Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 9641 til 9660 af 63055
  • Gennemsnits regning

    Forumindlæg
    Jørn H.s Kost sammensættes ud fra hvor meget han bevæger sig. Ved hjælp af en skridttæller finder man ud af at han har løbet ca 11.000 skridt i en hjemmekamp. Man regner med at: 10% af skridtene er 30 cm lange 20% af skridtene er 120 cm lange 70% af skridtene er 70 cm lange Vis at Jørn H´s gennem...
  • projekt?

    Forumindlæg
    hej er der nogen der kender til skizofreni? Er i gang med projekt og jeg vil meget gerne have en GOD problemformulering. hvor man virkelig kan sætte sig ind i det. Håber I kan hjælpe. vil betyde så meget
  • Er jeg blevet droppe !!!!!!!!!

    Forumindlæg
    Hej skal på stx næste år men mit eksamensbordet lå på 4,8 så nu skal jeg ind til samtale men jeg er ikke blevet indkaldt endnu og på sedlen står der man bliver i skaldet hurtigst mugeligt efter de har fået karaktererne -og tæller min reserveret plads stadig eller kan de droppemig nu?
  • Gymnasium

    Forumindlæg
    Hej, når man skal tage en optagelsesprøve, for at komme ind på stx. Hvad for nogen opgaver er det så man får? Er det folkeskole niveau eller? på forhånd tak! ;)
  • Er STX for svært

    Forumindlæg
    Hej, Jeg går i 10 og får 7 i alt undtagen matematik, der får jeg 4, ville STX være for svært, og hvad linje skal jeg vælge hvis det var STX jeg vælger?
  • Nogen der kender nogle gode engelske romaner??

    Forumindlæg
    Hej jeg har tænkt mig at læse lidt engelsk her i ferien: Men kender ikke nogle :) Så derfor spørgere jeg om der var nogen der kendte navnet på nogle fx gode engelske romaner. Sværhedsgrad: Let/mellem De må ikke være alt for svære, da jeg ikke er så god til engelsk læsning :) På forhånd ma...
  • Sandsynlighed

    Forumindlæg
    Nogle der kan hjælpe?
  • Ligningsløsning

    Forumindlæg
    Hej, Hvordan løser man ligningen; x3+cx=d og har den kun 1 positiv løsning?
  • Diameter - samme som tykkelse?

    Forumindlæg
    Er diameteren af en tråd det samme som tykkelsen af en tråd ?
  • eksponentiel funktion

    Forumindlæg
    Hej er der en som kan hjælpe mig med opgave c? Hvis i skal bruge mit resultat i opgave a så sig til, men c9;eren forstår jeg simpelthen ik hvordan man regner ud
  • Læs op til eksamen. Hvordan skal jeg lige læse?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal op i mundlig dansk på mandag! Jeg skal til at læse op! Men hvordan søren gør man det? Vi har prøveform A skulle jeg mene! Det er den med 40 minutters forberedelse!
  • Mundtlig matematik forberedelse?

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg skal op i mundtlig matematik en gang i næste uge. Tænkte på, hvordan kan man forberede mundtlig matematik? :)
  • Hjælp til Mandela

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har brug for hjælp til noget man kan skrive om Mandela, jeg har skrevet en masse om apartheid. Selve det jeg skal skrive skal være ud fra et problem. Nogle som kan hjælpe mig??
  • Den kolde krig

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan forklare mig en hurtig gennemgang af den kolde krig og hvorfor at grønland blev en brik i den kolde krig?
  • Mangler en god novelle!!

    Forumindlæg
    Vi har lige trukket vores fordybelsesemner i dansk og har fået emnet "Den svære kærlighed" men har ikke lige nogen idé til hvilken novelle eller anden form for tekst jeg skal bruge. Nogle der har nogle gode ideer?
  • religions eksamen

    Forumindlæg
    Hej alle :) Jeg skal snart op til kristendom/religions eksamen. Og mit spørgsmål kommer så her, hvad kunne spørgsmålet være, som jeg skulle tage stilling til, og svare på ? Er der nogle ting jeg kan forbrede mig på fra nu af ? håber på hjælp :)
  • Grafer

    Forumindlæg
    Hej derude. Nogen der kan hjælpe mig med denne opgave. Mener at: A = h Da den ikke har nogen hældning B= f Da det er den eneste graf der har en konstant hældning C = g ved ikke
  • Matematik Hjælp

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg skal få lavet disposition til matematik C mundtlig. Men det er desværre ikke min stærke sider. Så jeg mangler en til at hjælpe. Og det skal kunne ske via mail, eller andet. Skriv til min indbakke, Løn aftales ved henvendelse.
  • hjælp nuu

    Forumindlæg
    hvilken spørsmål kan man trækkke hvordan skal jeg forberede mig til den anden del.. hjælpppp
  • Ansøning

    Forumindlæg
    Hej.... jeg er igang med at skrive en ansøgning til en praktik plads på sygehuset... jeg har skrevet lidt men er gået i stå. den ansøning som jeg skal skrive skal kun inholde... hvorfor jeg gerne vil i erhvervspraktik på sygehuset, Jeg har kun skrevet det her end til vidre: -Jeg ville gerne på er...