Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 10101 til 10120 af 95433
-
kvantetal og balmers formel
Forumindlægsidder og læser til eksamen i fysik og er gået i stå over hvad kvantetal er for noget, og hvordan man finder det. Desuden vil jeg også meget gerne have hjælp til balmers formel 1/lamda= R* 1/4-1/n^2 hvad er n, og forstår heller ikke rydbergs formel: 1/lamda= R * 1/m^2-1/n^2 hvad er m og hvordan ... -
3.g - hvordan er det?
ForumindlægHer i 2.g har valgt ikke at arbejde. Dette gjorde jeg bl.a. pga. lektiemængden m.m. Men her efter sommerferien skal jeg jo så op i 3.g (regner jeg stærkt med), og da jeg godt kunne bruge lidt flere penge, kunne jeg godt tænke mig et job igen. Derfor vil jeg høre jer som går i 3.g nu (altså ikke ... -
bio eksamen
ForumindlægHei.. Ja jeg ska så til bio-eksamen/årsprøve på c-niveau.. Men vores lære vil ikke give os et eksempel på, hvordan et eksamensspørgsmål kunne lyde.. Så tænkte på, om DU ikke havde et.. tusinde tak. Det vil lette mit <3 lidt -
Erhvervsøkonomi på gym
ForumindlægHey. Jeg skal på gym efter sommer og blandt min studieretning er der også erhvervsøkonomi på c-niveau. Kunne bare godt tænke mig at vide om det er svært, nemt eller fuldtændig røv sygt. Hehe bare fortæl lidt om det, hvis I lyster :P -
Karakterer og deres betydning
ForumindlægKære brugere, Jeg håber, der er nogen der kan slå fast for mig, hvilke karakterer der tæller, og hvordan de forskellige karakterer vægtes. Jeg troede, jeg havde styr på det, men jeg får hele tiden nye ting at vide (selv mine lærere giver mig forskellige svar). Jeg er udmærket klar over, at det ku... -
Matematik
ForumindlægHej, jeg har matematik b, og jeg afslutter det i år. Har jeg så automatisk bestået matematik c? Jeg ved nemlig jeg dumper mat b til eksamen? -
Bertel :S
ForumindlægGad egentligt godt vide hvor mange her inde der syntes at Bertel, fortjæner nogle slag? eller hvor mange der syntes han gør det godt? En lille politisk debat :P .. Personlig mener jeg at hele denne her skriftlige biologi og fysik prøve er meget useriøs, og har svært ved at se hvordan man kan samm... -
Impedans
ForumindlægHej! jeg er igang med et opgave, om at forklare hvad er en impedans, hvordan det kan bruges til dagligdagen og hvordan det kan beregnes ? Men har søgt lidt på nettet, men har svært ved at finde ud af hvad det endelig er for noget og hvordan man kan beregne det. det eneste jeg er kommet frem til ... -
En mat/fys opg. skrevet i TI InterActive! som jeg savner hjælp til
ForumindlægEn mat/fys opg. skrevet i TI InterActive! som jeg savner hjælp til. Jeg har fået opgaven for i matematik b-niveau, men den minder meget om en fysik opgave. Nogle der kan matematik og fysik, som kan hjælpe mig! Kan sende den gennem mail? - da jeg ikke kan kopiere den her t indlægget... -
Eksamen A idag
Forumindlæghej :) Hvordan gik det for jer i dag? Ved at der er nogen der har været oppe i dag til skriftlig fysik A. Skal selv op imorgen, så ville lige høre jeres meninger og måske er der en der vil uploade løsningerne, som hjælp til os andre. På forhånd tak :) -
løsning af ligning
Forumindlægx2+8x-63=0 den sidder jeg lidt fast i eftersom at facit giver -3, 21 nogen der kan forklare hvad jeg skal stille op med x^2 og stykke det lidt op? -
Er jeg bestået i matematik A ?
ForumindlægHej, jeg har længe været i tvivl om jeg egentlig er bestået eller dumpet samlet set i matematik A. på mit eksamensbevis fra 2007 har jeg fået følgende karakterer: Valgfag på Højt niveau (A): Matematik, skriftligt: Årskarakter: 7 Eksamenskarakter: 8 Matematik,, mundtligt: Årskarakter: 6 ... -
Maskinmester uddannelsen
ForumindlægHey her, jeg skal begynde på maskinmester skole til kommende januar, er det nogen som har nogen idé hvordan en skal forberede sig til det ?.. jeg har ikki gået i skole siden jeg var udlært som radiomekaniker og det er 10 år siden. Så man er lidt rusten til skolegang .. -
Gymnasium og Universitet
ForumindlægHej Jeg har lige et par ting jeg vil spørge om. 1) Hvis man har valgt hhx efter 9. klasse, kan man så stadig vælge noget andet i universitet? f.eks litteratur, historie eller humaniora? 2) Er der egentlig idræt på hhx ? -
Bevis for idealgasligningen
ForumindlægHej.Nu skal jeg op i årsprøve i fysik her på torsdag, og sidder og bikser med beviset for idealgasligningen. Og da vi ikke har nogle ordentlige noter, eller der ikke står noget i vores bog, håbede jeg på nogle herinde kunne hjælpe mig? -
Hvordan gik det - 2006??
ForumindlægNå.. nu er eksamenstiden 2006 sat igang! Hvordan er det gået? -
karakter gennemsnit
ForumindlægHey jeg var op i billedkunst, og det var en eksame... Jeg har fået indtil videre: Almen sprogfårståelse: 02 Billedkunst: 02 Samfundsfag:4 Naturviden skabelige fag: 7 Og jeg er bange for at det vil trække meget ned i gennemsnittet.... når de skal vælge om man kan blive optaget på universitet.. ki... -
Mundtligt eksamen - spørgsmål bliver udleveret på forhånd
ForumindlægHej Når man skal op i mundligt i et fag, får man så nogle spørgsmål på forhånd, altså inden eksamen, som man kan forberdre sig på? -
Tandplejer uddannelse
ForumindlægHej med jer Jeg vil gerne tage uddannelsen, tandplejer. Men jeg har ikke gennemsnittet til det. Jeg har mat A fysik B kemi A dansk A, og det kræves kun på c-niveau. Kan det hjælpe mig? Hvordan kan jeg ellers tjene point?? -
bilag til emnet?
Forumindlæghej. Jeg har fået et eksempel på et eksamensspørgsmål. Det omhandler astronomi. Stikordene er: månen og dens faser formørkelser jordens bevægelse solsystemets opbygning verdensbilleder Jeg har fysik på c-niveau, hvad kunne et bilag til dette emne være?
