Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 7301 til 7320 af 61667
-
Fodnoter i matematik?
ForumindlægHej Folkens Jeg skriver SRP i matematik bl.a. Jeg ved dog ikke hvad jeg gør med fodnoter. Jeg har jo "taget" beviser fra en bog fx, skal jeg så henvise til kilden i fodnoten? Jeg mener bare, er et bevis ikke et bevis? Så det kan vel i princippet være alle steder fra. Derudover er jeg o... -
matematik-hjerner, se her!
ForumindlægHey! Nogle der kan hjælpe med lidt matematik? Er igang med at lave dispositioner til de forskellige emner, og vil gerne have hjælp til, hvad der hører under de forskellige emner(det som umiddelbart er det vigtigste inden for hvert enkelt emne at kunne perspektivere til: Løsning af andengradslign... -
Matematik opg
ForumindlægHar virkelig brug for hjælp. Er igang med nogle matematik opgaver og er gået lidt i stå ved sidste opg.... Opgave: F) Thomsen sorterer æggene i forskellige størrelser. Til dette formål har han et antal ligebenede trekanter med en topvinkel på 80 og med varierende sidelængder. Hvor lange skal si... -
Matematik aflv.
ForumindlægHej tænkte på om nogen af jer kunne hjælpe mig med følgende: Afstanden mellem kuglernes centre 25cm Kuglerne og røret som, kuglerne skal trækkes igennem, har en diameter på 7,6cm Beregn rumfanget af det mellemrum der er mellem to kugler i røret, og angiv det i liter. Det er en mat... -
Matematik (AFLEVERING)
ForumindlægHej allesammen!!! Jeg kan have hjælp til MATEMATIk!! Drengeholdet i den lokale fodboldtklub har 20 kampe scoret følgende antal mål 1 3 2 2 4 3 0 2 3 4 2 5 2 5 2 3 3 4 2 5 2 2 Udregn middeltallet med 1 decimals nøjagtighed. I hvor mange procent af kampene score... -
Hjælp til matematik opgave
ForumindlægHej. Jeg har en aflevering for i matematik, og sidder med den sidste opgave, som jeg simpelthen ikke kan finde ud af. Håber i kan hjælpe. Jeg bruger btw programmet maple. OPGAVEN: I en model for udviklingen i vægten af hunkalkuner fra en bestemt race gælder, at Hvor f(t) er vægten af hunka... -
Eksamen - klage?
ForumindlægHej folkens Jeg var til eksamen idag og det gik super godt. var slet ikke nervøs og vidste alt og mere til om emnet og spørgsmålene. Jeg var oppe i Berlinmuren - Den Kolde Krig. det endte med at jeg fik 10 og overraskende nok er jeg ikke tilfreds, da jeg kan alt og mere til end der forventes af ... -
Dansk EKSAMEN
ForumindlægNogle der har en idé til et 5 min. oplæg om Familiens historie fra 1945-2010? vh. CM -
hvordan foregår eksamen?
ForumindlægNu er jeg en af de uheldige stakler der skal op til studentereksamen i dansk. I Dansk får man jo som bekendt ikke et disideret eksamenspensum, men derimod en liste over alt hvad der er blevet gennemgået i løbet af alle tre år, Hvilket er en MEGET lang liste. Så mit egentlige spørgsmål er vel om d... -
Eksames spørgsmål
ForumindlægEr der nogen der kan med udgangspunkt i artiklen hjælpe mig med at diskute anvendelsesmulighederne er for enzymer indenfor industri Artiklen er på hjemmesiden: www.biotechacademy.dk under malt og urt Har store problemer med spørgsmålet og håber der nogen der kan hjælpe. På forhånd tak. -
Mundtlig eksamen
ForumindlægSkal meget snart op til mundtlig engelsk på B-niveau, og søger efter noget inspi til en disposition! Nogen der kan sende et eksempel på en dispositionen eller noget lignende. -
fysk haster meget eksamen
Forumindlægemnet den nære del af universet den farligt samtale vil tage udgangspunkt i dels din præsentaion og dells i en ønsket omtale af solsystem,herunder jorden og månen er der nogen der kan forklar mig hvad man skal ved det spørgsmål : endervider ønkes en omtale af naturfænomener ... -
psykologi -eksamen
ForumindlægHej sidder lige og læser til psykologi. Er der nogen der kan fortælle mig, hvad Riesman og Ziehes opfattelse til ungdom og identitet er, sådan kort og kontant? hvad er nøgleordene? -
Eksame Ordforklaring
ForumindlægHej :) Jeg har om solsystemet, og er i gang med at skrive om hvordan det opstod med Big Bang og alt det der, men stødte så på ordet Atomare Partikler kan det passe at det for eksempel kan være Alfa og Betha stråling?? Men savner stadig lidt hvad det betyder?? PÅ forhånd tak -
integral? eksam
Forumindlæghej hvad kan man fortælle om stamfunktfioner ? det jeg har skrevet er: F= kaldes stamfunktion hvis F´(x) = f(x) er F(x)en stamfunktion til f(x) differentiel er den omvendte af integral tak -
Vedr. eksamen
ForumindlægHej Jeg går i 3g, jeg skal snart op til mundtlige kemi, men problemet er at jeg ikke har et godt forhold til læren. Hun hader mig virkelig. Mit spørgsmål er så om man kunne tage kemi mundtlige eksamen et andet sted end på ens eget gymnasie eller man kunne sige til rektoren at man ikke vil have ... -
Rumgeometri til eksamen?
ForumindlægVi har opgivet rumgeometri til eksamen man jeg er meget i tvivl hvordan jeg skal læse det emne op og lave en disposition til det fordi der er jo faktisk ingen beviser. Der er en masse ting de bare siger gælder hvordan skal man lige begynde på det?? Et andet spørgsmål er kan man godt få et spørgsm... -
Terminsprøve i Matematik
ForumindlægHej, jeg skal op i matematik i terminsprøve. Så jeg ville bare høre om i hat nogle gode råd? Håber i kan hjælpe (; -
Engelsk Eksamen
ForumindlægHey! Jeg har trukket emnet "Growing up" til mundtlig engelsk eksamen og ved ikke rigtig hvad jeg skal vælge som undemne. Har i gode nogle ideer? -
Engelsk Eksamen
ForumindlægHej Allesammen.. Er der nogle der har gode engelsk noter til skriftlig eksamen, som de kan undvære? ( Engelsk på A niveau ) OG ved I hvad man skal lægge vægt på når man skriver engelsk essay? :)
