Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 8761 til 8780 af 40403
-
Hjælp til tysk stil
ForumindlægHej:) Har skrevet der her, håber der er nogen der vil hjælpe med at rette:) Ich erinnre deutlich ein morgen wo wir wachen früh auf. Wir wachten wegen ein merkwürdig Laut. Wir gingen zu Tür hinaus, und wir bemerkten das es war Kokosnüsse, welche herab gefallen. Es war sehr Spass. Wir bekam... -
Tysk stil :)
ForumindlægJeg har prøver selv at rette den, men jeg er meget usikker på min ordstilling og jeg sætter pris på alle rettelser og alt hjælp :) -på forhånd tak Would you make some corrections in my word order? and point out where I've made grammatical mistakes? it would be a great help to me :) Mvh Mad... -
Tysk. PLEASE
ForumindlægHej.. Er der slet ikk nogle, der vil være sød at rette det... Hvis ja, vil jeg blive super glad. På forhånd tak... Der Text Austauch handelt von einem Mädchen Jana, die Austauschschülerin in Pennsylvania ist. Vorläuft hat Jana sechs Monaten in USA gewessen. Trotzdem hat der Aufenhalt bestimmt kei... -
Tysk rettelse
ForumindlægEr der ngoen derude som lige vil tjkke dette igennem, og se om de kan finde nogle fejl? Lieber Tagebuch Heute ist Mittwoch, und ich habe in der Schule gewesen. Jeden Mittwoch habe ich um halb zwei Uhr frei, und einige anderen Tage, habe ich erste um halb drei und zwei frei Ich Fahrräder ... -
Tysk stil
ForumindlægHejsa! Er der nogen der har tid til at rette min tyskstil? Den er kun på 150 ord. Jeg går kun i 8. klasse så det skal bare være korrekt, det behøver ikke være fremragende :) Mvh Maria HER ER MIN STIL: Sportschau am Samstagabend Die Familie Müller sitzt bei dem Esstisch, und ... -
Tyske sætninger
ForumindlægHej alle! Jeg sidder med følgende sætninger, men er lidt i tvivl om de er rigtige oversat. Håber at I kan se dem igennem :) På forhånd tusind tak! 1 Ville du gøre sådan noget? Würden Sie etwas tun? 2 Han påstod, at han havde drømt Er behauptete, er habe geträumt 3 Hvis du er hjemme i morgen, komm... -
Tysk førnutid
ForumindlægHej alle sammen:-) Lyder dette rigtigt: Liebe Oma! Ich habe eine Woche in einer Villa auf der griechischen Insel Samos gelebt. Die Sonne hat den ganzen Tag von morgens bis abends geschienen. Es sehr heiss geworden. Aber ich bin mir nicht ganz sicher, wie heiss es war. Jeden Tag haben wir eine M... -
oversættelse (ordets mening)
ForumindlægI bekræftende fald beder jeg dem sende et tilbud. "bekræftende fald" hvordan vil i oversætte det? -
Tysk A eksamensopgave fra 2009
ForumindlægHej Er der nogen, der ved, hvad eksamensættet fra 2009 tysk A hedder? :) -
GENNEMGANG AF KORT TYSK REFERAT
ForumindlægHej med jer, Søger hjælp til at gå min tysk aflevering igenem. Selve afleveringen er ikke på mere end ca. 300 ord, og er et referat af "Petticoat und Milchbar". Håber nogle har overskud og tid til at hjælpe! På forhånd tak! -
Analyse af tysk sætning.. behøver hjælp
ForumindlægHej.. jeg sidder her med nogle tyske sætninger, som jeg skal sætte analysetegn på.. håber nogle vil hjælpe :) 1. Wo bist du gewesen? er det så bist=o, du=x og gewesen=genstandsled eller er det omsagnsled til grundled? hjæælp -
Fremlæggelse i tysk. 9 klasse
ForumindlægHej alle, jeg går i niende klasse og skal her slut på årets have en slags mundtlig prøve i tysk, mit emne er Tøj og genbrug. Tænkte på om i havde nogle forslag til hvad jeg kunne skrive om? Det haster lidt så det kunne være fedt og få et hurtigt svar!! Tak på forhånd i guess. -
rettelse af tysk grammatik ?
ForumindlægHej er der nogen der vil rette min tysk stil som er på lidt under 200 ord. Det er grammatikken som jeg er usikker på om er rigtig. Hvis der er nogen så må i meget gerne skrive, så jeg kan sende min stil :) ???? -
Hjælp det haster - rettelse af tysk stil
ForumindlægHej SP Er der en, som gider at kigge min tysk stil igennem. Det er ikke særlig meget, omtrent 100 ord. Det drejer sig om grammatiske fejl nogle sætninger som er vanskelige at formulere ordentligt. -
Tysk eksamen, grammatik? :-)
ForumindlægHej, jeg skal til tysk mundtlige eksamen om et par timer! Har rettet alt igennem, jeg skal sige udover to af mine analyse punkter, jeg synes omfatter er svært sprogbrug. Er der en venlig sjæl derude, der vil se på det? :-) -
Lille oversættelse
ForumindlægHej. en venlig person som kan rette min engelsk oversættelse igennem. That Theatre Company opfører prisbelønnet engelsk drama. Anthony Shaffers prisbelønnede stykke "sleucth" fra 1970 kan frem til den 22 november opleves på krudttønden. Da den britiske forfatter og dramatiker Anthony Sh... -
Tysk/mat på uni
ForumindlægHej. Jeg overvejer meget stærkt at vil læse tysk og mat på universitetet efter gym. Men er det overhovedet muligt, og hvis ja, tror i det vil blive noget rod... På forhånd tak... -
hjælp til tysk resume
ForumindlægJeg har lavet et resume, og jeg stinker til tysk. Jeg ville bare lige have rettet det igennem fx. alt det der grammatik, bi-sætninger og stort med navneord. Jeg har prøvet at rette det selv, men som sagt stinker jeg til tysk Filmen jeg har lavet et resume me til er Wir sind das volk, men skulle k... -
Tysk synopsis - Hjælp?
ForumindlægHeej. Vi har fået lov til at arbejde på vores tysk synopsis som vi kan risikerer at trække til eksamen til Juni. Jeg går i 10, så det er ikke så svært igen med eksamen. Men jeg ville gerne lige høre jeres ide på denne her disposition / plan over hvordan jeg ville lave en synopsis over det emne.. ... -
Tysk Disposition
ForumindlægHej alle sammen Jeg har en tysk disposition for til om 2 uger. Vil høre om i gad at hjælpe mig lidt og komme med nogle ideer. Jeg er selv kommet lidt igang.. men er så gået i stå. Som tema har jeg vaglt "Anders sein" og så har jeg vaglt at komme ind på "Ausländer in Denmark...
