Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 9381 til 9400 af 63055
-
metode
ForumindlægHej, jeg tænkte på hvilke muligheder og begrænsninger den hypotetiske deduktive metode har i fysik? På forhånd tak -
Sproglig tolkning
ForumindlægHej jeg har i fysik fået en opgave med formelskrivning. "En skole har 9 gange så mange elever (E) som lærere (L)." Jeg har lavet en formel der lyder E=9L Men problemet er næste spørgsmål. "prøv at give en sproglig tolkning af tallet 9 i denne sammenhæng" ???? Jeg f... -
Ret fejlene i følgende sætninger.
Forumindlæg1. I look forward to se you again next sunday. 2. This dog dont obey his master. 3. I here what you say but I simply cant belive it. 4. He lent his fathers car but he forgot to return it. 5. I am afraid of that we shall bee late for the show 6. He had many money but not many friends. 7. She might... -
ret? :)
Forumindlæg“We had split us into two groups, there are 12 in the other one, but here we are 9 including me. The helikopter gave us water, food, carpet to relax on, and a kind of colour gas. They sad that they would look after the other group, and come back soon as possible. And if it would be night, they sc... -
Disposition: Radioaktivitet, hva9; synes I?
ForumindlægHej! Hvilke emner bør jeg komme ind på i min disposition til eksamen, hvis jeg nu trækker emnet radioaktivitet? -
Lægeuddannelse hjælp
ForumindlægHej. Jeg har nogle spørgsmål jeg håbede på i kunne svare på. Jeg vil nemlig gerne blive læge. Jeg har set rundt omkring på nettet, og der står man skal have et snit på 10,5 mindst! Jeg blev overrasket over, at det var så højt. Jeg har selv et snit på 8,0 og jeg skal til, at gå i 9. klasse. ... -
Ur opgave
ForumindlægHej, jeg har virkelig problemer med at skrive en besvarelse til denne opgave. Nogen der kan hjælpe? PS. Jeg skal fremlægge min besvarelse for min klasse -
Klage over lærer og karakter?
ForumindlægHej SP, jeg overvejer, om dette er en klage værd, eller om jeg bare skal lade det ligge: Jeg fik min årskarakter i idræt, som var 00. Jeg er ekstremt dårlig til faget, men vil gerne have mit 02 eller 4 tilbage, fordi det trækker snittet ned - især, nu hvor karakterne risikerer at blive overført.... -
Søge på optagelse (gennemsnit gang. 1.08)
ForumindlægHej. HJÆLP :) Jeg har haft den naturvidenskabelige studieretning på gymnasiet, men efter 1 1/2 år - 2 år, ville jeg så gerne have haft den samfundsfaglige, for jeg valgte allerede efter 1/2 år at tage engelsk på A i stedet for resten af min klasse, som valgte fysik på A, og så valgte jeg samfunds... -
valgfag
ForumindlægHej SP Jeg skal til at vælge valgfag, som jeg skal have i 3.g I øjeblikket overvejer jeg enten psykologi C, mediefag C eller astronomi C. Jeg vil gerne score en god karakter (10/12) Astronomi indeholder jo en del fysik og matematik. Jeg har allerede fysik på B, og klarer mig godt til en 10... -
Er det for sent og tage sig sammen?
ForumindlægJeg har igenem en længere periode været for doven, og ikke har lavet det jeg skulle i folkeskolen. Det har selvfølgelig gjort at jeg har fået dårlig karakter i både årskarakter og eksamen. Jeg har altid gået med en drøm om at starte på en gymnasiel uddannelse, men med de karakter jeg har er d... -
Projekt opgave
ForumindlægHej vi har science uge i skolen. Vi har om “Den enkeltes og samfundets udledning af stoffer” som dækker over fysik kemi, biologi og geografi Jeg skal lave en problemstilling over “Den enkeltes og samfundets udledning af stoffer. Men jeg ved ikke hvad jeg kan skrive -
INDUKTION HJÆLP
ForumindlægJeg har fået af vide af min fysik lærer at jeg skal vide hvilke strøm der bliver lavet ved induktion og hvorfor . Jeg har hørt at det er VEksel strøm men hvorfor er det lige vekselstrøm. mvh. moha2100 -
Syre, base, magnetisme & ioner
Forumindlæghej alle jeg ville håbe på at nogle kunne ligge nogle fysik/kemi dispotioner der omhandler syre, base, ioner og magnetisme da jeg skal op i min mundtlige årsprøve og gerne vil have noget inspiration :) på forhånd tak - Sebastian Nielsen -
Rettelse af sætninger
ForumindlægHej,Disse sætninger handler speciualet om ordstillinger:1) Hun ryger aldrig tobak.She never smoke tobacco.2) Han har aldrig røget sigarer.He had never smoke cigaret.3) Hun er den smukkeste pige, jeg nogensinde har set.She is the most beautiful girl I ever had seen.4) Vi går sjældent i biografen.W... -
Tyske sætninger, hvis nogen ville være søde at rette dem for fejl ?
ForumindlægHey forum.Igen igen sætter jeg lige nogen sætninger ind som jeg håber en gider se igennem og rette for eventuelle fejl.1. Det var den sjoveste fest som jeg har oplevet.2. Der var flere gode taler.3. Den sidste tale var bedst.4. Hvilken læge har den korteste ventetid.5. Jordbærrene er dyrest nu.6... -
Til de kloge hoveder i Mat
ForumindlægHer er en opgave fra uni:Lineær afbildning f: P[1]R --> P[1]R.som opfylder: f(1+4x)=1-2x og f(-2-9x)=2+4xSpørgsmål: Angiv afbildningsmatricen for f mht. til monomiebasis (1,x).Det skulle meget gerne give: mFm= [17 -4 -2 0].MEN Hvordan?? -
må man gerne perspektivere til...
ForumindlægHejsa :o) må man gerne perspektivere til andre tekster, end dem man har læst i klassen? -
matematik
Forumindlægjeg har en prøve for i matematik jeg går i 7 klassen. er en som kan hjælpe mig ??? -
oldnoter til billeder?
ForumindlægEr der nogle der har haft bogen "oldtidens grækenland" med en masse vaser og billeder i? hvis ja, ville jeg blive super glad hvis der var nogle der havde skrevet noter til billederne og vaserne? har en hel oversigt jeg skal kunne til eksamen, og må indrømme at old ikke lige er mig :) a...
