Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 8381 til 8400 af 63055
-
Studier der ikke kræver højt snit
ForumindlægHej, er det rigtigt at man kan komme ind på KU uden et højt snit hvis man søger ind på: Matematik Kemi Fysik ? -
jeres endelige snit
ForumindlægHvad blev jeres endelige snit så? og er i tilfredse/utilfredse samt hvad skal i bruge det til?Personligt fik jeg et snit på 10,0 hvilket er rimelig tilfredsstillende. Efter sommerferien har jeg tænkt mig at læse jura :-) -
FSA
Forumindlægheeij. jeg vil lige soørge om, i dansk skriftlig fremstilling, når man skal vælge det man skal skrive er der så et eksempel på, hvordan det skal se ud. f.eks.hvis jeg vælger at skrive en artikel. Er der så et eksempel på, hvordan artiklen skal være sat op? på forhånd tak -
bøger til analysekurser på matematik-økonomi KU
ForumindlægHej derude Er der nogen som kunne fortælle mig hvilke bøger der er pensum til analyse 0, 1 og 2 på matematik-økonomi uddannelsen på KU? mvh -
EØ A
ForumindlægMangler noter til EøA - det ville være lækkert hvis nogen kunne bidrage med nogle.. -
Hjælp til beregning af to ligninger
ForumindlægHej Jeg har virkelig brug for hjælp til disse to ligninger ((8+5x)/(2))+7x=-5 2-((4x-6)/(5))=9 I må også gerne bruge andre tal istedet, hvis det er, bare jeg ved hvordan de skal regnes ud. Det er meget vigtigt for mig, skal aflevere Se vedhæftede fil, hvis det er nemmere :) ... -
For tideligt. Men vil høre om det er muligt
ForumindlægHej. Jeg er en pige som går i 7. klasse som der går rigtig meget op i min fremtid og uddannelse. Jeg vil rigtig gerne studere i udlandet, i sær i Argentina. Jeg vil virkelig gerne studere i Argentina. Og så har jeg også fundet et universitet/college jeg kan gå på som er lige mig. Også har jeg og... -
Ohms 2.lov (kredsløb)
ForumindlægHejsaJeg har et spørgsom til Ohms 2.lov (kredsløb). Ved udledningen siger man at Upol = -Ri·I+UoMen hvordan kan dette også være tilfældet?:Upol = Ry·IDet er tilfældet således at:( Ry·I = -Ri·I+Uo ) <-> ( Uo = I(Ry+Ri) ) -
Angående Gym?
ForumindlægHej, jeg vil gerne lige spørge om noget. Hvis man går i 9.klasse og man skal til gym efter, og man er allerede optaget i gym så er det lige meget med karakterene i eksamen, ikk? Og lige en ting til, hvis man skal optage sig til gym skal man så tage optagelsesprøven? og ved i om den er svær? -
Jeg er i tvivl ...
ForumindlægDer er altså en lille ting jeg er i tvivl om, ang. min fysik eksamen. Jeg går på STX, og skal her d. 16 op i fysik C, men da vi som klasse har valgt prøven med 24-timers forberedelse, skal jeg naturligvis op og trække d. 15, så der er ikke ret lang tid tilbage... Det jeg undrer mig over er, at ... -
VIRKSOMHEDSINFORMATION
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med nogle notater til virksomhedsinformation..??jeg skal op imorgen og har absolut intet til faget :( -
Fodnoter og noteapperat?
ForumindlægEr fodnote og noteapperat det samme? -
statistik
ForumindlægHej jeg har virkeligt siddet længe med denne opgave og jeg kan ikke finde ud af den. Jeg ville blive mægtig glad, hvis nogle havde tid til at forklare mig det. På forhånd tak I forbindelse med et forsøg havde en gruppe noteret følgende: Observation: 5 6 7 8 9 10 blank Hyppighed: 2... -
Religion???
ForumindlægJeg tænkte bare på hvorfor der ikke er et forum der hedder "religion"? Når nu old er repræsenteret... Vi er jo nogle der skal til eksamen, og det kunne da være rart at have et forum at diskutere i. -
Religions Eksamen i morgen!!!
ForumindlægHej, jeg skal op i religion c niveau i morgen, jeg har forberedt mig ret godt. Men, men, men... jeg er så nervøs for, at jeg ikke ved, hvad jeg skal gøre med den tekst, jeg trækker. Jeg har simpelthen ingen anelse om, hvilke tekster slags, man kan trække? Vi har haft om emnerne : Islam Hinduism... -
Skoletaske til gymnasium
ForumindlægHej alle. Jeg skal starte på gym efter sommerferien og er i tvivl om hvad jeg skal gøre med skoletaske. Jeg føler at alle jeg ser bare bruger et net eller en skuldertaske. Er det nok? Jeg vil ikke være den eneste der har en rygsæk på. Hvad skal man have med i tasken? Altså både med hjemmefra, me... -
Niveau-inddeling på jeres kompendier
ForumindlægHej! Jeg synes, at I har noget helt genialt kørende her, med denne lektieside. Den har hjulpet mig meget. Jeg har faktisk kun ét problem med Studieportalens hjemmeside, omend det er et temmelig fatalt problem. Jeg kan ikke søge på niveau-inddeling. Jeg går i tiende klasse, og jeg har forsøgt at ... -
Optagelseskrav STX (tysk)
ForumindlægHej Jeg går pt. i 8. klasse og vil gerne på STX efter 9. klasse. Af forskellige årsager vil jeg gerne stoppe med tysk efter dette skoleår, det skal dog siges at jeg har godt styr på sproget, og selv mener at jeg vil kunne følge med igen efter 9. klasse. 1. Opfylder man adgangskravene til STX hvis... -
Halveringstid?
ForumindlægHej jeg har en rapport om halveringstid, men jeg kan næsten ikke finde noget om det. Jeg har fundet lidt i min fysik bog og lidt på nettet, kan nogen hjælpe miig. Jeg har skrevet dette indtil videre: Halveringstid er den tid, der går før halvdelen af stoffet er omdannet til et nyt stof (henfaldet... -
HHX Optagelsesprøven!
ForumindlægHej, jeg går i 9. klasse. Jeg skal til optagelsesprøve på HHX imorgen. Alt er skriftligt ( Matematik, tysk, engelsk og dansk). Opgaverne skal blive løst på computeren. Ved i hvilke slags opgaver man får? Hvordan er niveauet? Skal man bestå alle fagene? Er man egnet, hvis man består med 02? ...
