Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 8441 til 8460 af 181598
-
Matematik procent 8klasse
ForumindlægPå en skole er 180 af eleverne drenge. Dette svarer til 45% a) Hvor mange elever gik der på skolen. Altså 180 er 45 % så hvis jeg tager det to gange bliver det 180+180 som er 90% ( 45%+45%) (360 elever). Men hvordan ved jeg hvor mange de sidste 10 procent svarer til ? -
AKUT hjælp - eksamen imorgen
ForumindlægHej alle, jeg ville blive meget glad, hvis der var nogle der ville hjælpe mig.. jeg skal op i kristendomskundskab imorgen og jeg fandt den her opsætningsmodel eller sådan med hvordan man kunne redegøre for sin tekst inde til forberedelsen, men er i tvivl om hvordan man kan få flettet det ind og k... -
Hjæp til matematik aflevering
ForumindlægHej :) Jeg har fået en matematik aflevering for til på onsdag, men jeg kan ikke finde ud af opgave 1.2 , 1.3 og jeg ved ikke hvordan jeg skal undsøge opgave 2 Nogle der kan hjæpe, bare med en enkelt opgave? Tak på forhånd!! :D ps. opgaverne ligger vedhæftet som en JPG fil ;) -
Forbedrelse af mit matematik
ForumindlægHej Alle Jeg er en pige på 15, som går i 1.G. mit problem er, at mit matematik ikke er så godt eller dvs. at jeg bare ikke kan forstå det. Altså når jeg først har fået tingene forklaret nogle gange, så plejer det at fise ind, men det ligger sådan at jeg gerne vil forbedre mig i faget da mine ... -
Dansk Mundtlig Eksamen ......?
ForumindlægHej, jeg skal op i Dansk Mundtlig Eksamen om en uge. Jeg skal analysere en Novelle, hvilket ikke er det helt store problem for mig, og skriftligt er det lige til et 10-tal. Men problemer er, at jeg ikke ved, hvordan jeg skal forberede mig. ( Det er B-prøven ) Hvordan skal jeg kunne huske ... -
Spørgsmål vedr. bevisførelse til eksamen
ForumindlægHejJeg skal til mundtlig Mat A eksamen på onsdag og er lidt i tvivl om nogle ting.Når jeg skaæ bevise en sætning (f.eks. logistisk vækst) er det nødvendigt at skrive ALLE omskrivningen af beviset på tavlen? eller kan jeg godt bare skrive starten og så forklare en del og så bare skrive resultatet ... -
eksamen hvad skal jeg sige
Forumindlæghej jeg har valgt og sige lidt om homeless(hjemmeløse) i engelsk eksamen Hvad skal jeg sige kan i ikke hjælpe mig -
Matematik sæt december 2018.
ForumindlægHejsa. Jeg sidder og ønsker at forberede mig lidt til mine kommende eksamener til sommer, så jeg ville høre om der var nogle der lå inde med sættet Matematik A - STX 7. december 2018, som jeg kunne øve mig på? God aften -
Matematik B - differentiering
ForumindlægHej, jeg har fået en opgave, som skal løses i Maple, men uanset hvor meget jeg har forsøgt... Så kan jeg ikke finde ud af at fortælle programmet at x > 0 i ligningen - uden denne vitale bid af information, så kan jeg åbenlyst nok ikke ende ud med det rigtige facit. Jeg behøver ikke hjælp til ... -
Den første til eksamen - dårligt?
ForumindlægHej derude :-) Jeg skal op i mundtlig matematik snart som den allerførste. Det bekymrer mig, at jeg er den første, da jeg har en forstilling om, at censor og eksaminator er tilbageholdende med karakterene ved de første, fordi de ligesom skal vurdere niveauet en smule. Så nu er mit spørgsmål: E... -
samf, begrænsninger? AT-eksamen
ForumindlægJeg skriver i samf og rel og er meget i tvivl om samfundsfagets begrænsninger? Jeg har brugt den deduktive metode og ellers kun taget udgangspunkt i empiri: terrorlovgivningen OG den forhøjede terrortrussel. Hvis i har nogle stikord til metode må i meget gerne lige skrive dem, men behøver meget... -
eksame
ForumindlægHey nogen som ved hvor mange eksamer man skal til på 2 HH? -
Studenter eksamen 2014
ForumindlægHej, Jeg har et spørgsmål i sættet som lyder: "Bestem de værdier af a, for hvilke bolden går midt gennem kurven, der er placeret i 3,05 meters højde 10 meter fra spilleren. " Funktionen som er givet er: y=-0,034 (1+a^2) x^2 +a x+2,1 Håber i kan hjælpe. -
Mundtlig eksamen i dansk
ForumindlægJeg er ved at forberede mig til min mundtlig eksamen i dansk. Jeg har trukket lyrik. Jeg ved ikke hvilken tekst jeg skal vælge. Det skal være en tekst, hvor jeg kan perspektivere til de opgivede tekster. De opgivede tekster er: I Danmark er jeg fødy af hc. Andersen. Der er et yndigt land og Guldh... -
AT eksamen - designerbørn
ForumindlægHej. Jeg skal op på mandag til AT eksamen, men synes det er yderst forvirrende. Jeg har tænkt mig at gøre følgende: starte med en præsentation af emnet og min problemformulering, og derefter komme ind på mine delkonklusioner fra mine delspørgsmål, og så derefter ind på, hvad jeg har fundet ud af... -
eksempler fra mundtlig eksamen
ForumindlægHvor kan jeg finde på eksempler fra mundtlig eksamen? Har ledt længe på nettet, uden held. Synes hellere ikke der er nogle her i portalen. -
eksamen
Forumindlægskal til eksamen til sommer og aner ikke om det bliver geografi eller biologi så er der nogen der har været oppe i biologi sidste år der vil fortælle mig hvad spørgsmålene handlede om så jeg ved noglelunde hvad jeg skal kigge på ved godt det ikke er det samme i år men sådan så jeg ved lidt. var d... -
Antallet af eksamener
ForumindlægDer er efterhånden opstået en del forvirring om hvor mange eksamener man skal op i gennem hele sin gymnasietid? Og i særdeleshed om der er regler for hvor mange eksamener der er på hvert niveau? -
Matematik studentereksamen 2010
ForumindlægHej derude. Jeg ville lige høre om der er nogle af jer, som har lavet studentereksamen STX 2010 i matematik Der er delprøven med hjælpemidler og uden hjælpemidler. Hvis i ikke har lavet den kender i så nogle der har lavet den, fordi jeg mangler at lave nogle opgaver, som jeg ikke helt forstår. -
JEG DUMPER TIL MIN EKSAMEN
ForumindlægHVORDAN LØSER MAN DENNE SLAGS AFOPGAVE; r1=-2, r2 =-2 og (g,h) = (-1,-1) ??????????? pleassee help me
