Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 9401 til 9420 af 57177
-
Pernille af Herman Bang
ForumindlægHej jeg skal til dansk eksamen fortælle om Pernille. Jeg har trukket mande og kvinderoller, så jeg især går i dybden med forholdet og hvordan de som personer træder i karakter. Marie som hovedpersonen hedder skal være Pernille til dette karneval, min spørgsmål er så bare om man har hørt om den ... -
link til gamle eksamenssæt
ForumindlægHej, er der nogen der kan gi mig et direkte link til diverse gamle eksamensopgaver for stx A- niveau i dansk og stx B-niveau i engelsk? Har søgt i google og i uvm men kan ikk finde dem.. på forhånd mange tak -
Engelsk stil
ForumindlægHej håber at der er nogle som vil markere steder i teksten med fejl. Tak på forhånd I think to be healthy, shall you eat healthy food, like fish, meat, banana, etc. because there are a lot of protein and vitamin in these things, but if you don’t eat healthy food, can you be sick. I alwa... -
Mundtlig Eksame
ForumindlægHejsa, Jeg skal op til mundtlig spansk imorgen, og har lige fået udleveret min tekst. Jeg skal op i et udkast af en novellen, som hedder: Lola Lago - detective: Lejos de casa Er der nogle der har nogle noter til denne tekst? Derefter skal jeg referere til bogen La otra orilla de El dorado kapi... -
Se på/rette..
ForumindlægHej jeg har skrevet om apartheid og hvad jeg selv synes om den. Er der ikke nogle der vil tjekke hvad der mangler og rette grammatikken lidt hist og her. My opinion about apartheid I cannot see the reason for getting a racists system in South Africa. Why is the system being included at all? Al... -
Hjælp til nogle engelske sætninger
ForumindlægHej er der nogle som gider at kigge lidt på de her sætninger? Engelsk er nemlig ikke min stærke side..May I look at your new bike?You can see it but you can not drive on it. I have to talk with you. May I come tonight?He maybe comes tomorrow.It could be very cold in April. You must see this movi... -
Ingen kommentare :(
ForumindlægHej Ved ikke om det bare er mig, men jeg synes at Studieportalen her for tiden er lidt 'død'. Oplever også at jeg ikke har fået kommenteret eller hjælp til mine spørgsmål her på siden. Er det generelt, eller? -
eksamenssæt?
ForumindlægHej Er der nogen, der har mat A stx eksamenssæt fra 2014 liggende og har lyst til at lægge den ud her? Jeg vil nemlig gerne øve på eksamenssæt der er så nye som muligt end terminsprøven. På forhånd tak! -
Hjælp til engelsk
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med at rette dette tekst tak? today are there many several younger familis who need for help they are busy maybe the have since the use for gardener on partime maybe babysitter or a window cleaner for this reason saw we several factories who offer that sovlve ... -
Gymnasie valg
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at kigge på gymnasier, og tænker naturvidenskablig retning. Jeg kan dog kun finde et gymnasie der har en retning der hedder matematik - biologi - kemi. Kender i nogle gymnasier i københavvs området der har en retning der hedder det?:) -
tangenten
ForumindlægHej alle sammen. Der der en der har lavet eksperimenterende forløb, som hedder " Hvordan finder man tangenten?" Jeg vil gerne bruge den som et eksempel. På forhånden tak -
2g
ForumindlægHej ved i hvor mange eksaminer man skal har inden man går ud af 2.g? er det 2 eller 3? -
1g eksamensprøver.
ForumindlægEr der nogen der har nogle gamle prøver fra eksamen, altså uden resultat. Er der nogle der kender en side hvor man kan hente opgaver ned gratis? Evt også den der skal vare 1 time. Ville være god forberedelse. Jeg går i 1g. -
Årsprøve i engelsk?
Forumindlægfår man så også 24 timers Forberdelses. ? eller sådan noget... -
Litteære artikel "Om Tommy"
ForumindlægHej alle! Nogle der har skrevet en Litteære artikel om en tekst, der hedder "Om Tommy" ? Eller evt. kender nogle? eller har har hentet sådan en opgave? På forhånd tak! Kan bruge al hjælp! :) -
Eng. Oversættelse
ForumindlægHej.Er der nogen der har tid/lyst til at tjekke min oversættelse?Var det mord? Nej, det mente juryen ikke, da man ikke kunne finde nogen, der havde set morderen. Ganske vist døde offeret, Mr. Patrick, ikke en naturlig død, men kunne det ikke forklares på andre måder? Gæsterne bemærkede intet usæd... -
hvad kan jeg bagefter ??
ForumindlægHej alle. Ved at jeg kan supplere mm efter gym Men med en studieretning som er : tysk A , samfundsfag B , psykolog B og matematik B samt Obligatoriske fag på stx, hvad kan man så uddanne sig til ? kan man fx læse psykologi derefter eller læge ?? -
Word-dokument!
ForumindlægHvor er det dog irriterende at alt her inde kun findes som pdf filer! Jeg oplever tit at man ikke kan kopiere det over i word - det bliver noget mærkeligt wulapyk..! Dertil kan man så sige, at så kan du bare skrive din egen opgave eller lignende. Men til mit eget forsvar så har jeg aldrig kopie... -
3. års opgaven
ForumindlægHej (Jeg ved at der før dette indlæg har været et utal med samme emne, men nu spørger jeg altså alligevel.)Som overskriften hentyder til drejer dette sig om 3. års opgaven. Jeg overvejer at skrive tredje års opgave i dansk eller biologi, men problemet er at jeg endnu ikke ved hvad jeg vil skrive ... -
Mangler jeg et fag? -hjælp!
ForumindlægHej Studi Håber I lige kan hjælpe, for er lidt i tvivl. Jeg har haft eller har følgende fag på STX: samf A, eng A, fransk A, historie A, dansk A, biologi B, drama C, religion C, idræt C, oldtidskundskab C, fysik C, matematik C, naturgeografi C, filosofi C. Som udgangspunkt havde jeg samf på b-ni...
