Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 9501 til 9520 af 176851
-
Kemi aflevering (fældning og opløselighed) HJÆLP
ForumindlægHej, jeg sidder og skal aflevere en kemi aflevering imorgen om fældning og opløselighed. Formålet med forsøget var, at undersøge hvilke, salte der dannes ud fra forskellige fældningsrekationer, og efterfølgende undersøge hvilke af disse salte, der er tungtopløselige og hvilke, der er let opløseli... -
Organisk kemi: nukleofiler og elektrofiler
ForumindlægHej, Jeg er i gang med at løse opgaver og gør mig klar til organisk kemi test. Jeg sidder fast ved en opgave, hvor jeg ved hvad svaret burde være, men er i tvivl om hvorfor ingen anden slags reaktion sker. På billedet angriber nukleofilen OH- elektrofilen Hydrogen. Det jeg ikke forstår kunne nuk... -
Finde siden a
ForumindlægHej. Hvordan finder jeg ud af hvor lang siden a er?Jeg ved at A er 45 grader og at b= 6cm. Det er en retvinklet trekant Mvh Emma -
Biologi eksamen
ForumindlægHej, Jeg står og skal op til biologi eksamen her om en lille uge - og tænkte på om der mon skulle være nogen der lå inde med noget lignene det man vil kunne trække til eksamen. Jeg er 2g'er - altså ny reform - ved ikke om der er forskel i forhold til gl. reform.. Eventuelt nogen der har nog... -
a på b
Forumindlæghej..er der nogen der kan eller gidre at hjælpe mig med opgaven.Har ingen ideer om hvordan jeg skal starte med at regne.. opgaven: i et koordinatsystem er to vektorer a og b bestemt ved: vektor a=(5-t , 2) vektor b=(4 , t+1) , hvor t er et tal. bestem t, således at vektor a er vinkelret p... -
Matematik A
ForumindlægHej folkens. Sidder med en opgave som jeg ikke rigtig kan finde frem til. "En trekant ABC med medinanen fra A. Vinkel a: 34 grader. medinanen fra A til D 6,4. længde fra c til b 3,6. a. Beregn vinklen C. b. beregn /AC/ c. beregn /AB/ -
isolere a
ForumindlægA2= A1+4→a2*b2=a1*b1+4 -
Rette min kemi
ForumindlægHej nogen der kan se om det her er rigtig har vedhæftet det -
Kemi - pH af vandig opl.
ForumindlægHej alle sammen Jeg sidder og er igang med en kemi opgave og kan ikke komme viderer, håber der er nogen der har tid og lyst til at hjælpe mig . Tak på forhånd! :-) Opgaven: Hvad er pH i en vandig opløsningen af NaHCO3? -
kemi/biologi=penicillin
ForumindlægJeg skal til at skrive SRP i kemi og biologi med hovedemnet resistance penicillin. Jeg ville høre om der er nogen der har skrevet samme opgave , som måske har nogle gode problemstillinger ? Eller bare har nogle gode ideer? Håber at der er nogen der har lidt som de vil dele ud af :) På forhånd ma... -
bestem a
Forumindlægantallet af passagerer i HT er funktion af den gennemsnitlige billettakst.f(x)=b*^x^ahver gang taksterne stiger 10%, falder kundeantallet 3%bestem a? -
Mat A
Forumindlægjeg vil spørg om hvor meget svær er mat a end mat b da det er jeg skal turbokursus og jeg fik 7 i min mat b prøveeksamen kan jeg bestå den og er det for meget at jeg tager mat a på en sommer? -
Hjælp til 24-timers eksamen
ForumindlægHej! Jeg går i 2.g, og skal trække emne til 24-timers fysik eksamen imorgen, hvor den ene halvdel går ud på at lave en præsentation af emnet, mens den anden halvdel er en samtale med eksaminator. Er der nogle som har været oppe før, og har nogle gode forslag til, hvad der er godt at gøre? Eller e... -
a/the
ForumindlægHvornår skriver man A og hvornår THE FX. Michael, a/the nephew of me. er der en bestem regel? -
Datalogi eksamen!
ForumindlægHej :) Vi er omkring 4 personer der læser Ha(mat) på CBS og har brug for hjælp til datalogi eksamen. Vi vil gerne have hjælp til vores kommende datalogi eksamens opgave, selvfølgelig mod betaling hvor programmet skal skrives i C++. På forhånd tak :) -
Eksamen :o
ForumindlægHej, jeg er færdig med naturvidenskab i grundforløbet i 1g og skal nu op til en aflsuttende eksamen i emnet vand. Og kunne godt tænke mig, at høre om nogen har været op i det samme emne til naturvidenskabs afsluttende eksamen? - og eventuel kunne komme med gode råd og hvad jeg især skal forbere... -
Organisk kemi og reaktionstyper
ForumindlægHej Studieportal Jeg sidder her og skal lave nogle reaktioner færdige og angive deres reaktionstype. Jeg er er meget i tvivl om de to sidste d) og e). Kunne jeg få noget hjælp og forklaringer? Mange tak -
FORKLARING AF BEGREBER I FYSIK OG KEMI!! HASTER
ForumindlægHej. Jeg er ved at skrive en synopse. Jeg er så støtte ind på to ord som jeg gerne vil have forklaret, eller uddybet - så jeg får en opfattelse af betydningen. De to begreber er: Diffusionsprocess og fotopassive elektroder -
Kemi aflevering - Citronsyre
ForumindlægArh, nu har jeg stenet over denne ene opgave i jeg ved ikke hvor lang tid, og jeg kan bare ikke se, hvad jeg skal gøre. Det er opgave b, som volder mig problemer. Nogle som måske kunne komme med nogle kloge ord til, hvad der skal gøres ? :0Tak! Link til opgaven : http://www.autografjagten.dk/afle... -
Kemi - et lille spørgsmål - haster!
Forumindlægi min øvelsesvejledning står der at kulbrinter med et lavt Hydrogen/brint-forhold vil give en mere osende forbrænding... Hvad betyder det? Vil det sige at Alkaner er mere osende end alkener eller omvendt... plz explainpå forhånd tak!/Phil
