Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 8721 til 8740 af 176851
-
10. klasse fysik eksamen disposition søges!!
ForumindlægSkal til eksamen her om lidt så kunne virkelig godt bruge en fysik disposition over alle emnerne!! (svingninger, bølger, lyd, lys, organisk kemi, alkohol, plastikkemi, kernefysik osv.) Please en eller anden!! Jeg vil være dig evigt taknemmelig:) -
Rettelse af kemi rapport
ForumindlægHejsa! Er der nogen herinde der har mulighed for at rette min kemi rapport (b-niveau). Rapporten handler om atomer, elektroner og periodesystem... hm, rapporten skal sendes til mail, idet der er en masse grafer og tegninger! -
Fri læsning til fysik & kemi
ForumindlægJeg synes kemi og fysik er to fede fag, og jeg kunne vildt godt tænke mig noget ekstra materiale udover vores 1.g's grundbog. Derfor ville jeg lige høre om nogle lå inde med noget godt litteratur. -
Organisk kemi mod betaling
ForumindlægFIndes der nogle som vil hjælpe med organisk kemi (universitets niveau) mod betaling? -
a^b*b^a
ForumindlægSidder og grubler over, om det er muligt, at reducere "a^b*b^a" Håber der er nogen der kan hjælpe mig :) på forhånd tak -
syreindhold i kemi
ForumindlægGod aften Jeg har lavet en potentiometrisk titrering af vinen med NaOH. Til 20 ml vin tilsættes 0,10 M NaOH og ækvivalenspunktet er 16 ml. Jeg skal nu bestemme syreindholdet i vin, men hvordan ved jeg ikke helt. Skal jeg finde stofmængden af NaOH, derefter sige at foholdet mellem syren og bas... -
Kan du kemi?
ForumindlægHej, er der nogen der kan besvare spørgsmålet: - Gør rede for et fedtstofs opbygning. kom herunder ind på begreberne mættet, monoumættet og poloumættet fedt? Hvor forekommer disse typer fest typisk? Mange tak . -
Organisk kemi
ForumindlægHjælp til denne her opg. -
Fysik/kemi
ForumindlægHvad er forskellen mellem et atom og ion? -
Kemi termodynamik
ForumindlægHej Jeg har brug for hjælp til at vise at for ideale gasser gælder På forhånd tak -
Kemi afstemmning
ForumindlægHej er der en der gider hjælpe med at afstemme? HCl --> (H2O) H+ + Cl- HNO3 --> (H2O) H+ + NO-3 -
hjælp kemi opgave
Forumindlægforstår ikke b'eren hvorfor er det 10^-3,75 -
Eng B eksamen. Novelle eller Essay?
ForumindlægHJÆÆÆLP, er kommet i tvivl om denne tekst er en novelle eller et essay. http://www.rookiemag.com/2015/09/what-a-fangirl-knows/ -
Kemi, spørgsmål haster
ForumindlægHej Jeg er i gang med en kemi-rapport, som omhandler Enthanol indholdet i vin. Under databehandlingen bliver der skrevet, at jeg skal forklare princippet i at anvende Intern standard - og vi må meget gerne bruge tegninger. Er der en, som kan hjælpe med dette? På forhånd, tak :) -
Eksamensopgave i Kemi
ForumindlægHej... sidder med en eksamensopgave der vist er fra sommereksamen 2005. Opgaven handler om naturlige aromastoffer... nogen der har lavet den og har lyst til at hjælpe.. for denne side af kemien er ikke lige mig... Hvis nogen selv har en opgave besvarelse er det nok nemmest, da mine spørgsmål går ... -
SRO - KEMI hjælp!
ForumindlægHej studieportalen Er i gang med at skrive SRO i matematik og Kemi og jeg skal redegøre for den fysiske-kemiske baggrund for farvedannelse i vandige opløsning af et farvestof. Er helt lost på den her, er der nogle herude der eventuelt hjælpe? Tak på forhånd :) -
KEMI HJÆLP - AKUT
ForumindlægHejsa, jeg har et spørgsmål mht kemi. Hvordan man kan finde ud af hvad farvestoffet er af f.eks. en sodavand? Kan man ikke både benytte Lamert-Beers lov til at beregne farvestoffet vha. en standartkurve med en ligning? -
Metode i kemi
ForumindlægHej.. Nogen der kan forklare, hvilken metode man bruger, når man laver forsøg i kemi ? :S Har bestemt forsæbningstal og iodtal for to forskellige fiskeolier (hvis nogen kender de forsøg). Håber i kan hjælpe .. -
Haster (Kemi B)
ForumindlægJeg skal lige have hjælp til at kunne svare på et af det områder jeg kan komme ind på for Kemi. Det her handler om jern og redoreaktioner: Jeg skal give eksempler på nogle vigtige redoxreaktioner.. er der en der kan give mig nogle eksempler ? -
Fysik/kemi FSA
ForumindlægEr der nogen, der vil kigge på mine fysik/kemi dispositioner? Skal til den mundtlige prøve i morgen tideligt Tak :)
