Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 9241 til 9260 af 95433
-
Grundlæggende formler i kemi C-B, har nogen en god oversigt?
Forumindlægm = n * M n=c*v masse% = stoffets masse/blandingsmasse * 100% cefter=cfør*vfør/vefter osv? -
obitaner?
ForumindlægHej Er der nogen, der gider forklare mig på en pædagogisk måde hvad obitaner er for noget? Det skal lige siges at der er tale om kemi C niveau :D -
Musik A i gymnasiet
ForumindlægHej :) Jeg skal snart til at søge gymnasium, og jeg vil virkelig gerne ind på en studieretning med musik på a-niveau! Problemet er bare, at jeg kun spiller efter gehør... dvs. jeg er ikke særligt god til noder og sådan. Skal man kunne 100% noder for at have musik på a-niveau, eller er det noget ... -
Supplering
ForumindlægHej alle sammen Jeg afsluttede fysik c sidste år, men skal bruge fysik b for at komme ind på en bestemt uddannelse. Kan jeg godt supplere det nu, sådan så jeg kan komme ind til sommer? Vil helst hurtig videre, uden at tage et sabbatår -
Adgangskrav..
ForumindlægHej.. Hvis man nu overvejer at søge på en uddannelse hvor man skal have et snit på over 8 i fysik B..... Men jeg har fysik A.... hvad så?... skal jeg så have en karakter på over 8 i Fysik A bare eller hvordan?... fordi jeg har jo ikke fået nogen karakter i fysik i 2g hvor jeg havde fysik b.. -
Bestem konstanterne f(x)=a⋅sin(b⋅x+c)
ForumindlægHej, jeg sidder fast i denne opgave(se billede) jeg ved ikke helt hvordan jeg skal gribe den an. Tak på forhånd. -
hvor mange oktaver højere end c^1 unge mennesker kan høre
ForumindlægHej jeg har fået denne opgave formulering- Unge mennesker kan høre frekvenser op til 20.000 hertz opstil en ligning for hvor mange oktaver højere end c1 unge mennesker kan høre. Løs ligningen uden brug af word mat (I må gerne bruge beregn-funktionen til at lave jeres svar til decimaltal til sidst... -
Lektiehjælp i Matematik og Fysik og Kemi tilbydes i Aalborg(og Århus)
ForumindlægHej går du på Gymnasiet eller en naturvidenskabelige videregående uddannelse? Er du ikke tilfreds med din nuværende præstation eller er du dumpet til din eksamen? Så er hjælpen nær. Mit navn er Frederik, jeg er Cand.Scient i Matematik og Fysik og jeg tilbyder privat-undervisning i fagene Matemati... -
Gør rede for A, B, C og D ud fra fire sinus funktioner
ForumindlægJeg skal gøre rede for graferne og bestemme hvilken funktion hører til hvilken graf. Jeg har funktionerne: f(x)=sin(x) g(x)=2+sin(x) h(x)=sin(2*x) i(x)=sin(x+2) Jeg har ingen ide om hvordan jeg gør det her, så jeg har vedhæftet billedet af graferne. -
Hvilke stamtavle passer til henholdsvis sygdom A b c
ForumindlægNogen der kan hjælpe med den her biologi opgave, forstår det simpelhent ikke. -
Analyse af første mosebog
ForumindlægHej allesammen! Jeg sidder midt i min AT eksamen synopsis, i en kombination af fysik, A, og religion, C. Mit emne er "Skabelsesmyter" og jeg skal ud fra 1 og 2 kapitel af første mosebog udlede hvordan de beskriver det gode liv. Jeg er lidt par bar bund, specielt mht kapitel 1. ... -
Residualspredning
ForumindlægEn der kan hjælpe med nedstående opgave? Tak -
Oplæg til Fysik A HTX Maj 2009 Eksamen
ForumindlægJeg har virkelig brug for oplægget til Fysik A - HTX Maj 2009 eksamen, hvis nogen har den liggende på pc eller kender et link til den, vil i så ikke være venlige at uploade her eller sende det til mig på min mail: leif-010190@hotmail.com Hvis i har lavet opgaven må i også godt sende det, hvis i ... -
Lektie- og eksamens hjælp i Matematik, Fysik, Kemi, Biologi
ForumindlægTutoring dk har mange dygtige tutorer, der kan hjælpe dig med Matematik, Fysik, Kemi eller Biologi. Alle tutorer læser på universitetet og har et stort talent for at forklare ting på en måde, som du nemt kan forstå. Vi tilbyder lektiehjælp for folkeskole- og gymnasieelever i Storkøbenhavn. Læs m... -
fysik mundlig i morgen hjælp, forsøg 10. kl
ForumindlægHejsa, Min søn skal til eksamen i morgen. Hvor hentes forsøg til 10. kl eksamen i fysik, lettest? De vigtigste han mangler er , atomer og lys, nuklider og ioniserende stråling, kerneomdannelse og energi? Plus noget viden om fotomer ? På forhånd tak for hjælpen Gitte -
AT- begrænsinger Fysik/engelsk (Al gore)
ForumindlægHej sidder og skal op til eksamen i AT på mandag og ville hører om der er nogen der vil hjælpe mig med at muligheder og begræsninger inden for fagene Fysik/engelsk? Har om den globale opvarmning med al gore's film the inconvinth truth og hvordan vindenrgi kan være en løsning til den gl... -
AT 2011 magnetisk tiltrækning - fysik kig!
ForumindlægHej alle sammen ! Jeg står i den situation, at jeg skal aflevere AT i morgen, og har haft lidt problemer med at finde noget litteratur omkring magnetic torque (magnetisk tiltrækning). Det er i forbindelse med flytning af satelitter fra en bane til en anden. Håber at nogle fysik hjerner kan hjælpe... -
• Forklar hvad lineær programmering går ud på og hvordan man laver optimering med brug af niveau linjer? Nogen der kan hjælpe mig med dette?
ForumindlægNogen der kan hjælpe? -
Hvad er forskellen på fysik & kemi, og hvordan kan jeg tilegne mig viden om emnet "Alkohol"
ForumindlægHej allesammen ! Der er ikke ret lang tid tilbage før de mundtlig eksamener starter, og jeg har et problem med emnet "alkohol", idet at der er nogle ting jeg ikke helt forstår, derfor håber jeg at nogle kan gøre det letter for mig og måske komme med nogle idéer til hvad jeg kunne fortæl... -
Søger "mentor" til min SSO i Fysik
ForumindlægHejsa Jeg står og skal til at skrive en SSO i Fysik B, emnet er Astronomi: Stjerner og Sorte huller. Jeg kunne i din forbindelse godt bruge en som kunne hjælpe mig med opgaven, jeg søger ikke en der skal lave den for mig, men hjælpe mig med at finde en rød tråd i opgaven, samt give gode råd til...
