Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 7421 til 7440 af 176851
-
Impulsbevarelse i moderator (AT-eksamen)
ForumindlægVil det være relevant at inddrage impulsbevarelse i en kernereaktor, hvor der benyttes en moderator, som ny viden til AT-eksamen? Forskellige moderatorer har jo forskellige masser, og de vil derfor nedbremse/moderere neutronerne forskelligt. Er der evt. nogen der har nogen kilder om det? Det ... -
Hjælp til eksamen
ForumindlægHejsa(-: Jeg har i engelsk trukket emnet People who changed the world Jeg skal derfor vælge en engelsk talende person som har gjort en forskel. Er der nogen ideer eller forslag?(-: -
eksamen
ForumindlægHej håber at i kan hjælpe. 1. forklar, hvorfor behandling med Tamiflu skal påbegyndes senest to døgn efter smitte. Inddrag figur 1. hvordan laver man spørgsmål 4: se dette link: http://subsites.egaa-gym.dk/nr/biologi/Roholt/Eksamenss%E6t/aar2010/august/opgave3.pdf -
Hf-eksaminer
ForumindlægHvor mange skal man op i, både mundtligt og skriftligt? Tak på forhånd. -
Lektiehjælp i Matematik og Fysik og Kemi tilbydes i Aalborg(og Århus)
ForumindlægHej går du på Gymnasiet eller en naturvidenskabelige videregående uddannelse? Er du ikke tilfreds med din nuværende præstation eller er du dumpet til din eksamen? Så er hjælpen nær. Mit navn er Frederik, jeg er Cand.Scient i Matematik og Fysik og jeg tilbyder privat-undervisning i fagene Matemati... -
Historie B Eksamen - trækker 21.06.11
ForumindlægHej, Er der nogen der har tid til at hjælpe mig med min eksamen ca. kl. 12 d. 21.06.11? Arbejder self. på det selv først også er hjælp velkommen fra alle :) Tak på forhånd. -
Potens sammenhænge - eksamens sp. HJÆLP HURTIGT (:
ForumindlægHej .. Jeg har et spørgsmål: Hvad står y, b, x, a for ? - i ligningen: y=bx a (potenssammenhænge) -
Forberedelse til spansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej alle Jeg skal til spansk mundtlig eksamen meget snart. Går på STX og har spansk på A-niveau. Er der nogen som ligger inde med nogle gode noter til følgende emner i spansk: Inmigracíon Cuba La guerra Civil Gode råd er også mere end velkomne! -
Hjælp til at forstå eksamens spørgsmål.
ForumindlægHej Alle Jeg er i gang med at skrive dispositioner til matematik-A mundtlig eksamen og har fået delspørgsmålet "Forklar begrebet (Chi-i-anden test) for uafhængighed og hvorledes man kan lave beregninger af sandsynligheder for andel" Nogen der har en ide om hvad der menes når der står... -
Matematik Hjælp plzz det haster skal ti mundtligt eksamen
ForumindlægHej er der nogen søde mennesker som der kan hjælpe mig med matematik? skal til mundtligt eksamen her snart og fatter intet om det her spørgsmål at hvordan jeg ska lave den. Håber virkeli at i kan hjælpe mig med det. spørgsmålet er om: Vækst Du skal redegøre for de tre væksttyper, line... -
Hjælp til eksamen...
ForumindlægHejsa folkens Så er det blevet min tur til 9. klassens afslutningsprøver, og det er sådan så jeg skal til Mundtlig historie her på Tirsdag(01.06.2010), så jeg tænkte om jeg kunne få nået hjælp! Jeg har absolut ingen problemer angående selve historien, information eller lig. Jeg har brug for Tip... -
Mundtlig eksamen - Hvad gør jeg?
ForumindlægHej allesammen - Idag fandt jeg ud af hvad jeg skal op i til eksamen. Jeg har været så u/heldig at trække matematik (a), fysik (b) og dansk (a) .... Jeg har igennem de 3 år på gym haft svært ved at forstå matematik, og derfor regner jeg med at få -3 eller 00 til min mundtlige eksamen. Jeg tæn... -
spansk eksamen i morgen
ForumindlægJeg har trukket en tekst i dag der handler om kærlighed "El ciclo menstrual" hedder den. Jeg har lidt svært ved at forstå den, så hvis der er nogle der har læst den, som kan skrive et kort referat af den samt måske lidt guldkorn, så ville det være enormt skønt. Feks.: - Referat - noget... -
eksamens hjælp
ForumindlægHej jeg skal op i fysik i morgen tidlig...argh! så ville lige høre om i har nogle råd... skal snakke om kinematik :( -
eksamen
ForumindlægHej.. er der nogen der har nogle gode råd til religionseksamen? Evt. nogle erfaringer? Det kunne være til rigtig stor hjælp ;D Therose -
eksamen
ForumindlægHar trukket identitet som emne til min dansk eksamen.... kan nogle hjælpe mig med nogle gode noveller eller novellesamlinger :) -
EN SRP DER FYLDER FOR MEGET? SKRIFT 11?
ForumindlægHej! Jeg skriver i håb om at få et godt råd. Min SRP fylder allerede lidt over de 20 sider, og jeg har ikke færdiggjort min vurdering endnu. Jeg har hørt om folk der har ændret deres skriftstørrelse til 11, og ikke er blevet bedømt på det. Har i nogle erfaringer med det? :) -
Biologi eksamen snart - hjælp med blodtyper!!
ForumindlægSpørgsmålet jeg har svært ved at svare på er: "Diskuter hvorfor 0-rhesus negativ ikke forsvinder blandt alle de dominante blodtyper -
Hjælp til dansk mundtlig eksamen...
ForumindlægHej, jeg har lige trukket journalistik, en artikel. Jeg er helt på bar bund, nogen der kan hjælpe med nogen notater eller noget i samme stil. Som sagt er jeg HELT på bar bund så en lille smule hjælp ville virkelig hjælpe mig meget ! Evt. en bestemt artikel jeg ville gøre klogt i at vælge. Ellers ... -
STX-1, Mat A og B, 18. maj
ForumindlægKortfattet resultatliste til STX-eksamen. Der tages forbehold for regnefejl, ligesom jeg ikke gennemgår detaljerede udregninger: STX-A Opg. 1: x=-4 v x=3 Opg. 2: t=-1/5 Opg. 3: 23 er antal fluer til start og 1,386 viser en vækst på 38,6% fluer pr. døgn. Opg. 4: f er løsning til differentiallignin...
