Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 9621 til 9640 af 95433
-
Andengradspolynomier - a) Bestem forskriften for omsætningen i kr. R(x), de samlede omkostninger, C(x) og overskuddet i kr. h(x). - SIMPEL OPGAVE
ForumindlægHej allesammen. Jeg står lige nu med en emneopgave som jeg skal afleverer imorgen. Jeg har dog denne opgave jeg ikke kan finde ud af. Opgaven lyder følgende: Omsætningen R(x) fås ved Omsætning = afsætning · pris De faste omkostninger ved produktionen er 5000 kr. pr. måned. De variable omkostn... -
Hvilket billede a, b,c eller d viser slut-tilstanden for den illustrerede start-tilstand. Antag at reaktionen forløber helt mod højre.
Forumindlæg2H2+O2--> 2H2O Hvilket billede a, b,c eller d viser slut-tilstanden for den illustrerede start-tilstand. Antag at reaktionen forløber helt mod højre. Jeg har vedhfætet billedet. Hvorfor er det b der er rigtig? -
............
ForumindlægNogen der vil se min fysik rapport igennem ?jeg skal have hjælp til fortolkning fejlkilder og usikkerhed... Den ska afleveres imorgen og det skal være via e-mail... -
Hjælp - det haster.
ForumindlægHey alle:) Jeg går i niende klasse. For nogle dage siden, snakkede jeg med min Uu-vejleder og hun sagde at jeg er gymnasie klar. Men alligevel går jeg tit og er bekymret, over om det bliver for svært. Eller kan jeg klare det eller dropper jeg ud efter en måned? Jeg ville virkelig gerne t... -
Prøve på 1. år
ForumindlægHej allesammen, jeg går i 1.g på gymnasiet, og har nogle spørgsmål vedrørende eksamen. Min studieretning er således at jeg har matematik på C og fysik på C. Jeg har fået mig fortalt at alle de fag man har på C SKAL afsluttes det første år, er det korrekt? Ellers har jeg hørt noget med at der er 9... -
Gymnasiet
ForumindlægHej Alle Sammen.. (L) Jeg vil starte med at sige jeg beklager virkelig meget, men der er en eller anden der har været inde på min bruger og skrevet alt muligt... :/ Det jeg virkelig ked af ,,,, Meen jeg har et spørgsmål til jer: Jeg skal på gymnasiet, og det er sådan at jeg har valgt naturviden... -
karaktertransaktion fra 3.g til hf?
ForumindlægEr det muligt at overfører alle sine eksamenkarakterer til et hf-bevis, da dette vil give mig et langt højere gennemsnit, da mine årskarakterer trækker vildt meget ned? Eller er der andre måder at slippe af med dem på ? -
Bevis for at dy/dx=k*y er givet ved f(x)=c*e^kx
ForumindlægJeg sidder og har lidt problem med dette bevis: i1135.photobucket.com/albums/m638/EnokFredensborg/bevis.jpg Det skrevne er taget fra min matematikbog, er der umiddelbart nogen der kan hjælpe mig til større forståelse. Specielt har jeg lige svært ved at forstå funktionen h der lige pludselig bli... -
c. Redegør for, hvilke blodtypealleler person 1 i generation III har modtaget fra hvilke bedsteforældre.
ForumindlægMit svar: Person 1 har blodtypen A i generation 3. Denne blodtype fik han fra sine bedsteforældre med blodtyper A og B. A og B har A og B som mulige alleler. Person 1 har modtaget allelen A fra bedsteforældrene med blodtype A Er det rigtigt?? -
Fejltagelse.
ForumindlægJeg har valgt Matematik A, Biologi A og Idræt B. Jeg vil gerne studere medicin, men har fundet ud af kravene er Matematik A, Fysik B og Kemi B.Kan jeg på nogen som helst måde studere medicin med denne her studieretning? - Hvis jeg nu opgradere fysik til et b-fag og vælger kemi på B-niveau i valgf... -
Wolframglødetråd
ForumindlægHej. Jeg sidder med en rapport om wolframglødetråd og forstår ikke et spørgsmål. Håber nogen kan hjælpe? Se vedhæftet dokument -
- ekstra valgfag??
ForumindlægHey:) Er der nogen der ved om et ekstra valgfag tæller med i ens gennemsnit, hvis man nu har det? Eller kommer det bare til at stå på beviset uden at tælle med? -
Transformation
ForumindlægJeg er ved at skrive det vigtigste ned til hvert emne i fysik, til eksamen.. dog er jeg kommet i tvivl, om hvad jeg skal have med under transformation og metaller.. Jeg kan heller ikke finde så meget læsestof om disse emner .. Kan I måske hjælpe mig med de vigtigste emner, og det kunne også være ... -
Den gode synopsis?
ForumindlægJeg ønsker et eksempel på "Den gode synopsis" i Psykologi B-niveau -
Du skal gøre rede for væsentlige egenskaber ved andengradspolynomiet f(x)=ax^2+bx+c, herunder grafisk betydning af koefficienterne 𝑎, 𝑏, 𝑐 og diskriminant...
ForumindlægDu skal gøre rede for væsentlige egenskaber ved andengradspolynomiet f(x)=ax^2+bx+c, herunder grafisk betydning af koefficienterne ??, ??, ?? og diskriminanten d. Du skal med eksempler forklare, hvordan parablens toppunkter og nulpunkter bestemmes. nogle som kan komme med en god forklaring -
organasition
Forumindlæger der ingen der ligger inde med nogle noter til organasition -
Professionel privat undervisning tilbydes i mat/fys
ForumindlægHej Mit navn er Sami (30 år) og jeg vil gerne tilbyde professionel privat undervisning i fagene matematik og/eller fysik. Jeg har selv været gymnasie lærer i 6 år på Nørre G, Kongsholm gymnasie og HF, Nærum Gymnasium. Mine elever har til eksamen i alle de år jeg har været underviser haft et ge... -
Mat B et krav for at tage Mat A?
ForumindlægJeg går på en VUC institution og skal op til eksamen i matematik på B niveau snart.. Jeg overvejede dog om det er nødvendigt, da jeg også skal have faget på A niveau efter sommerferien. Jeg er mildest talt dårligt forberedt, men mener mig dog i stand til at gennemføre A-niveauet til næste skoleår... -
hf enkelt fag?
ForumindlægHej. Jeg har et par spørgsmål. Er HF-enkelt fag og HF 2 år det samme, hvis man har et minimum antal HF-enkelt fag? Kan man overføre fag man har fået gode karakter i fra STX eller 1.HF til HF enkeltfag? Er der forskel på HF og STX, udover at der er flere A-fag på stx, men de kan dog suppleres ... -
Adgangskrav
ForumindlægJeg stiller lige et spørgsmål for min ven: Han vil gerne tage uddannelsen som driftsteknolog http://www.ug.dk/uddannelser/erhvervsakademiuddannelser/tekniskeogteknologiskeuddannelser/driftsteknolog_-_offshore.aspx#fold3 Men så står der følgende: en studentereksamen (stx), højere handelseksamen (h...
