Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 8681 til 8700 af 23878
  • hjælp til rapport

    Forumindlæg
    hej jeg er igang med at skrive en rapport, og jeg ved ikke hvordan jeg skal starte med teorien, da det er første gang at jeg skriver en rapport..
  • HELP WANTED :b !

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg sidder her med nok.. 8 opgaver om engelsk grammatik. Og ja, jeg har aldrig haft det her før gym., så derfor beder jeg, om nogle venlige sjæle kunne hjælpe mig lidt på vej, for jeg kan simplethen intet..1) Jeg skal lave en "morphological analysis", hvor jeg skal bruge følgende...
  • Redegøre for BNP

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal redegøre for BNP men ved ikke hvad jeg skal skrive om. Indtil videre har jeg skrevet at man bruge BNP til at beregne det samlede produktion i et land. Har brug for hjælp.
  • det forsømte forår

    Forumindlæg
    hejza alle sammen jeg skal første gang i mit liv skrive en stor opgave i dansk på 6 sider.jeg har valgt at skrive om hans sherfig og bogen det forsømte forår.jeg vil gerne have hjalp til problemformulering - altså hvad skal skrive?????
  • Matricer

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal redegøre for hvornår, der er én, ingen eller uendelig mange løsninger. Jeg tænkte på om, der er nogen der kan hjælpe mig med det. Jeg har forstået, at hvis 0=a_i,n+1, så er der ingen løsninger. Jeg er lidt usikker, men hvis der er mindst én fri variabel, så er der uendelig mange lø...
  • Ækvivalens

    Forumindlæg
    Jeg sidder med en teoriopgave hvor jeg sidder fast: for hvordan forklare man ækvivalenspunktet? Det kan ikke være når syre og base ophæver hinanden, da der så ikke kunne være tre ækvivalenspunkter (som der jo er i en triprot syre)
  • Danskernes værdier

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en fremlæggelse hvor jeg skal finde nogle tekster og forklare hvorfor de skriver om danskernes værdier.. Jeg kan bare ikk finde nogle så hvis nogle vidste hvor jeg kunne finde nogen eller vidste hvad jeg skulle søge på ville det være en kæmpe hjælp
  • Kan i forstå det?

    Forumindlæg
    Her er min problemstillinger og problemformulering. Har haft meget svært ved at formulere det og er blevet meget i tvivl om det nu er rigtigt. Kan i forstå det, er det rigtigt? Er meget i tvivl. Problemformulering • Hvilken indflydelse havde brydningen af Enigma på udfaldet af 2. Verdenskr...
  • kronik af "midt i en jazztid"

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal skrive en indledning til en kronik om en uddrag af Knud Sønderbys roman "midt i en jazztid", og ved ikke rigtig hvordan jeg skal lave denne her indledning til en kronik?? Vil være meget taknemmlig for en hver hjælp på forhånd tak
  • Problemformulering

    Forumindlæg
    Jeg sidder også skal lave en problemformulering om Hitler.. Jeg har skrevet følgende: I min opgave vil jeg redegøre for Adolf Hitler’s liv og hvordan han dannede de holdninger der senere ville blive en stor del af den politik NSDAP førte, undersøge hvordan det lykkedes ham at komme til magt...
  • fortolkning af digt?

    Forumindlæg
    hei alle :D jeg har fået den her stil for, jeg skal fortolke et digt men... jeg har over hovedet ingen ide om hvordan jeg skal gøre det og hvordan det skal se ud. så hvis der er nogle der har et par ideer eller et lille eksempel så vær sød at skrive :D
  • Pagiat tjek i DHO

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive DHO om anden verdensrig og jeg har fundet en anden dho som jeg har taget mine kilder fra (alle kilder) er det snyd/plagiat? en gymnasium lære må helst gerne svare da det ville være mest logisk men i den anden side, hvad laver en gym lære dog her:/ på forhånd tak
  • Medie oplæg

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen medieelskere herinde, som har nogle gode ideer til hvad et godt medie(fags) oplæg skulle indeholde?
  • STX, engelsk B mundtlig eksamen - hurtigt

    Forumindlæg
    Hej derude Jeg er så heldig, at have trukket engelsk mundtlig som eksamen i år. Jeg skal op fredag den 22. juni. Jeg skriver egentlig ikke herinde for at få hjælp til analysemetoder osv. Dem har jeg da nogenlunde styr på. Jeg har det bare med at snakke om ligegyldige ting til eksaminer, ist...
  • Forskellen på moralen og motivet

    Forumindlæg
    Hej jeg har det tit med at glemme hvad de begge er, og jeg forveksler dem tit med hinanden. Jeg ville værdsætte en fin beskrivelse af dem begge.
  • Hooligan, diskussion

    Forumindlæg
    Er ved at skrive 2.g-opgave om, hvorfor man bliver hooligan. Jeg vil gerne bruge Giddens og prøve at overføre nogle af hans teorier på hooligans. Det er så her mit spgs kommer. Hører det til under Redegørelse eller diskussion? Altså den måde som Giddens ville se på, hvorfor man bliver hooligan?
  • hjælp til metodiske overvejelser i synopsis

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg er i gang med samfundsfags synopsis omkring Danmark og EU, hvor vi skal komme ind på metodiske overvejelser.. Men hvilke metodiske overvejelser er der tale om når det er en synopsis??
  • hvordan uploader jeg mine opgaver?

    Forumindlæg
    Jeg vil da gerne stille mine opgaver til rådighed, så andre kan inspireres. Hvordan gør jeg?
  • Essay

    Forumindlæg
    Hvordan skal en essay på Engelsk opstilles?
  • Litterær artikel og kronik?

    Forumindlæg
    hej! jeg skal op til skriftlig dansk årsprøve, og jeg har slet ikke styr på hvad henholdsvis en litterær artikel og en kronik er? min lærer og min danskbog siger to forskellige ting... er der en venlig sjæl der kunne ridse det op? - Nana