Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 8881 til 8900 af 176851
-
Eksponentiel udvikling. Hvad står A & B for i y=ba x
ForumindlægHej . Kan nogen hjælpe mig med dette spørgsmål? Giv eksempler på eksponentielle udviklinger og forklar betydningen af a og b i y = bax. Simple eksemper (: Og dette: Beregn forskriften for en eksponentiel udvikling udfra to punkter, fin selv på ekselmper? Jeg skal til eksamen imorgen, så hurt... -
Noter til Tysk eksamen B-niveau
ForumindlægHej. Er der nogle der har gode noter til: Fra: Literatur um die Jahrtausendwende:p-f, Sibylle Berg, Nora hat Hunger Fra: Reise, Tod und Träume:Hans Scheibner, Unvorstellbar…? Franz Hohler, D... -
Skriftlig Matematik del 1 uden hjælpemidler
ForumindlægHej alle :DD Jeg skal snart op i skriftlig Matematik, og jeg derfor ved at øve lidt forskelligt :P Når der står at man skal kunne '' Anvende viden om fordoblings- og halveringskonstant for eksponentiel vækst. '' Hvad går det så ud på?? - Når det altså er uden hjælpemidler... -
2011 FSA SKRIFTLIG FREMSTILLING 9.KLASSE
ForumindlægHey derude! Jeg sidder her og forbereder mig til skriftlig fremstilling, men ville hører dem som var oppe sidste år og de kunne skrive de forskellige emner ned.Hvis har en opgave som man kan få insparation af så ville det være perfekt. Forsat en god weekend:) -
Engelsk skriftlig fremstilling fsa - opgaver?
ForumindlægHej, er der nogen herinde, som ved hvilke emner/opgaver der typisk indgår i en engelsk skriftlig fremstilling til terminsprøverne, eller er der helt frit slag? Håber I kan hjælpe mig på vej ;) Et kæmpe kram fra forvirrede mig :) -
Hvad skal jeg forvente til terminsprøve i Dansk (skriftlig)!
ForumindlægImorgen skal jeg til en dansk skriftlig terminsprøve, og jeg ville gerne vide hvad for nogle opgaver jeg kan vælge imellem. Jeg har hørt noget om at man får de samme opgaver udleverede som 9. klasserne fik til afgangprøverne i år, er det sandt? -
Eksamen i morgen - forstår ikke slutning på tekst
Forumindlægteksten er et uddrag Simon de Beauvoir : Hiroshima mon amour - slutningen driller - er der en venlig sjæl som vil forklare hvad der foregår her i slutningen? Déja, à Nevers, la résistance côtoyait l'ennemi. il n'y avait plus de police. ma mère revint. il partait le len... -
AT - kemi/biologi - historie
ForumindlægHej. Er der nogen der kunne give nogen gode eksempler på hvad man kan skrive om indenfor emnet medicin i fagene biologi/historie eller kemi/historie til AT, hvor en fysisk rejse indgår?? På forhånd tak. -
Fysik/kemi (FSA)
ForumindlægHey! Jeg ville bare spørge om der er nogen der ved om emnerne/numrene bliver genbrugt til fysik/kemi, dvs. at man har mulighed for at trække et emne, som andre også har trukket fx dagen inden.På forhånd tak -
Hjælp til en beregningopgave i samfundsfag A - 05. Tabel 9.1 - Vareeksportens sammensætning
ForumindlægHej, Er der nogle kloge og søde hoveder der kan hjælpe med min beregningsopgave i samfundsfag:)? Det ville være en kæmpe hjælp - tak på forhånd! -
Kemi rapport opgave
ForumindlægHej jeg er igang med at skrive en kemi rapport, ift. titrering af eddikesyre. Vi skal beregne koncentrationen af eddikesyren ud fra titreringen, det har jeg prøvet (Vedhæftet) Og så skal vi sammenligne den med den koncentration af eddikesyre som vi egentlig fik udleveret (Den var på 1,0047M. ... -
Eksamen - fremlæggelse
ForumindlægJeg skal op i teknologi her d. 12 og ville hører om der var nogle nogle der havde erfaringer eller viden om hvad der er vigtigt at have med til teknologi eksamen.. Jeg ved man skal tage udgangspunkt i rapporten, men hvor dybt skal man gå? og er der andet som man skal huske? -
Kan jeg regne mine eksamenfag ud?
ForumindlægHejsa Jeg skal maksimum op i 4 fag i år, herunder 2 skriftlige og 2 mundtlige. De fag, som jeg kan komme op i, er: dansk A, samfundsfag A, fransk A, historie A, engelsk A, biologi B og fysik C. Reglen er - så vidt jeg har forstået - at man SKAL enten op skriftligt eller mundtligt (eller begge del... -
Hej, er i gang med eksam opgave B, kan i hjælpe :)
ForumindlægKun spørsmål B i begge opgave har jeg brug for hjælp til :) Opgave 10C En funktion f er givet ved forskriften f (x) = −0,4x3 + 2,5x2 − 3,7x +1,1 a) Bestem f '(x) og benyt denne til at vise, at f ikke har ekstremum i x = 1. A) f (x) = −0,4x3 + 2,5x2 − 3,7x +1,1... -
Bevis for at y vokser med a når x vokser med 1?
ForumindlægHej! Jeg skal til eksamen i matematik, om lidt under en måned og sidder fast i dette bevis omkring lineær vækst: y2 = a (x1+1)+b = ax1+a+b = (ax1+b) +a = y1+a - Den første del af ligningen forstår jeg godt, men kan nogen forklarer hvordan de er kommet frem til den sidste del, altså: (ax1+b) + a... -
Kemi spørgsmål
ForumindlægHejsa Jeg sidder og er ved at lave lidt kemi men er desværre gået helt død i det, er der nogen der evt. kan hjælpe mig lidt på vej det ville være dejligt. På fohånd tak. :) e) Find arealet af Skanderborg Sø og antag at den gennemsnitlige vanddybde i søen er 10 m. Antag at den mængde H... -
SPANSK EKSAMEN "EL trabajo” den danske del
ForumindlægHej allesammen, kan nogle ikke sætte den danske del af "El trabajo". Altså oversættelsen -
Spansk eksamen 2011.. Nogen der har lyst til at rette?
ForumindlægDet var hvad det blev til fra min side til eksamen. Nogle skarpe hjerner, som kan finde fejlene? vurderer hvordan det er gået? :) Secretos Traduce al español María: “¿Juana, has oído que Antonio Banderas y Ana Leza ya no son novios, y está muy deprimida... -
Samfundsfag A Engelsk A
ForumindlægHej Jeg skal skrive SRP her snart og skal snart lave en problemstilling. Jeg har valgt at min SRP opgave skal omhandle kriminalitet i USA. Men er der nogen der kan give en idé til hvad man kunne bruge er matriale, eksempelvis en engelsk film? Også noget i samfundsfag? Håber der nogle der vil hjæ... -
antal point for at få 12 - matematik A stx?
ForumindlægHej, Jeg skal til eksamen i morgen i matematik A på STX. Hvor mange point skal man have for at få karakteren 12? Jeg tror nok, at der er 250 point i alt, hvoraf 60 af dem er i delprøve 1.
