Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 8561 til 8580 af 57177
-
Hej, er der nogen der vil hjælpe mig med at oversætte en dansk tekst til engelsk?
ForumindlægHver anden gymnasieelev kopierer opgaver fra internettet Rektorformand ved ikke, hvad der kan gøres for at komme snyderiet til livs. AF ANDREAS THORSEN Hver anden gymnasieelev i Danmark har kopieret og afleveret dele af andres opgaver, de har fundet på internettet. Det er konklusionen i en ... -
Nogle der kan hjælpe med at oversætte fra dansk til tysk?
ForumindlægKære Hr. Seestern Tilbud på træsorterne Mahogni og Eg. Vi har siden 1966 designede luksus spisestuemøbler – produktet hedder Balance. Balance fremstilles i to træsorter, mahogni og eg. Derfor vil vi gerne modtage tilbud fra din virksomhed – omkring et stort indkøb af mahogni og eg. ... -
AT-eksamen i Dansk A og Biologi C
ForumindlægHej. Jeg er midt i forberedelsen til AT-eksamen om nogle dage. Men jeg er i vildrede. Min synopsis er ikke så god som den burde, men er det vigtigt at den er helt færdig? Jeg er i tvivl om hvorvidt jeg skal inddrage nyt materiale eller ej, og hvis ja, hvor meget skal det så fylde i fremlæggel... -
hvordan skal jeg komme igang? HJÆLP!!!! Dansk mundtlige eksamen prøveform B
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i næste uge (dansk), jeg ved bare ikke hvordan jeg skal komme igang. mit fordybelsesområd er "Den ældre novelle" og min selvvalgte perspektiveringstekst er "lønningsdag" af Martin Nexø min selvalgt prøvetekst er "I modesalonen af Herman Bang&q... -
Hvordan kan jeg blive bedre til at skrive skriftlige stile i dansk?
ForumindlægHej alle sammen. jeg håber der er nogle derude som kan hjælpe mig. Jeg vil så gerne blive bedre til at kunne skrive skriftlige stile på dansk, men ved ikke helt hvad jeg skal gøre. jeg får altid 4 og vil helst gerne op på de 7 - 10 taller. har i nogle gode råd til hvad jeg kan gøre for at forbed... -
Srp - Hhx carlsberggruppens engagement op det danske marked.
ForumindlægHej alle. Jeg sidder og skriver srp og er gået lidt i stå, jeg skriver i dansk og afsætning. Jeg sidder med spørgsmålet: "Carlsberggruppen og dens engagement på det danske marked beskrives kort" Hvilke modeller kan jeg bruge der? på forhånd tak. -
AT: Problemformulering biologi & dansk - Darwin og J P Jacobsen
ForumindlægHej Nogen der har en idé til en problemformulering til AT (3.g.) i dansk/biologi med fokus på J P Jacobsens "Niels Lyhne" og Charles Darwin? -
Notater
ForumindlægEr der en, der har gode notater til matematik 3 årig højniveau.... Vil maget gerne have dem.. Mange tak på forhånd -
WANTED TYSK GENI...!!! Til oversættelse fra dansk til tysk!
ForumindlægFor 7 år siden faldt muren i Berlin, og et år senere blev de to tyske stater genforenet. Mange tyske forfattere skriver i deres værker om de vanskeligheder, som genforeningen har skabt. Der er problemer af enhver art, men de største er nok de mentale. Nogle iagttagere har talt om, at en psykologi... -
Rettelse af oversættelse fra dansk til spank.. ca 10 linjer...
ForumindlægDette skal oversættes:I Venezuela levede Mario et roligt og beskyttet liv, men pludselig besluttede han at sælge den bil, hans forældre haved foræret ham, og tog til Guatemala.En dag falder Mario i søvn i en bus. Han har måttet vente i en time og er træt. Da han vågner, er hans taske forsvundet. ... -
Dansk Folkeparti: Konservative bør forlade regeringen. Hvad synes I om det !
Forumindlæghttp://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2005/12/23/050243.htm\n\nEnig eller uenig? -
Ret en lille historie (På dansk) :)) Søde smukke Danmark.
ForumindlægDagens lange røde tråd fortæller en begivenhed, der løser et mysterium, men hvordan løser han mysterium, er han virkelig et geni – eller er han blot en normal klog mand med det lange lysbrune hår, og hatten i hånden medens han drikker kaffe, og læser New Yorks Time, måske kunne det være et ... -
Forklaring på enheden ohm (dansk vs. matematik)
ForumindlægSom jeg har forstået det er det god forumetik ikke at stille et nyt spørgsmål med en anderledes vinkel end det egentlige spørgsmål Men følgende er afstedkommet fra et tidl. spørgsmål hvor det blev defineret at enheden Ohm er det samme som J · s/ C2 Sidder nu og spekulere på at hvis man nu ... -
Oversættelse - et par sætninger (dansk ---> tysk)
ForumindlægEn Papirhandler i Mecklenburg har en kone og en datter. I april 1945 giver han konen en besked: Hitler er død, og nu ønsker han også selv døden. De har oplevet den første (ersten) verdenskrig, og han har en revolver. Manden lader revolveren. Også datteren forklarer han planen. Han ser huset og ... -
Kommaer i min danske stil om metaforer - nogen som har et par minutter??
ForumindlægHej alle! I morgen skal jeg aflevere en dansk stil om metaforer. Jeg har skevet en god stil og vil derfor gerne have styr på min kommasætning - er der en venlig (og komma-skarp) sjæl, som ønsker at hjælpe mig et par minutter? :)Jeg kan sende stilen over mail eller plotte den ind her, hvis det sku... -
Stilhæfte Dansk A HF 2012 dec
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med at finde Stilhæfte Dansk A HF 2012 dec ? -
Stilhæfte Dansk A HF 2012 dec
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med at finde Stilhæfte Dansk A HF 2012 dec ? -
Hvorfor opblosmtrede den danske nationalfølelse i slutning af 1800-tallet?
ForumindlægHvorfor opblosmtrede den danske nationalfølelse i slutning af 1800-tallet? Er der en der lige kan give et kort resumé om det? og evt. links hvor jeg kan læse om det. -
Aflevering: Danskernes fremtid, fællesdel og delopgave A
ForumindlægHej Jeg er i gang med at skrive en aflevering i samfundsfag "Danskernes fremtid", studentereksamen fra 2013. Er der nogen som ligger inde med den? Mangler lidt hjælp. Pfh. tak :-) -
2G - Hjælp til Dansk A og Engelsk A -Odense
ForumindlægHej Vi har desperat brug for hjælp til Engelsk og Dansk i Odense området. Hvem byder ind. Gerne nogle faste eftermiddage / aftener.
