Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 8761 til 8780 af 25374
-
Forelæsninger
ForumindlægJEg hørte engang noget om at man kunne gå til forelæsninger/kurser, lidt ligesom på universitetet. De skulle gerne være åbne for alle. Nogle der ved, hvad det hedder? -
Placering i PLC-modellen
ForumindlægHej :) jeg skriver erhvervscase om JBS og skal derfor placere "undertøj" i plc-modellen, ved ikke rigtig hvor jeg skal placere det henne. er der nogen der har forslag? håber der er nogen der kan hjælpe !! :D -
Ungdom og kønsroller
ForumindlægHej.. Jeg skal skrive et frit essay om ungdom og kønsroller og kunne godt tænke mig nogle inspirerende kommentarer til emnet... -
det forsømte forår
ForumindlægEr der nogen af jer der har læst det forsømte forår, og evt ku hjælpe mig?Jeg har fået en opgave hvor jeg skal beskrive hvilke personlige egenskaber denne skoleform, som i det forsømte forår giver eleverne.Jeg er lidt tabt lige på det punkt, ka ikke rigtig finde nogen??? -
Forbedre elevernes niveau
ForumindlægHej.Jeg synes generelt at elevernes præstationer/niveau ligger meget lavt på de videregående uddannelser. Der burde da kunne gøres noget for at forbedre niveauet.Kom gerne med dine udførlige forslag. -
Samf. på spansk?
ForumindlægHej alle. Hvordan siger man 'Samfundsfag' på spansk? På forhånd tak. Amigo -
Efterlønsproblematikker
ForumindlægHej !Jeg sidder og gruer over samfundsfagsrapport, hvori jeg ikke kan finde hverken hoved eller hale i følgende spørgsmål:Redegør for problematikkerne i pensions- og efterlønsordningerne, som de er i dag.Dét jeg ikke kan finde ud af er; hvad er det som er problemet? Jeg ved godt at der ikke er n... -
Hjælp til aflevering
ForumindlægHej, Jeg har en aflevering for. Jeg skulle læse en tekst, hvorefter jeg skulle svare på nogle spørgsmål. Vil gerne have rettet det igennem for eventuelle grammatiske fejl og andre fejl. Ville være taknemmelig for noget hjælp til dette. Jeg har selv skrevet de danske svar ved spørgsmålene, og... -
Livsform, krop og sundhed
ForumindlægSidder lige nu og skal til at lave en biologi og idræts rapport, og grumbler netop over hvordan et problemformulering kunne lyde. Kan ikke rigtig komme i gang med det og håber på nogen forslag fra jer. :-) Tak på forhånd! -
hjælp, plsss
ForumindlægHej jeg skal op til eksamen snart, i samtidshistorie. vile lige spørge om der var nogen der kunne give mig nogle gode råd om til mundtlig eksamen.Det vil være til store hjælp..På forhånd tak..Med venlig hilsen Carina:) -
AT i engelsk og biologi
ForumindlægJeg sidder og skal til eksamen i AT på torsdag, og er i fuld gang med at forbedre. Det går egentligt fint nok, men er gået i stå ved metodeafsnittet (som så mange andre).. I min engelskdel har jeg taget udgangspunkt i sangen "The End" skrevet af The Doors, hvor jeg har analyseret og fo... -
Lineære funktioner
ForumindlægPå baggrund af et stort antal målinger regner man med, at en persons maksimale pulsfrekvens afhænger lineært af personens alder. For en 20-årig er den maksimale pulsfrekvens 200 slag pr. minut, og for en 60-årig er den 160 slag pr. minut. Bestem en forskrift for den lineære funktion, der beskrive... -
Kønslæber
ForumindlægEller SKAMlæber bliver de også kaldt. Jeg ved godt det er ret irrelevant mht. studier osv, men jeg har fulgt med i debatten omkring piger der vil "omskæres". (Det skal lige siges, at det er et ret dumt ord at bruge, idet omskæring af en pige også betyder at de får hugget klitoris af.)Se... -
Kikuyu...
ForumindlægDer er vel ikke tilfældigvis nogen der sidder inde med nogle gode noter om kikuyu-folket??? Det ku nemlig være en super hjælp for mig... -
C.P. Ellis
ForumindlægHejsa..er her nogen som har læst teksten C.P. Ellis? Den er opgivet til min engelsk årsprøve, og har lige læst den igennem, men har lidt problemer med at finde på noget at perspektivere til.. nogen som kan hjælpe? :) -
Skolen i 30'erne.
ForumindlægHej folkens. Jeg forsøger at skabe mig et overblik over kronologien i "Barndommens Gade" af Tove Ditlevsen. I den forbindelse er jeg usikker på, hvordan skolegangen rent klassetrin-mæssigt så ud i 30'erne, hvor bogen finder sted? Er der nogen, der kan være behjælpelig med et oprids ... -
Identitetsdannelse og diskussion?
ForumindlægJeg skal diskutere hvordan indvandrere danner deres identitet? Jeg har indraget Thomas Hylland Eriksens teorier (bindingsidentitet osv.) men når det er en diskussion skal jeg så ikke have en modpart, der er uenig med Thomas. Eller skal jeg indrage andre teorier, der ligesom kan diskuteres ift. hi... -
AT oplæg - tid!
ForumindlægHej alle. Er der nogen af jer som ved om det er okay, at ens mundtlige oplæg tager lidt mere end 10 minutter? Jeg har nemlig flere gange gennemgået mit, og jeg kan ikke korte det ned til under 12-13 minutter. ;s -
Uddannelsesparat
ForumindlægHej Jeg er en dreng som gerne ville blev bedre til skolen. Mit skolegennemsnit ligger på 3,7 og jeg har 4 måneder til at blev bedre. Hvad skal jeg gøre for at blev uddannelsesparat, da jeg ikke er uddannelsesparat ? -
Verdens klogeste dreng?
ForumindlægHej.."Verden klogeste menneske""The worlds clevers human being"rigtig?
