Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 9321 til 9340 af 176851
-
Fysik/Kemi generelt
ForumindlægJeg forstår nul og niks. Måske kan i forklare mig det bedre, end jeg allerede har fået det forklaret. Først og fremmest: Gasser hvordan bruger man formlen p*V = n*R *T i denne opgave: Beregn antallet af molekyler i 1 cm3 atmosfærisk luft ved trykket 10-14 atm og temperaturen 20 C? Vil også ger... -
Hvofor er det vigtigt at lære kemi?
ForumindlægJa, titlen siger det hele, hvorfor er det vigtigt at lære kemi?? Hvad kan man bruge det til, og hvad lærer man af det? Er der nogen som kan komme med et uddybende svar? Hvad mener I? -
Spørgsmål for eksperter i Kemi
ForumindlægNår man under en titreringsanalyse i Kemi anvender en indikator, hvorfor er det så afgørende netop, at anvende en indikator, som har en omslagsinterval i området hvor pH-værdien stiger? Hvorfor skal man altså anvende en indikator i det punkt hvor titreringskurven stiger lodret? -
P(A)
ForumindlægP(A|B) = P(A omvendt U B) / P(B) Hvad betyder P(A|B). Nogen der vil komme med et konkret eks.? -
HJÆLP
ForumindlægNogle der har været oppe i matematik C HF skriftlig?? -
Kemi hurtigt spg
ForumindlægHeej Jeg kan ikke huske hvad det hedder overordnet , om det er molekylevægt eller noget andet. Men fx: C = 12 O = 16 Hvad var det man kaldte det får ? -
Hvad lærer man om i fysik/kemi i 8. klasse?
ForumindlægHej. Jeg går i 7. klasse, og vi har snart sommerferie. Vil bare gerne være parat til 8. klasse, siden at jeg skal have karakterer... Så hvad laver man egentlig i 8. klasse i fysik/kemi?? -
a=/0
ForumindlægHej Hvad betyder a = med / over = altså a=/0 betyder det a kun må være 0 -
Eksamen imorgen!!!
ForumindlægHej PIGER og drenge!! :D Har samfundsfags eksamen imorgen! Nogen råd til en optimal eksamen! Fik 9 i karakterbogen, og vil ligge der omkring! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Håber på Jeres seriøsitet! M.V.H Karl-smart -
Eksamen i Religion
ForumindlægHej alle. Jeg er så heldig at skulle op i religionseksamen på fredag, men så uheldig at jeg ikke aner hvordan det foregår. Jeg læser selvfølgelig op på pensum osv., men jeg aner ikke hvordan selve eksamen foregår. Man trækker et spørgsmål eller en tekst? Hvordan foregår selve eksaminationen? Hvad... -
Gode kemi Bøger
ForumindlægEr der nogle venlige sjæle, der vil fortælle mig, om nogle gode fysik/kemi Bøger for folkeskolen. -
NF eksame
ForumindlægJeg skal snart til NF eksamen og jeg er vildt nervøs. Er der nogen der allerede har været til sådan en og måske kan fortælle lidt om det? Hvilke spørgsmål kom i op i? Var det svært? Hvordan opstillede i jeres dispostion? Er det egentlig en time, man har til forbederelse? -
Mundtlig eksamen
Forumindlæghey. ville hører om hvordan i forberder jer til mundtlig eksamen HHX 3. år.? dertil også hvordan de vil sætte en disposition op og om i har lavet noter til samtlige ting i bogen? ps. er der ikke et sted man kan downloade samtlige modeller med forklaringer?? -
bestemmelse af a
Forumindlægom en funktion f med regneforskrift f(x)=a * ln(x) oplyses det at f'(2)=3bestem tallet a.nogen der kan fortælle mig hvordan jeg lige skal gribe den an? -
A priori?
ForumindlægHva’ betyder disse to ord: A priori og ontolog (meget kort)? -
Forsøgs Hjælp til Spiselig Kemi
Forumindlæghej jeg skal op i fysik kemi årsprøve imorgen men kan ikke finde ud at hvilke forsøg jeg skal lave så hvis nogle havde nogle forslag til forsøg kunne det være dejligt -
beregning af a
Forumindlægformlen for a i en eksponentiel funktion er x2-x2'te rod af y2/y1. Men hvordan taster man det ind på ti-89?, så det ikke bliver x2-x1*y2/y1 -
(a + b)^2 – (a + b)(a – b) − 2b( a – b)
ForumindlægEy Nogen der kan give et hint til (a + b)^2 – (a + b)(a – b) − 2b( a – b)? Har prøvet lidt frem og tilbage men.... Pas :/ -
SOP Eksamen
ForumindlægKommer man stadig til eksamen hvis man kun afleverer lad os sige 4 sider? Jeg er indforstået med det ihvertfald tæller stærkt ned. -
eksamen hhx
ForumindlægHej, jeg ville høre, om der er nogen, der evt. skulle have nogle dispositioner liggende fra deres matematik B (hhx) mundtlig eksamen? På forhånd tak. :)
