Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 8141 til 8160 af 58387
-
Hjælp til kemi eksamen.
ForumindlægHej jeg skal til skriftlig kemi (A) jeg ville høre om der var nogen der havde nogle opgaver jeg kunne løse. Ydermere kunne jeg godt tænke mig hjælp til isomeri? da vores lærer har været rimelig dårlig til at gennemgå det. -
Hjælp til tysk eksamen, HASTER!
ForumindlægHej ! Jeg har trukket opgave/teksten: Berlin im Ökorausch. Bio statt Bolle. Det er en tekst indenfor emnet "Konsum und Einzelhandel" - Nogen der kan hjælpe med hvad jeg kan perspektivere til i det virkelige liv, samt evt. komme med andet hjælpeligt materiale til dette emne !? PÅ fo... -
Eksamen fysik
ForumindlægI dag fik vi afvide vores 2 udtrækningsfag, skriftlig fysik og skriftlig tysk. Uheldigvis!!! Har i en anelse om hvad jeg kunne blive sprugt om til sådan en skriftlig fysik? Eller eventuel et link omkring fysik hvor jeg kan øve mig, og en FSA fysik af de foregangene prøver? -
Eksamen - debatindlæg, hjælp!!
ForumindlægJeg skal oppe til danskeksamen og jeg har om debatindlæg. Men jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare at det er et debatindlæg. Håber i vil hjælpe, ellers tak på forhånd! -
Eksamen om differentialligninger.
ForumindlægHej, Spørgsmålet lyder sålees: "Du skal gøre rede for, hvordan man løser forskellige typer af 1. ordens differentialligninger" Hvordan ville i gribe det an på A-niveau? det virker lidt tyndt at gå ind og sige at vi har en tabel med løsninger og så indsætter vi tallene der i? Jeg havd... -
Matematik Eksamen
ForumindlægHej, jeg tænkte på, hvilke opgaver der kunne komme til den skriftlige del af matematik uden hjælpemidler ?? Matematik på B-niveau. -
Hjælp til eksamen please
ForumindlægBestem øvre og nedre grundfladeareal i pyramidestubben -
Eksamen i naturfag
ForumindlægJeg har fået tildelt en problemformulering som hedder: Hvordan opstår global opvarmning og hvilke konsekvenser har det? Dertil har jeg udarbejdet nogle problemstillinger, som jeg tænker kan besvare selve problemformuleringen. Her er mine problemstillinger - I må endelig gerne skrive, hvad I tæ... -
LILLE engelsk tekst...
ForumindlægHej! Ville bare høre om der er nogen der vil rette en lille engelsk tekst jeg har skrevet? :) Vedhæfter den ikke, da den bliver tjekket for snyd. Skriv MEGET gerne hvis i vil rette! ;) På forhånd, tak. -
Matematik, dansk og engelsk
ForumindlægGodaften Jeg ønsker at vide, hvor mange timer man har i de følgende eksaminer i disse fag: dansk, engelsk og matematik. PS. det skal være for elever på HTX. -
EKSAMEN - DUMPET?
ForumindlægHej jeg har dumpet både ap og nv eksamen i 1'g. Mine lærer har sagt de kun tæller for 0,25% af mit afgangsbevis, men har læst og fået fortalt at mine nærmeste, at hvis man dumper 3 gang- så kan man ikke få sin studenterhue? Kan det passe, tæller disse to små eksaminer med i det, eller skal je... -
Eksame! hjæællp
ForumindlægHej Jeg skal op i dansk eksamen her på onsdag! Og jeg skal lave en berretermodel ud af min tekst! Jeg har valgt Ghettoguide af yahya hassan som fordybelses område! Er der nogen der har læst den? som kan hjælpe mig med at lave bererretermodelen? Jeg skal lave! Anslag præsentation uddybning... -
Skråt kast - engelske udtryk
ForumindlægEr der nogen som kan samle udtryk på engelsk over emntet skråt kast... hvad hedder skråt kast på engelsk...og andre ting -
Privatøkonomi eksamen hjælp!
ForumindlægHej klogeåger ! ;) Jeg skal til eksamen i privatøkonomi hvor jeg ska udarbejde nogle cases og er helt LOST ! Jeg ville værdsætte noget hjælp, opgaven ser ud således: Lotte og Jakob Kiemer har snart været gift i 5 år. De har de sidste 4 år boet i et parcelhus i Lyngby nord for København... -
Fysik B eksamen
ForumindlægHej! :D Er der nogen, der har fysik B eksamens opgaver fra sidste år? .. Jeg vil meget gerne have nogle opgaver, så jeg kan øve til eksamen. :) -
Spansk eksamen
ForumindlægHej allesammen... - og tillykke til de 3.g'er der nu er færdige.Jeg har lige et spørgsmål, som jeg ik ved om i kan svare på, angående spansk eksamen..Hvor meget skal der sådan ca. til for at score en god karakter. Hvor meget skal der f.eks. til et 10 tal??På forhånd tak... -
regnskab til eksamen
Forumindlæghej, hvis man trækker et spørgsmål ti mundtlig eksamen c-niveau som indeholder regnskabsanalyse hvad er det så de forventer at man skal kunne mhs til regnskabsananlyse, er det at gennemgå nøgletal eller kaster rundt med flere år osv??på forhånd mange tak!! -
samfundsfags eksamen
Forumindlægjeg har spurgt om dette engang før undskyld for det, men der var ingen der svarede og jeg står og skal op til eksamen i morgen så har virkelig brug for hjælp :( er der nogen der ved hvad det vil sige at Individualiseringen kræver en subjektivitet ? og at individualiseringen er betinget af en... -
Eksamen - klage?
ForumindlægHej folkens Jeg var til eksamen idag og det gik super godt. var slet ikke nervøs og vidste alt og mere til om emnet og spørgsmålene. Jeg var oppe i Berlinmuren - Den Kolde Krig. det endte med at jeg fik 10 og overraskende nok er jeg ikke tilfreds, da jeg kan alt og mere til end der forventes af ... -
Engelsk paper 650 ord- rettelse ?
ForumindlægHej allesammen.. Er lige blevet færdig med min engelske stil vedrørende det britiske monaki - "William og harry skandale(erne)" Ville være kanon hvis en af jer ville gennemlæse den og evt. rette eller give nogle kommentare.. Den er cirka 650 ord.. På forhånd tak
