Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 7701 til 7720 af 181598
-
nogen der gider kigge på min spansk eksamen?
Forumindlæghar lige været til skriftlig spansk idag, og håber der er nogen der lige gider kigge min opgave igennem for fejl, eventuel med karakter :) Opgave 1) – svar på spørgsmål spørgsmål 1 + 2. 1. La Asociación surgió como respuesta a la tragedia del 11 marzo de 2004. En Madrid del 1... -
Fagord til mundtlig dansk eksamen!
ForumindlægHej jeg søger fagord til forskellige udtryk i mundtlig dansk eksamen? fx. naivistisk kunst generelt alt der kan bruges til en dansk mundtlig eksamen :-) -
FSA MUNDTLIGE EKSAMER!
ForumindlægHej SP Jeg ville lige spørge hvad fik i, i jeres mundtlige eksamer. Personligt fik jeg Dansk: 10 Engelsk: 10 Fysik og Kemi: 7 Samfundsfag: ? Har ikke været oppe endnu. Hvad med jer andre! ♥ -
lineær funktion, a og b.. hjælp
ForumindlægHåber der er en der kan hjælpe mig med at løse denne matematik opgave, og forklare det simpelt (: Det har vist sig, at udviklingen i antallet af personer der fuldførte lange, naturvidenskabelige uddannelser i årene 1991 til 2000 kan beskrives ved en lineær funktion. I 1991 fuldførte 620 per... -
engelsk b eksamen
ForumindlægHej alle sammen jeg er lidt nysgerrig over hvordan Engelsk b mundtlig stx eksamen foregår? da nogen siger at man kun har 1 times forbederedelse og andre siger at man har 24 timer er jeg blevet lidt forvirret, håber at der er nogen der vil hjælpe mig :) som sagt så handler det om engelsk b som j... -
Spansk eksamen
ForumindlægHej. Jeg har brug for at dette bliver rettet da jeg skal til eksamen imorgen: El texto trata de Juan Pedro Gómez Ortiz. Juan es un hombre que tiene treinta y tres años, ha nacido en Holguin que es un pequeño pueblo. Juan se graduó en ingeniería mecánica... -
eksamen :S:S
Forumindlæghej jeg er så "heldig" at jeg skal til eksamen i engelsk:p og jeg er i særiøse problemer hva angår noter, som jeg ikk har nogen af. Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde rundt i nogle af følgende tekster?? place:D- Champagne Flight- A Fable- The man who loved Flowers- Mr. Kleinm... -
Kendskab til linjen anvendt matematik
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg skal snart igang med, at søge uddannelser. Jeg har flere overvejelser, og jeg har set på de forskellige udannelsessteders linjer. Jeg er meget glad for matematik og det er noget jeg gerne vil arbejde med fremadrettet. Jeg faldt dog over en speciel linje, som jeg kan se k... -
Linjers vinkel med koordinatakserne, Vejen til Matematik A, Opgave 28, Side 44, (Knud Erik Nielsen og Esper Fogh)
ForumindlægOpgave 28 To linjer l og m er givet ved l : x - 2y =5 og m: ( xy ) = ( 1 3 ) + t ( -1 2 ) Se eventuelt den vedhæftede fil a) Bestem linjen l´s vinkler med koordinatakserne Jeg omskriver x - 2y = 5 til -2y = -x + 5 y = (1/2)x - 2,5 linjen har hældning a = 0,5 ... -
Fp9 2020 matematik
ForumindlægHej nogle der ligger inde med facitlisten til fp9 matematik 202” problemregning? -
Matematik fs10 randers regnskov hjælp ?
Forumindlæger der nogen der har Matematik fs10 randers regnskov ? har brug for den skal til termins prøve her den 12/12 -
Valg af matematik niveau
ForumindlægHej, Jeg går i STX 1g og skal til at vælge linje - enten Sam/Mat eller Sam/Eng. Jeg er god til engelsk da det næsten er mit modersmål, men jeg skal bruge Mat A i mit videre studie. Mit spørgsmål er om det vil tjene mig bedst at vælge Eng A / Mat B og så supplere Mat A efter gymnaniset eller om j... -
Kortfilm eksamen! HJÆLP
ForumindlægHej mennesker! :-D Nogler der ved hvad genren er i "life is a bitch?" Jeg kan ikke finde det nogle steder! :( -
Sænkning af fag fra a-niveau til b?
ForumindlægHej alle, Vi er to piger der pt. går i 2.g med biotek som studieretning. Problemet er så bare at vi allerede her i 2.g kan se at vi ikke har en chance med 3.g's A-niveau matematik. Spørgsmålet er så om man kan sænke matematik A til matematik B, og så om det muligvis kræver at man skal hæve... -
vektor regning - a og b
Forumindlæghej er der nogen der kan hjælpe mig med den vedhæftede opgave? jeg har brug for hjælp til b og c :) jeg håber virkelig at der er en der kan hjælpe Tak på forhånd :) -
SO eksamen, 1G, HTX
ForumindlægHej. Jeg har fået opgaven, at skrive en SO-prøvemappe til en lille mundtlig eksamen i mit første gymnasie år. Jeg forstår bare ikke helt præcist hvad den går ud på og skal indholde. Jeg har selvfølgeligt spurgt min lærer, men det eneste svar jeg får, er at læse papiret igennem 10 gange. Jeg f... -
Udregning a studenter gennemsnittet
ForumindlægHey...Jeg er som mange andre igang med min studentereksamen, og bliver FORHÅBENTLIG færdig til sommer. Men netop forhåbentligt det er det som jeg har svært ved..Jeg har problmer med at finde ud af om jeg består min studentereksamen..Jeg har en årskarakter på 7,5 og lige nu (før mine eksamner en e... -
Biologi A stx 2012
ForumindlægHej Jeg skal op i biolgi skriftlig på onsdag, og er igang med at forberede mig. Er der nogle af dem, der var oppe den 1. juni og synes det gik godt, der gider at sende deres besvarelse til mig, så jeg kan se, om jeg har lavet disse opgaver rigtigt ? (har brugt disse opgaver som træning og k... -
eksam
Forumindlægjeg sidder og tænker på kemi eksamen jeg har ingen idér om hvordan det kan være, bliver der stillet nogle spørgsmåle eller hvordan....? er der nogen der kan bare give mig en ide om det? tak på forhånd -
Eksamens nervøs, hvad skal jeg gøre?
ForumindlægI dag var jeg til matematik eksamen, min første eksamen nogensinde. jeg fik vist det jeg ville, og det gik som det skulle MEN!jeg var så nervøs at den ældre censor sagde at hun aldrig havde set noget lignende.hvad skal jeg gøre?
