Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 9361 til 9380 af 181598
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hvordan er det nu lige det foregår til mundtlig eksamen på den gamle reform? Man trækker et spørgsmål eller to?! Hvilken type spørgsmål kan det eksempeltvis være? Er der evt. nogen der har været oppe på et tidspunkt som kan give eksempler?
  • Eksamens hjælp

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal snart op til eksamen i kom/it, og vil gerne spørge jer om i har nogle forslag til hvordan jeg kan lave en god fremlæggelse. Jeg har om en selv lavet hjemmeside, der handler om sport.
  • Eksamens hjælp

    Forumindlæg
    Hej jeg søger en person som er villig til at hjælpe mig med min eksamen i fysik på videregående Mere grundlæggende oplysninger m.m. tages i indbakken - Del din mail med mig
  • Matematik aflevering... PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Forumindlæg
    Jeg har en en matematik aflevering som skal afleveres om meget snart!!! Det er problemregning Nogle gange er jeg svag i matematik. Jeg er stødt på en side hvor jeg slet intet fatter. Jeg har læst alt igennem, prøvet og forstå det, men jeg forstår den slet ikke, og jeg ved slet ikke hvad jeg skal ...
  • Matematik C-niveau

    Forumindlæg
    Er der nogle der vil hjælpe mig denne opgave?:( Firmaet Danske svin og grise har lavet en model for vægten af pattesvin i alderen 4 til 18 måneder. Et pattesvin vejer i gennemsnit 3kg når det er 4 måneder gammelt. herefter tager svinet 0,4 kg på pr. måned. a) Opstil en forskrift der beskriver v...
  • Matematik B niveau

    Forumindlæg
    Hej jeg har et spørgsmål til følgende opgave: I en model betegner O x (målt i kr.) en virksomheds samlede omkostninger ved en produktion på x enheder af et bestemt produkt. Den pris pr. enhed, som virksomheden kan sælge samtlige x enheder for, betegnes a(x) (målt i kr.). I modellen anta...
  • eventyr analyse eksam imorgen haste

    Forumindlæg
    hej er der nogen der har analyse model til eventyr haster skal til eksamen imogen
  • Mundtlig matematik opgave.

    Forumindlæg
    Hej jeg har fået den her opgave for ,men ved slet ikke, hvordan jeg løser den. Det vil blive en rigtig stor hjælp, hvis nogle gad hjælpe mig med at komme igang :) Her er opgaven. Flyselskabet har fået nye dåser til coca-cola. De nye dåser har et indhold på 150 mL. De gamle havde et indhold på 2...
  • Lidt matematik udfordring :P

    Forumindlæg
    Her er en opgave for de kloge mennesker :P (x2 + ax + b)(x3 + cx2 + dx + e) = x5 - 9x - 27 Find værdierne for a, b, c, d og e. Kan nogen af jer klare den? :D
  • Hjælp til til matematik (reducering, areal og excel)

    Forumindlæg
    Hey læsere. I går havde jeg matematik terminsprøve (mit værste mareridt) og jeg er 99% sikker på at det jeg har lavet er et 4 tal værdigt. Men jeg vil gerne op på karakteren 10. Men 2 af mine store problemer er at jeg har ingen der hjemme der kan hjælpe mig som sådan med matematik og jeg har så...
  • Hej det er matematik håber i kan hjælpe mig

    Forumindlæg
    Hej håber i kan hjælpe mig tak på forhånd... det er opgave 699
  • Eksamen...

    Forumindlæg
    Hej med jer.. skal op i mat imorgen.. vil bare høre om i har nogle god forslage til hvad jeg kan øve mig på?? og er der nogen er jer der god til at at bruge lommerregngern? måske har i link til hvordan man kan bestemm fx. binomalfordilng osv.. på forhånd tak
  • Haster.... har eksame

    Forumindlæg
    Hej... Jeg vil bare gerne spørge, om i har lavet en rapport om Energi og varmepude i fysik og kemi...?? Hvis i har, vil i så ikke svare mig hurtigst muligt.. Hilsen den stressede pige...:(
  • Eksamen

    Forumindlæg
    hvad er modernismen, (ved jeg ikke) og postmodernismen kendetegnet ved postmodernismen formelle fornydelse og relle bryd som man kan se i frie vers og individet er produceret mod det sen moderne samfund..Kan man sige det eller lyder det forkert?
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal op til terminsprøve i engelsk B på STX og leder efter opgavesættet fra den 10. december 2024. Hvis nogen har det, må I meget gerne dele det med mig. På forhånd tak!
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej ville bare høre om der er nogen der har nogeb gode tekster til det jeg har trukket? jeg har trukket ( Det moderne og folkelige gennembruds tekster) God dag :)
  • Let førsteårs matematik

    Forumindlæg
    Hej Studi'er :) .. Jeg har fået en aflevering for. Og vil gerne have lidt respons på nogle opgaver.Har selvf. selv givet mit svar. Men vil gerne suppleres.a) (a-5)b-(-ab) <=> ba-5b+abb) 4(3(a-b)+2(a+b) <=> 4(3a-3b+2a+2b) <=> 12a-12b+8a+8b <=> 20a-4bc) (2a-b)(b+1) <=...
  • hjælp til ideer til større skriftlig opg.

    Forumindlæg
    hej jeg skal snart i gang med og skrive større skriftlig opgave på hf. jeg har idræt på b nivea og jeg er helt på bar bund med emner til dette. er der nogen som har nogle gode ideer, til hvad man kan skrive om.? hilsen christina
  • Please hjælp!!! Matematik B spg

    Forumindlæg
    Hej folkens, har lige brug for hjælp med en opgave som jeg har brugt 1 time på. En funktion er givet ved: f(x)= x3-2x2-11x+12 a) løs f(x) = 0
  • har brug til hjælp til noget matematik

    Forumindlæg
    hej jeg har virkelig brug for hjælp ;-; der givet to punkter a (-3, -7) og b (6. 20) bestem a og b i den rette linje som de to punkter ligger på mange tak på forhånd