Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 9201 til 9220 af 61667
-
engelsk eksamen
Forumindlæghvordan er mundtlig eksamen i HF er der virkelig 24 timers forberedelse?? -
Kristendom Eksamen
ForumindlægEr der nogen, der ved, hvordan kristendom mundtlig eksamen foregår i folkeskolen? -
Afsætning eksamen
ForumindlægSkal snart op til afsætning eksamen men ved ikke helt hvordan den forgår. Det er mundtligt. -
Elektricitet eksamens hjælp!
ForumindlægSkal op i elektricitet til eksamen. Hvilke punkter syntes i jeg SKAL have med? -
Billedkunst eksamen
ForumindlægHvordan ville et eksamens spørgsmål i billedkunstC lyde? (fx hvis man trækker farver) -
Engelsk eksamen
ForumindlægHvad skal man gøre for at få til i engelsk til mundtlig eksamen? Det er på STX. -
Skriftlig eksamen?
ForumindlægNogen der ved om der bliver skriftlig eksamen i Biologi A til sommer? :) -
Matematik - Ligninger
ForumindlægHejsa, jeg skal lave 3 opgaver i matematik, alle 3 er ligninger :) Er der nogle der vil hjælpe mig lidt? :) Meget gerne med udregningerne, i behøver ikke at lave opgaverne for mig, men hvis i vil, må i da gerne, jeg udregner for en sikkerhedsskyld også selv og ser om jeg kan :) Jeg har allerede p... -
Tysk 24 timers eksamen.
ForumindlægHej alle. Jeg sidder med teksten Stick für Stich af Ingrid Noll. Er der eventuelt nogen der har læst teksten og har nogle hjælpende noter jeg må få. Håber I kan hjælpe. -
Fysik A eksamen - rapportdelen
ForumindlægHvordan fremlægger man bedst muligt en rapport?Klart at der skal være fokus på eksperimentet, men altså hvad mereFx fejlkilderne - skal jeg kun vælge "de gode" fejlkilder ud og forklare om dem. Altså dem der bunder i kloge overvejelser eller skal jeg også kommentere småting og klumrefej... -
Engelsk mundtlig eksamen - HJÆLP!
ForumindlægHej allesammen :-) Jeg skal op i mundtlig engelsk på onsdag, og jeg har fundet nogle statestikker og sådan som jeg gerne vil have med ind, men de er ikke underskrevet, må jeg så gerne tage dem med ind, eller skal de være underskrevet? Håber virkelig I kan hjælpe mig! Venlig hilse... -
Kemi A eksamen (Standardforsøg)
ForumindlægHej ville høre om der var nogen har de rigtige resultater for prøven her igår? Også eventuelt poste dem herinde :) -
Opgaveløsning i babylonsk matematik
ForumindlægHey alle sammen! Well well, er der nogen som kan hjælpe mig med at løse opgaven, i min problemformulering? - Jeg er ret lost i denne opgave!!! Via eksempler skal du redegøre for, hvorledes babylonierne arbejdede med de forskellige regningsarter og om de var i stand til at finde rødder i polynomi... -
Terminsprøve i matematik imorgen
ForumindlægHejsa Er de nogen som kender npgle sider hvor jeg kan finde gamle FSA opgaver Matematik, dansk osv. Hilsen Afsharkizi -
Matematik er morsomt - oversættelse Engelsk
ForumindlægHej.. Nu blir jeg i tvivl Hvordan oversætter man: Matematik er morsomt..? Er det Matematics is eller Matematics are amusing..? nogen der kan hjælpe -
Eksamen - Fysik
ForumindlægJeg går i 9. klasse og skal op i fysik på tirsdag, men er lidt i tvivl om hvordan det foregår. Sådan som jeg har forstået det, kommer man ind (i mit tilfælde med 3 andre) trækker et emne, induktion elektromagnetisme osv. Så stiller man forsøgene op og forklarer om dem, men er der mere end det je... -
Eksamen i radioaktivitet.
ForumindlægHejsa derude, jeg har trukket radioaktivitet og skal præsentere emnerne atomkerner, henfaldene (a, b+, b- og g) og så henfaldsloven. Jeg skal ydermere have en faglig snak om aktivitet, bestemmelse af BA137*'s halveringstid. Er der nogen her, der kan give mig nogle ideer til hvad jeg præcist s... -
HJÆLP SKAL TIL EKSAMEN I KEMI!
ForumindlægHej allesammen. jeg skal op til kemi meget snart, og da mine færdigheder i faget virkelig er ringe, har jeg brug for jere hjælp. Jeg har et spørgsmål der lyder således; Du kan også komme ind på sammenhængen mellem opløselighedsforhold og struktur på mikroniveau af molekyl- og ionforbindelser. M... -
Eksamen fysik
ForumindlægHej. Skal op i fysik i næste uge. Hvilken måde er vigtig at studere på og om der er noget andet man skal ha' med fx disposition. Kom gerne med flere forslag eller eksempler! På forhånd tak! -
biologi eksamen....
ForumindlægJeg kan ikke finde noget om det nogen steder.. har stærkt brug for hjælp hvordan kan man indsætte et gen i en bakterie?
