Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 10141 til 10160 af 95433
-
indre energi.
Forumindlægjeg har brug for hjælp på denne her. opgaven lyder: Kan den indre energi af et stof blive o? forklar hvor eller hvorfor ikke. -
Vil læse MEDICIN, men mit snit er 8.4.
ForumindlægJeg har virkelig brug for RÅD og HJÆLP fra jer. Det har altid været min drøm at blive læge el. tandlæge. Mit gennemsnit ender med at være på 8.4 (tror jeg). jeg er faldet drastisk i mine karakter efter at jeg oplevede 2 dødsfald i min familie i midten af 3.g.. Jeg kunne ikke koncentrere mig i nog... -
Studieretning
ForumindlægNår man vælger studieretning, gør man det så ud fra hvad man gerne vil bliver og uddannet sig som efter gymnasiet? -
Eksamensspørgssmål HJÆLP. VUC Fyn
ForumindlægHej, kæmpe problem her Jeg skal op til sygeeksamen i Kemi på C niveau Mandag morgen kl 08 ALLE mine noter, eksamensspørgsmål og synopsisser lå på min studiekonto, men den er lige blevet deaktiveret af administrator (Går ud fra det er studiestedet der har fjernet den, da jeg har afsluttet min HF,... -
Egenskaber .. nedarves?
ForumindlægHeey alle Jeg læser op til eksamen og stødte på spørgsmålerne her: Hvordan kan egenskaber nedarves? og Gør overordnet rede for hvordan DNA kan styre cellens funktioner Tusind tak på forhånd ps. jeg har biologi på c niveau -
Adganskursus til ingeniørudd..
ForumindlægHej, somsagt går jeg på adganskursuet i Horsens, jeg har fag som Matematik A, Fysik B, Kemi C, Engelsk B og Dansk A. Jeg tager det hele på et år Mit spørgsmål er så, kan jeg bruge disse fag til at komme ind på andre Udd, eller er det kun til ingeniørudd I må meget gerne nævne de uddanelser, der... -
syre og baser 7.klasse.
ForumindlægHej. Er der muligvis nogle der ved noget om syre og baser ? - det skal være på ca. 7. klasses niveau, så derfor ikke for svært. Det ville være super hvis der var nogen der havde nogle noter om det eller sådan noget :p det skal nemlig være til fysik rapport s: på forhånd tak. hilsen rulle & ril... -
24-timers eksamen - HASTER!
ForumindlægJeg er lige nu i gang med 24timers eksamen på 1.g. niveau i fysik - har trukket emnet 'energiforbrug i hjemmet'. Nogle som har trukket noget i samme stil og kan give nogle fif/råd/gamle noter? Er udemærket klar over begrebet energi, men energiforbrug i hjemmet synes jeg er et bredt bre... -
Studievejledning: Eng B
ForumindlægVi fik at vide, at Engelsk B kører over tre år? Kan det passe? Vi har ellers fået at vide, at B-niveau kun rækker over to år.Er det også sådan for andre fag? -
Råd
ForumindlægHej Jeg er endelig færdig med 1.g, som har for mit vedkommende ikke været voldsomt svært, rent fagligt. Vil dog høre om jeg kan få nogle generelle råd til, hvordan jeg kan håndtere 2.g. Bliver det faglige niveau meget højere end 1.g, vil lærerne kræve mere, i så fald, hvad kan jeg gøre for at pr... -
metoder og retninger
ForumindlægHej :) er der nogen der ved hvilke metoder og retninger man skal kunne indenfor psykologi til eksamen på c niveau? -
Retningslinje
ForumindlægHej Jeg skal på gymnasiet næste år - STX, hvilken retningslinje er bedst at vælge? -
STX karakter
ForumindlægHej! Jeg går i 1g og vi har lige fået vores anden standpunktskarakter. Men jeg tænkte på hvor vigtige de her karakter egentlige er? Er det ikke kun de fag vi har på C som kommer til at tælle i de afsluttende karakter i 3g? Altså lige nu har jeg Biologi C, Fysik C, Mediefag C og Idræt C. Så de... -
Hvilke uddannelser kan jeg søge ind på med disse fag?
ForumindlægHej... Hvilke uddannelser kan jeg søge ind på med fagene mat b, fysik b og biologi c? Det skal helst være indenfor sundhedssektoren. -
God fysikbog på engelsk (Higher Level)
ForumindlægHey. Jeg er interesseret I naturvidenskaberne og er bedre til engelsk end dansk. Jeg afslutter fysik snart, og i forbindelse med et projekt om kraft og bevægelse op til påsken, og ved en evt. eksamen, så vil jeg gerne have en bog, der er bedre end ”Fysikkens Verden 2”. Jeg har overvejet Physics H... -
luftmodstand
Forumindlæghey ville høre om der er nogle der har nogle gode kilder der omhandler luftmodstand så vidt jeg forstår er der to forskelige formler der bruges til 2 forskelige stutatione. Jeg skal nemlig skrive noget om hvorfor man bruger den ene i forhold til det skrå kast i stedet for den anden. Ud over dette... -
Har brug for vejledning
ForumindlægHej, Jeg har Samf A, Eng a og Mat B. I fremtiden kunne jeg godt tænke mig at blive arkitekt. Jeg mangler nogle specifikke adgangskrav, som du nok kan se. (Enten fysik B og kemi C eller fysik B og bioteknologi A eller geovidenskab A og kemi C), de specifikke adgangskrav kan jeg godt vælge i min... -
5 A-fag???
ForumindlægHej jeg går nu på 1.G i en HTX og har følgende fag på A-niveau: Kemi, matematik, dansk og teknikfag. Jeg skal nu vælge mine valgfag, hvor jeg havde overvejet at hæve fysik fra B til A. jeg har haft mange som har frarådet mig det pga sværhedsgraden med 5 A-fag. Mit spørgesmål er til jer, som har... -
karaktere
ForumindlægHej alle jer Her den anden dag sagde en af mine veninder at, når man kommer i 1.g og først har fået karaktere, så kan man ikke lave om på dem i 2.g og 3.g, passer det??? Tak Tak -
Bio bog
ForumindlægHejsa, jeg studere biologi på C-niveau og har bogen "Biologi på tværs." Men efter at have læst den på "tværs" 2 gange vil jeg gerne have en ny bog at læse. Det var så derfor jeg kom til jer for at spørger efter nogle anbefalinger af nogle gode biologi bøger på A eller B nivea...
