Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 8741 til 8760 af 163700
  • hvorfor lære engelsk?

    Forumindlæg
    Hej! jeg har fået en opgave for i engelsk hvor vi skal skrive en side om hvorfor vi lære engelsk og hvorfor det er godt at kunne. Tænkte på om i havde nogle gode grunde? Håber virkelig at i kan hjælpe, er gået totalt i stå... Skriv så meget i kan !!! :D
  • Hvad sker der med grafen, når man øger værdien af a fra f.eks. a=1 til a=3 ?

    Forumindlæg
    Andengradspolynomiet f(x) = ax2 + bx + c Hvad sker der med grafen, når man øger værdien af a fra f.eks. a=1 til a=2 ?
  • udtryk fra dansk til engelsk

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder med en oversættelse og kan ikke finde udtrykket "Guds overvågende øje" i min ordbog.Sammenhængen er : "Tidligere havde man været bange for Guds overvågende øje".Håber nogen kan hjælpe ;)
  • Homoseksualitet vs. muslim (engelsk)

    Forumindlæg
    Kender i nogle engelske bøger som handler om muslimer, som er homoseksuelle?
  • Engelsk brev - Adresse

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal skrive et brev på engelsk. Da jeg ikke lige har den bedste hokummelse, er jeg lidt i tvivl om, hvordan engelsk adresse egentligt skal stilles op Nogen der kan hjælpe mig? - På forhånd tak!
  • Fucking julehistorie på engelsk:((

    Forumindlæg
    Jeg er sådan lort til Engelsk.... Okay altså jeg skal skrive en julehistorie på engelsk. Er der måske nogle der har en ide eller der kan hjælpe mig med at skrive den?
  • Engelsk: Bachelor- og kandidatuddannelse

    Forumindlæg
    Hej, Jeg tænkte på om der var nogle som læste Engelsk på Universitetet, og som kunne sætte mig ind i arbejdsgangen på den uddannelse. Jeg går nemlig og overvejer at studere engelsk efter gym, da jeg ligger ret højt på skalaen og er meget interesseret i det fag. Jeg har søgt inde på uddannelse...
  • Kan det lade sig gøre at gå fra bio C-A og er det dumt at tage matematik B i 3g med et års pause?

    Forumindlæg
    Jeg står lidt i den situation, at jeg går i 1g og har valgt studieretningen Engelsk A, Religion B, Samfundsfag B, da jeg tidligere aldrig har været glad for naturvidenskab eller matematik (har dog aldrig været dårlig til matematik). Da jeg så startede i gymnasiet, gik det op for mig, at jeg synes...
  • Forsøg til Mundtlig Fysik Eksamen - 9. Klasse - FSA

    Forumindlæg
    Hey allesammen. Jeg har været dum nok til at smide alle mine forsøgsark væk, så jeg har ikke nogle forsøg jeg lige kan hive frem. Er der nogen der har nogle gode ideer til nogle forsøg jeg kan lave. Der er mange emner som det kan ske vi trækker. Så jeg skal bruge mange :( Håber i ka...
  • BEDSTE ENGELSKE DIGT !

    Forumindlæg
    HVAD SYNES I , ER DET BEDSTE ENGELSKE DIGT OG HVORFOR ?? HVAD KAN I BEDST LIDE VED DIGTE ? Skal selv skrive nogle og søger noget inspirration, så vil sådan set bare høre fra nogle andre, hvad I kan lide og hvorfor ? (:
  • Køb af engelske bøger?

    Forumindlæg
    hej, spørgsmål tid. Hvor skal man hen for at købe alm. engelske bøger i københavn, når man ikke vil over nettet? Er der en bestemt bogbutik, eller kan man gå hen til hvilken som helst og sige de skal bestille den hjem? Tak på forhånd :)
  • Emner til engelsk eksamen

    Forumindlæg
    Hej med jer. Jeg skal til at skrive om mit selvvalgte emne til engelsk eksamen. Jeg ville lige høre om der var nogen der kunne finde på et godt emne indenfor disse tre hovedemner: Love and identity Racism Gun crime. Håber i kan hjælpe :)
  • Engelsk eksamen i morgen - HJÆLPPPPP

    Forumindlæg
    hej jeg skal op til engelsk mdt eksamen i morgen. nogle der vil hjælpe mig med at finde analyse modeller til at analysere * brev * sange * novelle * drama * taler det må godt være på dansk - for går vel ud fra man kan bruge det?
  • Emne til Engelsk Stil! :-D

    Forumindlæg
    Hej (-: På fredag skal vi skrive vores første stil i engelsk. Det er en fristil, hvis vi altså selv kan finde på et emne. Men jeg er fuldstændig blank. Så har du et godt emne, som ikke er for svært for en tolv - tretten årig pige :-) Simone
  • kort engelsk rettelse :)

    Forumindlæg
    hej alle sammen, er der nogen der har tid til at rette min engelsk stil? :) håber at i vil hvis i vil kan i skrive her så sender jeg den privat, da jeg helst ikke vil ligge den ind her da min lærer tjekker plagiat, så det kan godt skabe lidt problemer :)) på forhånd tusind tak :)
  • FS10 Engelsk - SYG!

    Forumindlæg
    Hej jeg føler jeg er ved at blive godt syg og skal til matematik skiftlig idag selvom jeg har det sygt dårligt. Hvis jeg har det værre imorgen til engelsk skriftlig kan man så sygemelde sig? eller hvordan er reglerne for det?
  • Rettelse af engelsk stil

    Forumindlæg
    Er der en venlig sjæl herinde, som har tid til at rette min stil? Det kan være grammatiske fejl, formuleringer osv. Jeg havde fået som opgave at beskrive problemstillinger og personlig vinkel - konklusion. Det handler om miljøet. På forhånd tak.
  • Èn engelsk sætning!!!

    Forumindlæg
    Hi "Obese people have brought this problem upon themselves so they must deal with it themselves." Comment on this attitude. Help please.
  • reducer 5-(-a)+4*(a+b)

    Forumindlæg
    reducer 5-(-a)+4*(a+b)..Hjææælp TAk.:)
  • Kildehenvisninger - må jeg anvende engelsk?

    Forumindlæg
    Jeg skriver en SRP i kinesisk og historie, må man godt anvende kildehenvisninger til engelske artikler og bøger? Og til min vurdering, må man så godt citerer engelske citater, selvom jeg ikke har faget engelsk?