Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 9041 til 9060 af 14598
-
nogle linier..
Forumindlægder er specielt et par linier her i denne tekst som jeg ikke er sikker på er rigtig.. nogen er der take a look?We have the introduction in the beginning of the tale, where we hear about the situation. And where we hear about the king and his new wife, and her 3 girls. Besides that, we also get a ... -
Villy Sørensen - To Tvillinger
ForumindlægJeg har siddet i 3 timer nu, og jeg kan slet ikke komme nogen vejne. Har slet ikke noget inspiration til teksten og har ikke skrevet mere end et par sætninger. Er der nogen der vil hjælpe mig? Hvis i har lavet en analyse of det eller ligende, vil i være så venlig at hjælpe mig? Jeg er simpelthen ... -
Hjælp til en boganmeldelse
ForumindlægHej. Jeg har læst Engler & Dæmoner af Dan Brown, og jeg skal nu skrive en anmeldelse af den. Jeg er ikke så god til at finde nogle guldkorn, så hvis der er nogen der kan hjælpe mig, så bliver jeg meget glad. Vær sød at hjælpe.!På forhånd Tak! -
Elsk din næste!
ForumindlægJa gør det, og hjælp mig! Jeg er simpelthen i den største knibe, og kan simpelthen ikke overskue dette, jeg håber at der er en god sjæl derude som har mod på at hjælpe mig! : På forhånd tak! Starten på ”About a boy” af Nick Hornby er simpelthen så godt udtænkt. Han udfylder et spørgeskema fra et ... -
Oversætningsprogrammer!!!!!!!
ForumindlægHej jeg skal til årsprøve imorgen. vi må have oversætningsprogrammer på com med. Er der nogle der kender et sted man kan downloade et sådanne program gratis. Dansk-engelsk. som man ikke skal bruge internet adgang til :) tak. -
The Free Staters - Irland
ForumindlægHej, Jeg sidder og er ved at læse til engelsk-eksamen, og beskæftiger mig i den forbindelse med noget Irland og især Dublins historie. Jeg har netop lige læst en tekst, der hedder 'Remembering the Easter Rising', der specielt omhandler 'The Free Staters'. Men kan simplethen ikke h... -
ATP - VIGTIG?
ForumindlægHvad er ATP og hvad bruger vi det til (mennesker) og hvorfor skal vi have denne form? -
skabelsen.. Adam og Eva
ForumindlægEr der nogen der kan huske, om gud først skaber Adam, eller dyrerne -
proteinsyntese
ForumindlægHej . Jeg sidder med følgende eksamensspg. : bekskriv proteinsyntesen fra DNA til Protein. Har jeg så ret i at jeg skal forklare transkription, den gentiske kode og translation, eller er der noget jeg mangler ? et andet spørgsmål jeg er lidt i tvivl om er : Forklar opbygning af DNA og dets funk... -
Medicin?
ForumindlægHej. Jeg er 1.g'er og har fået mit 2. standpunkt. Jeg ved ikke om det er acceptabelt, men har fået 9.69 i snit uden at det ganges med andre tal. Spørgsmålet er nu: "Tror i at adgangskoefficienten for at blive optaget på medicin stiger?" Jeg vil så meget gerne ind og er "allere... -
A Ride on the New Yoyk Subway
Forumindlæger der nogen der har læst eller links til "A Ride on the New Yoyk Subway" by Vivian Gornick, 1972?Jeg forstår den ikek -
Den grimme ælling: Budskab?
ForumindlægHvad er bnudskabet i H.C ANdersens "Den grimme ælling"? -
Syre,Base & Basiske.
ForumindlægHej , jeg skal op i fysik og kemi imorgen, det der 9 klasse. Hvis jeg kommer op i Syre, Base eller det basiske, Hvad skal jeg sige ? .. jeg er helt blank.. ved ikke hvad jeg skal sige ? og hva jegskal starte,med + evt. har i nogle gode ideer, til forsøg ? På forhånd tak :D -
Eksponentiel funktion
ForumindlægHej folket! Jeg lige et spørgsmål ang. en opgave: Den lyser således: I perioden 1988-1999 kan medlemstallet i Danmarks Cykle Union (DCU) beskrives ved modellen F(x) = 5389 · 1,124x hvor f(x) er antal medlemmer og x er antal år efter 1988. a) Hvad fortæller tallene 5389 og 1,124? Dette er eksp... -
synspunkter om Janteloven
ForumindlægVi har I dansktimerne snakket om Janteloven og jeg vil gerne vide, hvad unge danskere synes om den -
Rettelse af stil
ForumindlægHej allesammen. Jeg har skrevet en stil om min yndlingsmusiker som skal afleveres på fredag. Jeg håber der er nogen der gider rette den igennem!: La musique - Anastacia Je ne pourrais pas habiter un jour sans la musique. J'aime la musique. J'ai par-dessus 2000 chansons sur mon ordina... -
Dansk eksamen torsdag!
ForumindlægHej alle. Jeg skal bruge en analysemodel til fortolkning af en novelle. Så hvis i kender et sted eller selv har arbejdet med teksten "Huset" af steen langstrup :) mange hilsner michelle line -
Perspektivering af kortfilmen Gråvejr
ForumindlægHej! :) Jeg mangler en/eller flere tekster/kortfilm som jeg kan bruge til at perspektivere ud fra. Temaet på den kortfilm jeg har valgt at snakke om er selvmord, ville høre om i muligvis kendte nogle tekster/korfilm som indeholdte samme overordnede tema? Jeg har selv kigget en hel del, d... -
right?
ForumindlægI’m sure I’m not the only one, who had had this kind of experience. Every year, every month and every day, thousands of people are exposed to racism. -
Problemer med emacs og en smule om billeder
ForumindlægHej igen Jeg kan huske, at jeg engang fandt en liste over genveje i emacs+auctex. Den kan jeg ikke finde nu. Så hvis der er nogen, der ved om 1) der er en genvej til "\frac{}{}" 2) der er en genvej til "{}" 3) hvad jeg skal trykke for at se alle genvejene 4) det er muligt a...
