Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 8861 til 8880 af 63055
-
Vurdering af stil FSA 2005
ForumindlægHeyJeg har jo været op til skriftlig dansk FSA som alle andre 9. klasser har! Jeg ville blive glad, hvis nogen kunne læse den igennem og komme med en vurdering af den!Opgaven var med i FSA hæftet maj-juni 2005, nr. 2:Et skibsforlisForestil dig, at du er journalist på en avis, som planlægger en ar... -
det vigtigste
ForumindlægHej når man skal op i matematik mundligt på 10 klasse level, hvad er så vigtigst at have styr på??vækst?? og hvad mere. -
Laser farver
ForumindlægHeej, jeg skal snart op i fysik og et af mine emner af laser. Såå ved I hvilke farver en laser kan blive? :-) Jeg ved, at den kan være grøn, blå, rød og gul (ikke?), men kan den være andre farver? :-) -
Relativitetsteori
ForumindlægHej! Jeg står jeg skal skrive en opgave i fysik A om relativitetsteori - og jeg aner intet omkring det!! Er der nogen der har en rapport liggende eller bare vil skrive et link til en side, vil jeg blive meget glad! På forhånd tak... -
Engelsk...Rettelse vigtigt
ForumindlægHej, Er de rikke nogle, som vil rette dette igennem. Øvelsen går ud på at indsætte adverbiet det rigtige sted...1) Your friend wanted obviously to come with us.2( The boss is very often criticized by his employess.3) Unfortunately the the crisis put a stop to tourism.4) You may possible have met... -
Retteopgaver i engelsk
ForumindlægHej alle, Jeg skal til engelsk skriftlig prøve imorgen, så sidder og laver nogle øvelser. Øvelserne går ud på at læse en sætning, rette sætningen for en fejl, bestemme fejltype og forklarer løsningen og grunden til at det er en fejl. Jeg har nu samlet alle de sætninger som jeg var i tvivl o... -
idræt
Forumindlægjeg står, og magler lidt noter til idræt teori, altså sådan noget om kroppens indre, om OL dopping og dansk idrætslivs historie.det ville være til meget hjælp, da jeg har en dag at læse teori delen i - nogen som kan hjælpe? -
Hjælp til udregning af opgave
ForumindlægHej er der nogen, som vil være mig behjælpelig med denne opgave? Jeg kan ikke helt se, hvilken formel som skal benyttes her.. Opgave 3 En Hhx-klasse med 30 elever skal på studietur og vælger at spare op på en fælleskonto i den lokale bank. Studieturen vil koste 3.500 kr. pr. elev for fly... -
Hvordan går det med jeres sso??
ForumindlægHej...Sidder selv og skriver min sso lige nu, og ville høre hvordan det går med jer andre derude????Katrine -
gæring HASTERR!!!!
Forumindlæghej alle. nogen der vil hjælpe jeg skal til eksamen imorgen i fysik, og ved ikke helt hvad jeg skal vise af forsøg hvis jeg trækker gæring please er der ikke nogen der vil hjælpe på forhånd taaaak :) -
Lektiehjælp tilbydes
ForumindlægHej Alle.. Jeg er en 20-årig pige, der i sommeren 2009 blev student med linjefagene; biologi A, Matematik A, Kemi B.Derudover havde jeg tilvalgsfag Fysik B - og lige nu læser jeg på Københavns Universitet. Jeg har altid selv være meget glad for at gå i skole, og er gået meget op i mine lektier/af... -
rettelse, mange tak :-)
ForumindlægFørnutid: Er ikke så god til dette, så i må også gerne se efter om det overhovede er skrevet i FØRNUTID 1) I have eaten my food, are you happy now? 2) My life have been unfair a couple of times. But that’s the way the life is, even thought you like or not. 3) It have just been my sisters 15... -
VI ER SNART STUDENTER...........!
ForumindlægVil bare minde alle jer der snart springer ud som studenter om hvad det egentlig er vi kæmper for lige nu..... (det er ikke altid man når at tænke over det, og glæde sig over det)... Glæder mig helt sindsygt til at få den skide hue på, har i det på samme måde?????????Held og lykke fremover til al... -
Energiomsætning (+ladning)
ForumindlægHej allesammen! Jeg skal skrive en disposition om 9;Energiomsætning9; I min disposition skal jeg også få talt lidt om et forsøg. forsøget går ud på at man sætter strøm til to blyplader(Pb), sænker dem halv vejs ned i et glas med fortyndet svovlsyre(H2SO4) og så venter man cirka et min... -
Word-dokument!
ForumindlægHvor er det dog irriterende at alt her inde kun findes som pdf filer! Jeg oplever tit at man ikke kan kopiere det over i word - det bliver noget mærkeligt wulapyk..! Dertil kan man så sige, at så kan du bare skrive din egen opgave eller lignende. Men til mit eget forsvar så har jeg aldrig kopie... -
Diffusion..
Forumindlæghejsa.. er der nogen der gider forklare mig hvad diffusion er? Det skal være sån at en 8. klasses elev kan forstå det der står en smule om det i min fysik/ kemi bog, men vil gerne vide mere (: -
Tyngdekraft og Massetiltrækning
ForumindlægHejsa Jeg er igang med en fysik og kemi opgave. Jeg kan dog ikke helt forstå hvad forskellen på tyngdekraft og massetiltrækning er? og kan det forklares til en 8. klasse elev;) mvh. Stine -
Syre/base
ForumindlægHej jeg skal op i fysik/kemi om 2 dage så det haster lidt, går i 8. klasse. Hvad vil det sige at en syre afgiver en H+ ion, og en base optager en H+ ion? -
sæbe forsøg. Hjælp!!!!
Forumindlæghej jeg går i 8. klasse og skal til fysik/kemi prøve nu til sommer og jeg kan ikke komme på nogen nemme og hurtige forsøg til over emnet sæbe. jeg har virkelig brug for hjælp!!! -
lærer på gymnasiet
ForumindlægHej! Hvor stor er chancen for at man får en ny lærer på gymnasiet? Jeg går i 1.g og har en matematik lærer, som jeg overhovedet ikke bryder mig om.
