Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 8941 til 8960 af 152757
-
v(x)=b*x^a
ForumindlægSe det vedlagte billede! - Jeg håber der er nogen der kan hjælpe med alle 3 opgaver :) På forhånd tak William -
Bestem værdi a > 0
Forumindlægfind de værdier/intervaller af a>0, når rækken er konvergent og divergent rækken ser således ud ∞ Σ 1/((an)+1) n=1 er den ikke konvergent, når a>0 dvs. i intervallet [0;∞[ mens den er divergent i [-2;0]. men det bliver der ikke spurgt om kan i hjælpe -
Rette engelsk essay (ENG A)
ForumindlægGuys, I desperately need your help! - jeg er faldet utrolig meget i skriftlig engelsk, og jeg har lidt svært ved at forstå om det er på baggrund af en personlig bedømmelse, eller og jeg virkelig bare er blevet dårligere til engelsk. Derfor spørg jeg jer *mens jeg bedende står på knæ* om der ... -
N(t)=17,5*a^t
ForumindlægHej alle sammen. Jeg sidder fuldstændig fast med denne opgave, er der en som vil hjælpe mig med at lave den? Tusind på forhånd. Opgaven er vedhæftet. -
Opgave 8.004 STX A - Differentialligninger
ForumindlægHej, Dette er mit første indlæg. Jeg er ikke så godt bekendt med forum-reglerne på siden endnu, men gør mig venligst opmærksom på eventuelle brud på god forum etik. Mit spørgsmål drejer sig om en matematik opgave om differential ligninger. "Bestem til differentialligningen y'+y = 20x + 3... -
Samf. C, Historie A - Emne
ForumindlægHej jeg mangler et emne der kan belyses af samf. og perspektiveres med historie. Jeg er meget sent ude, men har ikke kunnet komme på noget emne siden vi valgte fag og nu føler jeg lidt at jeg er fucked, for jeg kan ikke komme i tanker om et emne man kan belyse med samfundsfag og historie. Jeg tal... -
nogle der har været op til mat A mdt?
Forumindlæger det mest beviser man skal vise? og hvis man har en disposition som man følger, kan de godt finde på at afbryde og spørger om nogle ting eller kører man bare? og beder de om eksempler? altså når man udledt en formel, skal man så sætte tal ind for vise det? -
Mat A skr. eksamen 2009
ForumindlægHvad er en god idé at læse op til matematik skr. eksamen? hvad er pensum her? - hvad kan man forvente at regne? -
Matematik A - Eksamen, min karakter?
ForumindlægHej, jeg var til skriftlig eksamen i dag, og jeg kunne godt tænke mig at vide ca. hvilken karakter jeg kan forvente, og hvor meget jeg skal tage mig sammen til den mundtlige. Jeg skal blot bestå faget, er kommet ind på universitetet. Tak på forhånd! (Er sikker på jeg fik 5/5 rigtige i den uden ... -
Eksamensopgaver
ForumindlægHej! Jeg har meget brug for eksamenssæt for Kemi A STX 2017, er der nogen der har den og kan sende mig den!! Det ville være en stor hjælp!! -
Matematik A 18 maj 2017
ForumindlægEr der nogle som var til eksamen igår som har lyst til at ligge sin vejledene besvarelse ud? Jeg skal til eksamen på tirsdag og har netop lavet sættet, men det kunne være sjovt at se om jeg havde regnet rigtigt :D -
AT Eksamen - Hjælp - Kunstig Intelligens i fagene mat A og Dansk A
ForumindlægHej SP. Jeg er i gang med AT i fagene dansk A og matematik A (datalogi), hvor overemnet er "Kommunikation - muligheder og begrænsninger". Mit underemne er kunstig intelligens. Jeg kan dog slet ikke finde ud af hvordan skal jeg vinkle det? Altså hvordan får jeg koblet kunstig intelligens... -
kapitel noter til VØ A-niveau
ForumindlægHej jeg søger noter til virksomhedsøkonomi på a niveau, jeg har noter til nogle af kapitlerne men mangler til 18, 19, 20, 21, 22, 23 det er fra den blå bog virksomhedsøkonomi A 2 del. fra systime<3 tak på forhånd -
Fehlings og a/beta form af monosaccharider
ForumindlægHej, jeg er igang med at forstå fehlingsprøven og derfor også aldehyder. Glucose vil i en vandig opløsning dele sig i ligevægten : D-glucose form aldehydformen, Alpha-D-glucose og beta-d-glucose. Er det ikke noget med, at en af alpha eller beta formerne kan påvise aldehyder fordi der sker noge... -
Min indledning til studentereksamenen i Dansk A
ForumindlægHej forum! Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres tanker omkring min indledning til dette års studentereksamen. Jeg skrev essayet omkring computerspil og dannelse. Indledningen kommer her: Stilheden bliver afbrudt af en lille, næsten uhørlig, lyd. ”Klik”. Kort tid efter kommer den... -
Helt ude og skide med Mat A karakterer
ForumindlægHej alle Er sådan set ret så meget ude og skide, med henhold til mine mat karakterer.. min mat lærer er ikke specielt god til at formidle, men det er dog i sidste ende mit eget ansvar at tage hånd om mit problem. Jeg tænkte på om der er nogle der har nogle gode fif til hvordan man kan oppe sig h... -
en båd sejler fra havn A til B
Forumindlægkan ikke lige se en løsning eller noget her kan i hjælpe :) -
Differentialligning i Mat 1-årig -A-niveau
ForumindlægHejJeg har lige et par opgaver omkring differentialligninger jeg utroligt gerne vil have hjælp til.Opgave 3.090.I en model for rygtespredning inden for en gruppe på 500 personer er antallet af personer y, der har hørt et bestemt rygte, en funktion af tiden t. Der gælder, at den hastighed, hvormed... -
Klage over Spansk A skriftlig eksamen
ForumindlægVi har fået vores skriftlige karakterer tilbage i spansk, og til vores store overraskelse er nogen af os blevet bedømt ekstremt hårdt. Jeg er ikke den bedste til grammatik, men ligger normalt til et 7-tal. Jeg har fået 02 til eksamen. Vores spansk eksamen er blevet rettet af 2 censorer. Den ene d... -
Zara grupo inditex S/A
ForumindlægJeg er i gang med min SRP, hvor jeg skal skrive om hvem Zara er, og dertil skal jeg inddrage nogen spanske artikler. Det er jo egentlig også fint nok, da jeg ikke har noget problem med at forstå spansk.. Jeg har dog bare det problem, at jeg sidder og har lidt svært ved at finde de store og g...
