Søgning på: synopsis eksempel engelsk. Resultater: 9721 til 9740 af 44201
-
Er der nogen, der vil rette fejlene i nedenstående tekst?
ForumindlægEr der nogen, der vil rette fejlene i nedenstående tekst? Here I am waiting, I'll have to leave soon = Her venter jeg, jeg er nødt til at tage afsted snart Why am I holding on? = Hvorfor bliver jeg ved? We knew this day would come, we knew it all along = Vi vidste, at denne dag ville ko... -
EBITDA - Hvordan?
ForumindlægEr i gang med at kigge på en virksomheds årsregnskab, men deres EBITDA står der desværre ikke direkte. Hvilke tal skal jeg bruge for at finde ud af hvad EBITDA er?? På forhånd tak -
hjælp
ForumindlægEr det nogen der kan hjælpe mig med de 3 opgaver? vi er lig begynd på integral ved ikke helt hvad det handler om.. a. A force of 1200 N compresses a spring from its natural length of 18 cm to a length of 16cm. how much work is done in comressing? b. an electron has a 1.6 * 10^-19 C negative c... -
Beregne motorens afgivne effekt
ForumindlægHej, Jeg er igang med at øve nogle opgaver, for at forberede mig på den kommende eksamen i Termiske Maskiner. Jeg står med en opgave der lyder følgende: En motor får tilført 15 liter brændstof pr. time. Brændstoffet har en brændværdi på 48.900 kJ/kg og massefylden er 890 kg/m^3. Beregn motorens... -
Logistisk model til spørgeskema
ForumindlægHej, Er der nogen der har styr på den logistiske model i forhold til analyse af spørgeskemaer? Jeg kan ikke finde ordentligt materiale til det og ville høre om nogen kan hjælpe mig? -
nitrifikation
ForumindlægHvad sker der i nitrifikationsprocessen og hvad gør den? -
Primærproduktion
ForumindlægHej. Hvilke faktorer er af betydning for primærproduktionens størrelse? Er det sådan noget som sollys, indholdet af næringssalter, sigtedybden, ph osv.? -
sprog
ForumindlægHej allesammen Jeg ville spørge om, der er nogen af jer, som ved hvordan sprog er opstået, jeg mener, hvordan der har udviklet sig i gennem årene, så som jeg har undersøgt, findes der optil 3000-6000 sprog i verden. Jeg har også hørt hvordan sprog har udviklet sig, men desværre kan jeg ikke ... -
oversættelse
ForumindlægHej derude. Er der ikk nogen af jer der vil rette min oversættelse igennem for fejl.. Synes den er svær. :S - men har gjort det så godt jeg kunne. Never in his life colonel had Griffin has such like a difficult passenger than Miss Simpson</o:p> Aldrig I hele sit har Oberst Griffin haft... -
Thebedi and Paulus_Country lovers
Forumindlægwhat mean is by the river in the history -
SMAGSLØG? (igen)
ForumindlægHej.. Er der nogen som kan hjælpe mig med, at lave en teori om stoffet PTC (phenyl-thio-carbamid)??? -
Apartheid
ForumindlægNogle der vil være søde at, forklare mig baggrunden for Apartheid. Altså hvorfor det lige var de sorte det gik udover osv. bare ganske kort :-) Tak Laura -
Medialogi optagelse
ForumindlægHej Jeg kan ikke finde medialogi inde på optagelse.dk - Ved I hvad dette kan skyldes? På forhånd rigtig mange tak : ) -
Hvad er foregrounding
ForumindlægKære Studiepotalen jeg har bruge for hjælp med spørgsmålet nedenfor tak på forhånd. Hvad er foregrounding? – og hvordan kan man som skribent foregrounde en tekst? -
Postkolonial læsning
ForumindlægEr der nogen der kan forklare med egne ord hvad en postkolonial læsning/fortolkning helt præcis er/går ud på? Jeg synes forklaringerne på nettet er ret dårlige.mange hilsener -
Søren Pind, Selv iscenesættelse. Hjælp
ForumindlægHej. Jeg sidder og kæmper med en synopsis omkring Søren Pinds selv iscenesættelse. Er der nogen der har nogle ideer eller forslag til en mulig problemformulering samt problemstilling? -
Emnevalg til EP (HF)
ForumindlægJeg går på HF, andet år. Vi skal skrive en eksamensopgave (EP), jeg har valgt at skrive i Engelsk og Mediefag. Hvilken film/emne kunne jeg tage? Overvejer lidt Pearl Harbor, ved bare ikke i hvilken sammenhæng jeg kunne få Engelsk ind over det. Går ikke udfra at det vil tælle, hvis jeg skriver min... -
Hvilken form skal bruges?
ForumindlægHej, jeg har lige et par spørgsmål omkring grammatik. 1. Jeg ved at nogen skal bruges hvis en sætning starter med hvis, er et spørgsmål og er nægtende. Alle andre sætninger skal der stå nogle i. Dog har jeg flere gange prøvet hvor der er en sætning der egentlig burde skrives med nogen eller no... -
AT. alene eller i grupper.
ForumindlægHvad ville i anbefale? tror i det er en ulempe at arbejde alene? .. Der er et bestemt emne som tiltaler mig en del, og det er ikke noget andre er interesseret i. Jeg ved at ved at arbejde alene har jeg ikke en makker som kan komme med de input jeg ikke selv har tænkt på, men det er vel muligt at... -
Rumforskning
ForumindlægNogen der kender en side som handler om de eksperimenter/prøver der bliver lavet med mennekser der skal ud i rummet, eller der undersøger nogle af de påvirkninger der er på menneskekroppen ved at rejse i rummet????
