Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 8841 til 8860 af 61667
-
Eksamens spørgsmål
ForumindlægJeg har fået et spørgsmål der lyder sådan her: I en model af en bestemt væske kan væskens temperatur (målt i °C) som funktion af tiden t (målt i timer) beskrives ved følgende sammenhæng T= 21+59*e^-1,066t a) Bestem væskens temperatur efter en time, og beskriv betydningen af tallet 21. b) Beste... -
finde eksamens opgaver!!
Forumindlæghej med dig/jer. jeg sidder og prøver at finde HF engelsk A niveau 1. delprøver, men jeg kan ikke finde en hjemmeside. mit spg. er så om du kender en hjemmeside? hvor man downloade HF engelsk A niveau 1. delprøve. på forhånd tak. -
AT-eksamen
ForumindlægNogle som er super søde at komme med lidt forslag til emne i AT-forløbet mht. Videnskabelige gennembrud og teknologiske landvindinger 1851-1914, som kunne gå ind under fagene historie (a) og samfundsfag (a)? På forhånd tak! -
Hjæp til eksamen?
ForumindlægHej Jeg skal til ekamen om en uge, s jeg tænkte på om der er nogle der har nogle råd, eller hvordan jeg kan være godt forberedt? Tak på forhånd -
Noter til eksamen
Forumindlæghej ;) så den gal igen, eller rettere synes jeg mangler lidt noter. så undrede mig om i har nogle noter til følgende emner;) "Børnearbejde, arbejde og udannelse" "Ideologier og de politiske partier" jeg ved ikke så meget om begge emner, og synes mine noter er dårlige, s... -
bio. eksamen - hjælp
ForumindlægHej er der nogen herinde, der kan hjælpe med at udplukke de "biologiske forhold" i denne artikel: http://infolink2003.elbo.dk/Naturvidenskab/dokumenter/doc/8459.pdf og nogen der ved hvordan en biologi fremlæggelse på stx B skal foregå? -
HHX eksamen
ForumindlægOpgave 1 Om en trekant ABC oplyses det, at B = 37 , a = 10 og c = 8 Det oplyses endvidere, at sin(37 ) = 0,6 a) Bestem arealet af trekant ABC. Er der nogen der kan hjælpe med at løse denne opg. -
Dansk eksamen !
ForumindlægHey står i et problem skal lave en synopsis til den 25 maj. Skal finde en bog der har noget at gøre med unge og identitet, det må ikke være 1-2-3 nu, af jesper wung-sung, eller Patienten, af Peter Seeberg, eller Frederiks oprør, af Martin A Hansen. Pleas hjælp, er så meget på røven! knuzz -
AT-eksamen
ForumindlægHej jeg står og skal op til AT om et par dage. Jeg har aldrig prøvet det før og er en person der har det lidt sværere end andre i skolen. Allerede nu ved jeg at jeg har grebet min synopsis forkert an - da jeg har taget ALT med i den. Jeg har ikke gemt de ekstra gode guldkorn eller information, s... -
EKSAMEN I RADIOAKTIVITET
ForumindlægHey derude! Har nu trukket mit emne til fysikeksamen, som lyder Radioaktivitet og bevarelseslovene. En af bevarelseslovene lyder således: Leptontalsbevarelse. Er der ikke en der kan forklare mig princippet bag denne lov. En lepton er så vidt jeg ved af, en elektron og en anti/neutrino. Her e... -
Eksamen i engelsk
ForumindlægHej Er der nogle, der har nogle interessante under emner til : - Teen issues - Gun violence Det må gerne være nogle der er origanale, og har lidt mere kød på;) -
NV-eksamen
ForumindlægJeg har problemer med, hvordan jeg skal skrive journalerne ud fra alle de naturfaglige fag skal man så efterfælgene lave en rapport ud fra en eller flere journaler? - eller hvordan gør man? -
engelsk eksam, hjælp! det haster
Forumindlæghej Jeg skal meget snart op til engelsk mundtligt, eksamen. Jeg håber nogen kan hjælpe. Er der nogen der har analyse på følgende tekster * Shopping for one * Pm`s wife crusades against the bullies * Together we can beat the bullies * The happiest days of your life af Penelope Lively * To keep th... -
Ordforråd til eksamen?
ForumindlægJeg skal op til tysk eksamen om et par dage, og jeg vil gerne forbedre mit ordforråd en smule. Er der nogle som en liste over nyttige ord, som man ofte bruger i det tyske sprog? Vendinger osv. har jeg nogenlunde styr på, men jeg tror, at der en masse ord, som jeg ikke vil kunne, når dialogen me... -
Hjælp til 24-timers eksamen :)
ForumindlægHej alle :) Sidder netop til 24 timers eksamen og håbede på der var nogen som ville være super søde lige at se mine problemstillinger (+problemformulering) og svare om jeg er på rette spor eller helt henne i vejret ? ;) Emne: Tyrkiet i verden Problemformulering: Hvad kan forklare Tyrkiets prob... -
1.g matematik rapport
ForumindlægNogen som vil se til en matematik rapport om forskellige vækst former ? -
Irland og eksamen
ForumindlægHej, Jeg skal op i mundtlig engelsk og jeg har tænkt mig at vælge noget inden for irland. Vi har i skolen arbejdet med selve irlands historie (konflikten). Jeg ved dog ikke hvad ens selvvalgte emne kunne være. Det skal lige siges at man skal tale om ens selvvalgte emne i 5 min, så det skal ikk... -
Eksamen - Energibevarelse??
ForumindlægHej alle ! Er der nogle af jer der kan gøre rede for hvad energibevarelse er ? -
mdtl. eksamen.
ForumindlægHej. Jeg sidder med spørgsmålet "Binomialforsøget undersøger en mønt, der kastes 50 gange. krone: 32 . play: 18 Opstil 0hypotese: Mønten er ærlig Er mønten ærlig? Jeg er med på, at jeg skal bruge formlen P(X=32)=Kn,r*P^r*(1-p)^nr Den sandsynligheden for præcist 32 gange krone... -
Matematik brøker
ForumindlægHej, nogle der ved hvordan man løser denne opg.? en + en femtedel = 1 + 1/5 =
