i morgen i teknologihistorie. Jeg skal stå og snakke om atomkraften. :-) Jeg har rimelig godt styr på det hele udover at jeg skal komme ind på etiske og moralske problemstillinger som knytter sig til atomkraften. Hvis der er nogle som bare kunne fortælle mi... -
Eksamen
ForumindlægVi har som mange andre, trukket i dansk til eksamen her for nogle dage siden. En veninde og jeg har trykket emnet "Jesper Wung-Sung". Vi skal vælge en novelle fra ham og perspektivere til en af de noveller vi selv har læst, som er "sidste dag", "Mif og Æik" og "... -
Mundtligt eksamen - spørgsmål bliver udleveret på forhånd
ForumindlægHej Når man skal op i mundligt i et fag, får man så nogle spørgsmål på forhånd, altså inden eksamen, som man kan forberdre sig på? -
Eksamen
ForumindlægHej alle. Hvordan går man ind i 3.g og levere en god AT eksamen?! Hvor meget af ens opgave skal man fremlægge og hvor meget metode? på forhån tak.. -
Aftenen inden skr. eksamen i engelsk B niveau
ForumindlægHej, i morgen skal jeg til skriftlig eksamen i engelsk på B niveau på HF. Nogle råd til, hvad man lige kan gøre her i aftenen, så man er 100% klar til i morgen? tak -
Eksamen
ForumindlægSkal til eksamen her imorgen i old, og fatter brik af "Brevgenren som litterært fænomen, med fokus på Cicero - Petrarca-breve" Ellers er der nogle der har lidt guldkorn på skulpturerne "Mercur som Argusdræber", "Gratierne og Amor" samt "Hebe" på forhånd ... -
Hjælp til eksamen
ForumindlægHejsa, Jeg skal snart til eksamen i spansk på højniveau, og jeg har problemer med hvordan jeg skal læse de forskellige værker op, uden at læse dem alle sammen forefra igen. Men man trækker jo et stykke fra et af værkerne hvor man skal fortælle hvad der foregår. Jeg har hørt at det er godt at skr... -
stile til skriftlig årsprøve???
Forumindlægder var en som skrev herind der lige havde været oppe i samfundsfag årsprøve og for at få inspiration kiggede personen rundt herinde og læste andres stile mm... personen opdagede at han/hun kom op i en opgave som Han/hun havde læst herinde. pudsigt nok...Men hvor henne herinde kan man gå ind og ... -
Ang. tysk skriftlig
ForumindlægHvad vil i give den i karakter? Lesen oder lieber Fernsehen? Ich vorziehen lesen, weil es ist mehr Gesund für der Sehkraft. Viele Menschen mit Brillen, sitzen oft davor das Tv. Der Unterschied auf lesen oder Fernsehen sehen, ist das Strahlen, der Fers... -
Skriftlig fremstilling i tysk
ForumindlægEr der nogle af jer, der var oppe i tysk maj sidste år. Og hvad skulle den stil, man skulle skrive i sprog og sprogbrug i fsa handle om. Tak på forhånd -
En skriftlig diskussion? please hjælp :(
ForumindlægHvordan skriver man en diskussion?Skal diskutere med udgangspunkt i en artikel.Skal jeg tale om artiklen, eller bare om emnet og nævne lidt artiklen?Og hvordan diskuterer man? -
Engelsk B skriftlig
ForumindlægHej Jeg skal til terminsprøve i morgen og har ikke mulighed for at tage printer med, så jeg skal bruge skolens printer, men har ingen anelse, om hvordan det helt præcist kommer til at foregå.. Det er noget med, at man får et USB stik inden prøven osv.. Er der et specielt program, man skal downlo... -
mat eksamen hhx
Forumindlægd) Gør rede for, at funktionen B har en vendetangent i punktet. nogle der har lavet dette? på forhånd tak
