Søgning på: tysk notater. Resultater: 8281 til 8300 af 18469
-
Der rote hahn
ForumindlægHeeej:) Jeg har læst den her bog som hedder , Der rote hahn. og den skal vi så lave et resume på. men det har jeg rigtigt svært ved og vil i ikke nok hjælpe mig med det?:( Håber i/ du gider svare mig og hjælpe mig med mit tysk. Knus fra mig<3 -
Hjælp til reformation
Forumindlæg1. Hvem beskyttede Luther i eksil mens han oversatte bibelen fra latin til tysk og hvorfor? 2. Den protestantiske kirke har mange grene i sit stammetræ. Kan de nævne 5 af dem og fortæl hvad deres tro er baseret på? -
Rettelse af oversættelse
ForumindlægDa jeg ikke er særlig sikker i tysk, ville det være dejligt, hvis der var en der gad kigge min oversættelse igennem. Blot for at se om jeg var helt ude og skide, eller om den er okay og klar til at afleverer. :-) Min oversættelse skulle gerne ligge som et dokument under denne spørgsmål. ... -
optagelsesprøve! HJÆLP..
ForumindlægHej. jeg skal til optagelsesprøve imorgen og er så nervøs, jeg skal op i mundtlig tysk, men problemet er at jeg ikke kan tysk og har kun haft det i 8'klasse og kan ikke huske en dyt, hvad skal jeg gøre? hvordan er det at være til prøve? nogen der har prøvet det? hvad kommer man op i? jeg sk... -
HJÆLP!
ForumindlægEr der ik noen som har en oversættelse til en lille historie som hedder " Sie glotzen mich an wie eine Ausserirdische " ??fra bogern " So ein Rummel " .. Har virkelig brug for det !! -
Oversættelse.
Forumindlæghej jeg har lidt svært ved at forstå nedenstående tekst. Jeg forstår skam godt ordene, men sammenhængen må I meget gerne hjælpe med:\n\n"Es geht ja nu dich etwas an. Ich habe es auch Gendankenlosgikeit getan. Ja, ich habe das uvert aufgemacht, habe geglaubt, der Brief ist an un gerichtet. Da... -
Hvordan siger man...
Forumindlæg..på tysk"for meget af det gode"Fx:Det blev for meget af det gode.Hvis nogen ved det må I MEGET gerne skrive hurtigst muligt! på forhånd tak :) -
Længde på 24 timers eksamen?
ForumindlægHej, det her er er spørgsmål til dem, der har været oppe i en 24 timers eksamen i et sprogfag! Hvor meget skrev i ca. til præsentationen af jeres tekst? -
24 timers eksamener
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig hvorfor de sproglige eksamener som spansk og engelsk( og hvem ved hvilke andre fag) på ungdomsuddannelserne er gået hen og blevet 24timers?? Vi havde blot en 20-40 minuttter, eller noget lignende, til at læse en tekst og forberede det man nu skulle sige om tekste... -
Brev
ForumindlægHej , jeg skal skrive et brev til min datter og de skal være i hitlers tid Hjæææælp -
Ideer til tyskoplæg?
Forumindlæghejsa. jeg skal i morgen holde et 5 min. tyskoplæg for min klasse, men jeg kan simpelthen ikke finde på hvad det skal handle om. Opgaven er at det skal have noget med tyskland og tysk at gøre.. her ved jeg godt at 2. verdenskrig jo er oplagt, men det har vi lige arbejdet om... Så hvis nogen har ... -
hvad betyder ´´almuen''
Forumindlægjeg kan ikke finde det i min tysk-ordbog, jeg ved heller ikkehvad det betyder -
Dit hadefag
ForumindlægJa.. Hvilket fag hader du allermest - og hvorfor? Bare et sjovt lille spørgsmål.. (: -
Fejl i synopsis. (hvad gør jeg)
ForumindlægHej, Jeg har opdaget at jeg har skrevet noget sludder i min synopsis til en årsprøve i AT med tysk/historie. Skal jeg alligevel forsvare det er rigtigt (:p) .. eller skal jeg indrømme jeg har skrevet noget forkert. Mvh -
Spørgsmål til eksamen
ForumindlægHej derude Jeg ville bare lige stille et par spørgsmål til tysk eksamen, da jeg skal op om ca. 2 uger. Jeg håber at der er nogle derude der vil svare på det og ellers bare give nogle tips til at forbedre! - Jeg fik 10 til årskarakter og tvivler stærkt på at jeg kan få 10 til eksamen. Jeg vil d... -
Færdiggør formlen
ForumindlægJeg har en opgave i faget fysik/kemi, som jeg gerne vil have hjælp til. a) Færdiggør formlen (skriv ioner og de nye kemiske forbindelser): Mg + HCI --> _________ + _________+__________ --> _________ + ____________ -
noter til psykoli/filosofi
ForumindlægHej!jeg mangler noter til et fag der hedder ledelse om samarbejde. faget er så'n lidt psykoli/filosofi. så hvis nogle sku have nogle noter til låns, takker jeg. PS: haster!!Tak.Louise -
Har i analysemodellen fremme ved dansk eksamen??
ForumindlægJeg har lige et lille spørgsmål hovedsageligt til dem som fik 13-tallet i mundtlig dansk, men også dem som fik 11.(FOLKESKOLE)Spørgsmålet lyder: Havde i analysemodellen fremme ved eksaminationen???Håber nogen kan hjælpe...På forhånd TAK...//Therackoo -
Miss Wet T-Shirt (Tidl eksamensopg.)
ForumindlægJeg ville bare høre om nogle ligger inde med svarene på denne tidligere eksamensopgave i erhvervsret? -
Mangler titel of forfatter
ForumindlægKære kloge mennesker på studieportalenJeg har afleveret en mundtlig bograpport af en bog læst i dette semester på HF, men har fuldstændig glemt titel og forfatter... Kan dog huske en smule af handlingen, så jeg håber der er nogen kloge hoveder der kanEn fyr der starter med at bo hjemme, men kan i...
