Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 9301 til 9320 af 19198
-
Hjælp til at rette tyskstil??!
ForumindlægEr der ikke nogen, som vil hjælpe mig med at rette min tysk stil??? Det ville være en stor hjæælp:) -
Jødeforfølgelse!? Diskussion.
Forumindlæg"Hvilken betydning har det for eftertiden at samtidige øjenvidner formidler deres oplevelser fra Holocaust?" Jeg har i min SSO opgave dette diskussionemne og jeg kunne rigtig godt tænke mig at få nogle ideer, da jeg ikke selv er super god til det. På forhånd tak! -
Dolke-støds-legenden?
Forumindlægja.. er der nogle herinde der ved hvad dolke-støds-legenden er for noget? Jeg så det i en lille note til en kilde om 1.vk. Nogle der kan hjælpe? -
Mening?
ForumindlægHvad mener de med dette spørgsmål? Skriv i hvilke fag du tilmelder dig FSA (ud over dansk, engelsk, matematik, fysik/kemi). Hvis der er søgt dispensation, så du kan aflægge prøve på særlige vilkår i et eller flere fag, skal du skrive hvilke(t) fag, det drejer sig om. Hvis der er søgt dispensati... -
Samarbejdspolitikken
ForumindlægHej. Er der nogen som ved hvorfor Danmark valgte at afbryde samarbejdspolitikken? Håber i vil hjælpe! -
Besættelsen af Danmark
ForumindlægHej nogen der ved hvad årsagerne til besættelsen af Danmark..? -
analytisk geometri.
Forumindlægjeghar fået en opgave om analytisk geometri, som jeg bare ikke kanfinde ud af. jeg skalGennemgå beviserne for afstanden mellem 2 punkter, afstanden mellem et punkt og en linje, samt midtpunktsformlen. og så skal jeg forklare Cirkelen ligning. jeg håber der er nogen der har nogle gode råd til h... -
Hjælp til at finde fejl!
ForumindlægHej alle. Jeg skal finde fejl i nedstående tekst med hensyn til verberne, hvilket jeg har problemer med. De første to linjer har jeg rettet, men jeg har problemer med de sidste linjer. Einmal im Monat Martha packte packt ihr Köfferchen. Alles ist wird immer gut vorbereitet vorbereiten. Martha... -
Nürnberglove
ForumindlægHvad vil i sige lovene er repræsentativ for? -
Besættelsen
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe? Hvilke dilemmaer stod politikerne overfor den 9 april? -
er det grammatisk korrekt
ForumindlægLiebe Marie Ich hei?e Jenin. Ich bin eine mädchen, und Ich bin 13 jahre alt. Ich gehe in 7.B an Strandgårdskolen in Ishøj in Dänemark. Ich liebe zu schule zu gehen,und meine absolute lieblingsfach ist mathematik. Ich habe ein kleiner bruder, er hei?t Elias und er ist 10 jahre alt. Er liebe fu... -
Engelsk hjælp! :)
ForumindlægEr der nogen der vil rette min Dansk - Engelsk oversættelse? Jeg skal bruge den i skolen imorgen og jeg føler der er nogle fejl. Har bare brugt gyldensdals ordbog, så jeg håber det meste af det passer :) Alice er en ung amerikaner på rejse I Europa. Hun skriver følgende bemærkninger I sin da... -
En enkelt sætning
ForumindlægJeg har lidt problemer med den her sætning: Was findet die Deutschen an Österreich bzw. Dänemark so schön? Er spørgsmålet: hvorfor de synes Danmark er så skønt, eller hvad tyskerne synes er skønt ved både Danmark og Østrig? Håber i kan hjælpe mig, på forhånd tak ... -
Hjæælp :(
Forumindlæghej allesammen!har lige brug fo en hånd. Nogen der har haft nogte om Schweiz. Jeg skal fortælle lidt om schweiz på Tysk i morn? Håber nogen der finde goder links eller indlægger nogle opgaver i har lavet om Schweiz?ps: Håber nogen der hjælper mig =)forsæt en god aften :D -
tysklærer søges!
ForumindlægYes. Er 18 år og skal have tysk her næste år, går i 2.g og det er sidste år jeg skal have det. Niveauet er b-niveau. Bor i Risskov/Egå området.. jeg ved ikke om der er nogen der kender en tysklærer der underviser privat eller selv har haft gode oplevelser med en. Så skriv lige en mail til mig på,... -
Notater til Dansk (folkeskole niveau) søges...
ForumindlægHej...erhm.. Er der nogen der vil give mig deres notater til Dansk? PlEASE! Alt kan bruges!Mail: [email protected] -
Dropper ud ?
Forumindlæghej Da jeg kun har fået 4 i matematik og 7 i billedkunst så har jeg valgt at droppe ud, jeg opnår aldrig 12 tallet i et fag :S Jeg har også en fraværs procent på 20 årligt. mvh Fassos -
1. verdenskrig
ForumindlægHejsa..Jeg er igang med at læse om 1.verdenskrig (SARAJEVO) og forstår ikke denne lange sætning."Kejser Wilhelm ærkehertug, Frans Ferdinand, det habsburgske kejserriges tronfølger, på flottet Konopischt i Böhmen. Samtidige rygter ville vide, at man drøftede tanken om at omdanne Østrig-Ungarn... -
Gut und Böse: stil
ForumindlægEr der nogen som kan rette min tysk stil nu? Jeg kender ikke nogen som har tysk på en høj niveau og som kan rette min stil :( -
Energiomsætning (+ladning)
ForumindlægHej allesammen! Jeg skal skrive en disposition om 'Energiomsætning' I min disposition skal jeg også få talt lidt om et forsøg. forsøget går ud på at man sætter strøm til to blyplader(Pb), sænker dem halv vejs ned i et glas med fortyndet svovlsyre(H2SO4) og så venter man cirka et min...
