Søgning på: matematik a uden hjælpemidler. Resultater: 9181 til 9200 af 174808
  • Matematik B

    Forumindlæg
    Jeg er igang med et matematik b forløb, Men er desværre kommet bagud med par afleveringer, så vil hører om der er nogen der er villig til, at hjælpe mig igennem med dem
  • Matematik til imorgen,

    Forumindlæg
    Hej SP :) Jeg skal aflevere min færdighedsregning, i matematik imorgen. Har lavet det jeg kunne men kan ikke lave den her. Håber nogle vil hjælpe :/ har prøvede alt men der ikke en der kunne det.
  • areal af a

    Forumindlæg
    Hej nogen der kan hjælpe med opgaven for a kan jeg ikke løse med wordmat..
  • Samf A

    Forumindlæg
    Nogen der har Samf på A-niveau. Hvis ja, hvad plejer i at lave + er der mange fremlæggelser. Tak
  • Samfundsfag A

    Forumindlæg
    Er der nogle, der kender til et VUC/ HF, hvor da udbyder Samfundfag på A niveau på flex/ fjernundervisning ?
  • a+b

    Forumindlæg
    Beregn værdien for hvert af udtrykkende når a=-3 og b=3 3a-b= 2a+b''i anden''= a i anden + b * 2= kan ikke finde ud af den og har brug for hjælp
  • m-3=a

    Forumindlæg
    jeg skal beregne dette: a=(m-3) ?jeg er noget så langt indtil videre, men nu er jeg gået i stå. (jeg skal også finde a) ?m-3=a m=a+3
  • tværsnitsarealet A

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen som kan fortælle mig hvad tværsnitsarealet A er på en kobber ledning?
  • Kemi A

    Forumindlæg
    Hvad er jeres erfaringer med kemi på A-niveau? Er der stor forskel på sværhedsgraden fra B til A? Hvordan foregår hhv. skriftlig og mundtlig eksamen? Håber I har lyst til at dele jeres erfaringer med mig
  • Bestem de værdier af t, for hvilke vinklen mellem a og b vil være 60°

    Forumindlæg
    Nogle der kan hjælpe? :-)
  • Ægyptisk matematiks betydning for græsk matematiks

    Forumindlæg
    Hej Jeg står pt med et problem med srp ogpaven. Jeg skal analyser et citat af platon og diskuter ud fra dette citat ægyptisk matematiks betydning for græsk matematik. Citat lyder: Så meget af hvert fag må vi da hævde at de frie mennesker bør lære, som hele det store flertal af børn lærer i Ægy...
  • Finde a? - Eksponentielfunktion

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg har fået givet nedenstående oplysniger: i633.photobucket.com/albums/uu59/Miranoria/gjvjhgjvjv.png - modellen For perioden 1997-2006 kan indbetalingerne til arbejdsmarkedspensioner med god tilnærmelse beskrives ved modellen y = b * a^x , hvor x er antal år efter 1997, og y e...
  • A eller AN????

    Forumindlæg
    Hej jeg har lige et hurtigt spørgsmål jeg håber at i kan hjælpe mig med :) Når det er engelsk vi snakker om, hvornår bruger man så 'a' og 'an' i en sætning???
  • FSA Matematik

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle, der har afgangsprøven fra Maj 2007 i matematik, altså problem-regningen. Bare papirene. Det er den om mursten. :) Please, det ville være sådan en god hjælp hvis i kunne hjælpe.
  • Bestem arealet at et tværsnit, som er fyld med vand . BOG: TEKNISK MATEMATIK

    Forumindlæg
    Hej alle sammen (: Jeg sidder med bogen Teknisk Matematik, s. 141 opgave 146 og har et lille problem med en opgave, som handler om at finde arealet, af et tværsnit som er fyldt med vand.. Jeg har allerede regnet det meste af opgaven, men den sidste del giver mig lidt kvaler. Opgave omhandler en c...
  • isoler a

    Forumindlæg
    Hejsa Endnu en isolerings opgave: ra = T/(s-a)
  • I have a dream

    Forumindlæg
    Hej folkens. Jeg skal analysere talen I have a Dream af Martin Luther King i min SRO. Er der en sød sjæl her inde, som har analyseret den, eller har nogle noter liggende? KNUS!! :D
  • bestem a

    Forumindlæg
    når lys trænger ned gennem vandet i en sø, aftager lysintensiteten med dyben. lysintensiteten f(x) er bestemt ved f(x)=100*ax, hvor x er dyben, målt i meter under søens overflade. for en bestemt ren og klar sø er lysintensiteten 16 i 5,0 meters dybde. hvordan skal jeg bestemme a nogen der kan hjælpe
  • a og b

    Forumindlæg
    Hej, sidder med en potensfubktion, hvor jeg kender f(x) og x. Jeg skal finde tallene a og b. Men kender kun metoden for hvordan man kan finde a og b ud fra 2 punkter på linjen. Nogle der kunne hjælpe mig på vej?
  • BANALT? - cirkel

    Forumindlæg
    Hejsa!Det er godt nok lidt pineligt, men kan altså ikke huske hvordan man gør!Ligning for cirklen som har centrum i punktet C(1;2) og går gennem punktet A(2;4):Hvordan er det nu man finder radius?(1-x)^2 - (2-y)^2 = r^2Sætter man bare værdierne fra A(2;4) ind??På forhånd tusind tak//STARISH!