Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 8681 til 8700 af 63055
-
Ludvig Holberg
ForumindlægMin klasse har lige haft et emne om 1700-tallet, (Oplysningstiden) og Ludvig Holberg, men jeg har været syg i de sidste 3 uger, så jeg har ikke så mange noter om dette emne. Og nu skal jeg skrive en stil om, hvorfor vi i dag skal læse Holberg. Jeg tænkte, om der var nogle, som vil give mig nog... -
rettelse af tysk stil
Forumindlægkan jeg få en til at kigge min stil igennem og tjekke for diverse fejl? tusind tak på forhåndJenseits der StilleLara schläft in ihrem Bett während Mozarts Klarinettekonzert spielt in der Hintergrund. Sie liegt mit ihrer Klarinette an ihren Körper gepresst. Ihre Mutter, Kai, kommt und will die Kas... -
Hvad er karakterkravene for medicinstudiet i Stettin (szczecin)?
ForumindlægJeg har tænkt mig at læse medicin i Polen siden det er håbeløst at komme ind I DK. Jeg fik min eksamen i summer 2014 (STX). Jeg kann ikke finde nogen snit for at blive optaget i medicin studiet i stettin. Kan kun se at man skal have Kemi, Biologi og fysik. Mine karaktere (13 trins) i disse fag v... -
HHX
ForumindlægHej jeg går i 9 klasse, og har for længst søgt ind der hvor jeg ville. Jeg søgte ind på HHX i hillerød. Men har ikke fåer svar endnu, og en som jeg kender har fået besked for ca. 1 uges tid siden.. Betyder det jeg ikke er kommet ind? :-( -
Mundtlige eksamens spørgsmål fra 2015
ForumindlægHej er der nogen der har de mundtlige eksamensspørgsmål fra 2015? -
Minder(:
Forumindlæghej er der nogen der nogle ideer om hvad man kan skrive i en stil, der skal handler omm at man om ti år finder sin gamle skoletaske, og i den ligger nogle ting som vækker minder.? på forhånd tak:D -
Kan ikke komme vider hjælp haster!
ForumindlægI min stil skal dette indgå. Forstil dig at du om 10 år finder din gamle skoletaske. I den ligger der nogle ting som vækker særlige minde hos dig. Skriv et brev til en af dine venner ud fra disse minder. Kære … Håber alt går godt som det skal og du er kommet godt i gang med din uddannelse.... -
En lille hjælp Tak:)
ForumindlægEr der nogen som kender nogle gode hjemmesider til at få hjælp i de forskellige fag? eksamstof? altså lære grammatikken osv. eller er der nogle eksams prøver på nettet, bl.a Engelsk,Dansk, tysk, fysik, biologi, geografi, osv osv.. :D -
En lille hjælp Tak:)
ForumindlægEr der nogen som kender nogle gode hjemmesider til at få hjælp i de forskellige fag? eksamstof? altså lære grammatikken osv. eller er der nogle eksams prøver på nettet, bl.a Engelsk,Dansk, tysk, fysik, biologi, geografi, osv osv.. :D -
Sygeeksamen
ForumindlægHej folkens. Før ferien fik jeg en slem madforgiftning, der forhindrede mig i at dukke op til Mat B mundtlig Eksamen. Jeg skal op igen d. 28 august - dog ikke så skarp til mat, som jeg før ferien. Ville derfor hører om nogen sad inde med nogle noter til de følgene spørgsmål, i det vedhæfte... -
Grammatik
ForumindlægOversæt til engelsk, 19.2 Forholdsord og >>at<< 1) Even as a child David had a dream about becoming a doctor. 2) Instead of collecting stamps or model cars, he collected old magazines for the waiting room. 3) The parents believed in David. They believed, he would become a famous... -
Oversættelse fra dansk til engelsk. Ret sætningerne og forklar fejlene
ForumindlægOpgave A. Ret fejlen i følgende sætninger og forklar din rettelse på dansk. Skriv den korrekte sætning nedenunder din forklaring. . 1. This destination really live up to its reputation of being both beautiful and affordable. Ret: This destination really live up to its&... -
Tyngdepunkt
ForumindlægNogle som har nogle gode noter til tyngdepunkt? Det hører ind under emnet integrationsprincipper? Jeg søgt både på google og herinde, så hvis der er nogen som vil dele dem, ville det være dejligt :) -
Eksamen
ForumindlægHejsa! Jeg skal op i engelsk fredag i næste uge og ville være utrolig glad for, hvis der er nogen, der har nogle supplerende noter til analyse og fortolkning af flg. tekter:Born AgainThe Red LineRiver of NamesMother of the CityRichard IIIFight ClubDo not go gentle into that good Night(poem)Funera... -
Gamle eksamenssæt
ForumindlægHej, Nogle der kender en bog der består af gamle eksamenssæt i faget fysik? Tak, Freud -
Rette min tysk stil ( meine Zukunftspläne)
ForumindlægMeine Zukunftspläne Ich bin Hamid.Ich bin 15 jähre alt. Ich wohne in Thisted. Ich habe einen Vater und eine Muter. Ich habe auch drei Geschwister. Ich geht in Østre skole in 9. Klasse. Ich komme aus Afghanistan. Ich habe in Dänemark seit über 11 Jahren gelebt. Ich habe viele Träume me... -
En der vil rette disse engelske sætninger?
Forumindlæg1)Hun gjorde altid, hvad manden sagde. 2)Soldaten hørte sergenten råbe og vidste, hvad han skulle gøre. 3)Han ville ikke have protesteret, hvis politibetjenten ikke havde provokeret ham. 4)jeg havde købt en lejlighed i London, men da jeg ankom til byen, fandt jeg ud af, at sælgeren havde sny... -
Fyisk/Kemi FSA
ForumindlægHejsa Imorgen skal jeg op til fysik eksamen, og jeg ønsker at få en flot karakter- Jeg ved ikke hvilke forsøg jeg skal lave. Mine emner er - Det sure, det salte og det basiske Partikler med fart på når felter forandres Måske kan jeg komme op i analayse eller titrering hvordan skulle kunne si... -
24 timers prøve i fy eksamen og verdensaksen?
ForumindlægHej først vil jeg høre om der er nogle, der har nogen gode råd når man skal op til fysik eksamen med 24 timers forberedelse? Jeg er ikke sikker på jeg forstår hvad der menes med verdensaksen. det er forklaret meget uforståeligt. jeg forstår det som om at jorden drejer om verdensaksen (verdens... -
Hvem klarer sig bedst!
ForumindlægHej SP :) Jeg vil bare have meninger fra unge mennesker om, hvem de synes der klarer sig bedst? Danskere eller tosprogede? Ved godt, at det er lidt en dum debat, men i min klasse er det de tosprogede der klarer sig bedst, så vil bare gerne vide, hvordan det er rundt omring i landet! Og hvem laver...
