Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 9121 til 9140 af 65692
-
Matematik hjææælp
ForumindlægPå en restaurant kan man få en tre-retters menu bestående af en forret, hovedret og dessert. 47. Hvor mange hovedretter kan man vælge mellem? hovedretter. 48. Hvor mange forskellige menuer kan man vælge? menuer. Er det ikke 6 hovedretter? -
Matematik beviser
ForumindlægHej folkens - skal op til årsprøve i den kommende uge og vil virkelig gerne øve mig! Derfor ville jeg høre, om i kendte nogle hjemmesider hvor jeg kunne øve nogle bestemte beviser i b.la differentialligninger og integralregning. Tusind tak - pls hjælp! -
HJÆLP! matematik problemregning
ForumindlægJeg har vedhæftet en fil, jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg skal lave den. Jeg har prøvet at lave den selv men jeg kunne ikke. -
Hjælp til matematik opgave
ForumindlægHej Studieportalen Har siddet og bøvlet med de her opgaver længe, er der evt nogen der kan hjælpe? Opgaverne er vedhæftet På forhånd tak! -
Hjælp til matematik aflevering
ForumindlægEn funktion g er givet ved '' g(x) = x^2+2x-5 Beregn ”i hånden” g(-3), g(0) og g(2). Please help :) -
Matematik - areal
ForumindlægHvordan finder jeg arealet af denne figur? -
Design eksamen
ForumindlægHejsa.. Tænkte på om der var nogen der havde været til eksamen i design?!Ved god hvordan det sådan rimelig foregår. Men mit problem er så, at når man skal fortælle om sit eksamensprojekt, hvad er sådan cirka det vigtigste at komme ind på?- Er det ens tanker i forbindelse med at lave det? - HVilke... -
Metoder i Matematik
ForumindlægHej jeg skal imorgen have en SRO mundligt prøve er der nogle som ved hvilke metoder der kan være i matematik -
Matematik aflvering
ForumindlægJeg har fået en aflevering i matematik, hvor jeg intet fatter :-\ Så hvis nogen kunne hjælpe, så ville det være nice :) Opgaverne er: http://i36.tinypic.com/23vg4tu.jpg -
Hjælp til matematik opgave
ForumindlægHej. Jeg sidder med en matematik aflevering, hvor der er en sidste opgave jeg simpelthen ikke kan finde ud af. Håber i kan hjælpe. Jeg bruger btw programmet maple. OPGAVEN: Tabellen viser det årlige antal af tvangsopløste selskaber for en række år. Årstal: ... -
Hvordan foregår mundtlig eksamen?
ForumindlægHej hvor længe har man til forberedelse og eksamination og hvordan kunne de typiske spørgsmål lyde? -
Hjælp til Biologi C Eksamen
ForumindlægJeg har fået disse 3 spørgsmål jeg skal svare på men jeg kan ikke helt finde ud af det, håber der er nogen der kan hjælpe:) - Foklar hvordan en gærcelle ud fra glukose danner energi i henholdsvis aerobe og anaerobe miljøer. - Foklar hvordan gærens vækst vil forløbe i et uforstyrret miljø. - Di... -
Religion eksamen
ForumindlægHej, så er det min sidste eksamen på mandag og den er religion. Jeg vil starte med at indrømme, at jeg har sovet rimelig meget i religion timerne, hvilket betyder, at jeg ingen noter har taget.Min eksamenopgivelse ser ud som følger:KristendommenNordisk mytologiBuddhismeEtik og filosofi i nutidenH... -
Matematik A
ForumindlægJeg skal at supplere mat A på GSK. Jeg har afsluttet matematik b i 2.g, så jeg har glemt en del mat C-B. Er der nogen, som kan fortælle mig, hvordan jeg bør forberede mig, så jeg komme følge med i klassen? Kommer man til at bruge mange af de tinge, som man har lært i 1-2. g? Eller er de fleste ... -
Sport & Matematik
ForumindlægVi har fået en opgave, nemlig at vi skal prøve at lave en portfolie i matematik indenfor emnet sport (Bare for at prøve det inden det går rigtig løs): Vores gruppe har fået indenfor området geometri hvor vi skulle lave en problembehandling og en matematisk modellering. Vi skal ligeledes tænke på ... -
Græsk matematik
ForumindlægHej allesammen.. Sidder her med min problemformulering til SRP. Jeg er kommet lidt i tvivl om en problemstilling. Der står at jeg skal give en redegørelse for den samfundsmæssige situation i Grækenland, der på Pythagoras' tid førte til opblomstring af matematik og indførelse af beviser. R de... -
hjælp til matematik opgave
ForumindlægHej jeg ville gerne have hjælp til en matematik opgave, da jeg har svært ved opgaven og ved ikke hvordan jeg skal lave det, det er opgave a og b kan i give en god forklaring? -
Eksamen i engelsk
ForumindlægHej alle. Jeg har nu læst hele mit pensum igennem, og skal derfor begynde og tænke over hvad det er præcis jeg skal sige til min mundtlige eksamen i engelsk på mandag. Derfor ville jeg høre om der var nogen der kunne fortælle mig præcis hvad jeg skal sige udfra teksten og hvordan man perspektiv... -
eksamen fra udlandet
ForumindlægHej Min søn går på den Britiske Internale Skole i Shanghai. Han har fulgt undervisning fra 2008, hvor han startede i Y6. Skal min søn have en dansk 9. afgangs eksamen for at gå på gymnasiet i DK? Skal min søn have dansk 9. afgangs eksamen for en IB i Danmark? Hilsen Anne Marie... -
Skriftlig eksamen
ForumindlægVil bare lige høre om der er nogen er jer der skrev opgave 5, analyse og fortolkning af Solvej Balles tekst IV??Kender ingen der skrev den, og kunne godt tænke mig at høre hvad andre fik ud af den?
