Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 10181 til 10200 af 63055
-
Farmaceut uddannelsen
Forumindlæghej nogen der ved om man har engelsk når man skal læse til farmaceut, og er der nogen der kan give generelle informationer om hvordan det er at læse til farmaceut, hvilke fag man primært lægger vægt på osv. bare alt hvad i kender til uddannelsen på forhånd tak :) -
Matematiksprog
ForumindlægJeg har en opgave for i matematik, og der en nogle ord jeg ikke forstår : Middeltalet , TYPETALET , MEDIANEN ? Hvad betyder de to sidste ? -
perspektivering til "Jomfruen", af K.F.Aakeson
ForumindlægHej Alle. Jeg sidder nu og forbereder mig til eksamen, i dansk. Jeg har trukket emnet Ungdom og identitet. Derindeunder har jeg valgt Jomfruen, af Kim Fupz Aakeson. Jeg mangler en tekst jeg kan perspektivere til, som ikke er Den grimme ælling, da min klasse ikke har læst den. Håebr i vil hjælpe -
Køb af MacBook Pro...
ForumindlægHej alle! Efter at jeg har læst en masse gode meninger om en mac og en almindelig PC tror jeg at jeg er kommet frem til at jeg skal have mig en MacBook Pro! Den skal bruges til skolebrug, jeg skal i 8. klasse efter sommerferien, men den skal selvfølgelig også bruges til øvrige ting som musik, bi... -
Hvad skal jeg øve mig på til matematik terminsprøve?
ForumindlægHej allesammen Mandag har jeg terminsprøve i matematik, og jeg er så nervøs!! Både færdighed og problem regning selfølgelig hehe Hvad for nogle ting skal man øve på? Jeg tænker måske procenter? Og hvad mere? Tak:-) P.s ønsk mig held og lykke haha -
Symbol
Forumindlægudfra jeg har læst anders bodelsen "drivhuset" er jeg lidt i tvivl om hvad drivhuset symbolisere, jeg ved dog at garteneriet symbolisere edens haven !! alle ideer er velkomne og forresten god weekend -
12 i årskarakter...
ForumindlægHej alle sammen, Ja, som min overskrift indikerer, så ville jeg vide, om nogle herinde nogensinde har fået 12 i årskarakter? (samfundsfag C!) I givet fald, hvad skal der til? Og hvad gjorde i til hver undervisning? Hvis man trækker samfundsfag til eksamen (stadig på C-niveau) - Hvordan foregår e... -
HJÆLP - engelsk stil!!!!
ForumindlægHej! Er der nogen der lige vil kigge dette stykke igennem? Der skal primært kigges efter "fordanskede" fejl, så det kommer til at lyde "korrekt". Håber i vil hjælpe! :) A bird flew high on the grey sky. It spread its wing and flowed over the big city. It flew over ... -
HISTORIE EKSAMEN HJÆÆÆLP
ForumindlægHej folkens:) Jeg skal her om ikke ret lang tid til FSA historie eksamen, og er helt lost. Jeg ved ikke hvad jeg kan gøre ud over at læse i min bog, for når jeg læser, har det det som om jeg ikke får så meget ud af det. Håber nogle kan give mig nogle gode links omkring dette:) -
Mundtlig prøve Dansk
ForumindlægHej Jeg har lige et spørgsmål angående dansk mundtlig prøve, må man godt rette i sin synopsis og så tage 3 nye eksemplar med til dansk prøven eller er det kun dispositionen man må ret i? -
HJÆLP MIGGG:/
ForumindlægHej jeg har en samfundsfags opgave for. og jeg er nået til diskussionsspørgsmålet, som jeg ikke aner hvad jeg kan skrive.. :/ Diskuter, hvilke økonomiske og politiske problemer der er forbundet med at reducere CO2-udledningen i Danmark. hvad skal jeg dog skrive her ? hvad kan jeg inddrage? ..... -
sinus- og consinusrelationerne
ForumindlægI en spidsvinklet trekant ABC er vinkel A=40 grader, |AB|=7 og |B| = 5 Beregn vinkel C, |AC| og arealet af trekant ABC Jeg ved ikke hvilken formel jeg skal bruge for a regne vinkel C ud. I alle formlerne er der to sider jeg ikke kender... -
Differentialregning
ForumindlægHej er der nogle der vil hjælpe mig med denne opgave? -
En tablet koster 2498 kr. i en telebutik og 1998 kr. i en netbutik.
Forumindlæg* Spørgsmålet er: Hvor mange procent er tabletten dyrere i telebutikken end i netbutikken? Jeg ved at prisforskellen er 500 og at jeg måske skal multiplicere noget med 100... -
Studenter huen??
ForumindlægNogen som ved hvordan det kommer til at foregå?? HVad så hvis man ikke består?? Får man så huen alligevel? ¨ Hvad med når alle andre er samlet på skolen, skal den som ikke er bestået også komme, for at spille med på "jeg bestod også"? -
Hælp!!
ForumindlægEr der nogen som har været oppe i old er det svært? .. hvilke spørgsmål stiller de? -
ENGELSK A EKSAME
ForumindlægHej alle sammen! Der lige noget jeg skal spørger om, har snakket med nogle venner omkring mundtlig engelsk A. Vi har hørt at det bliver en rigtig rigtig svær eksame? Hvad skal man for at bestå engelsk A eksamen? altså hvad skal man kunne? hvad kræver de? Håber på at få et svar.. -
Biologi afgangsprøve
ForumindlægImorgen skal jeg til eksamen i biologi, så ville lige spørge om nogle af jer ved hvad man blive testet i??? Er der noget specielt man skal huske, som 100% bliver nævt til eksamen??? -
(VIGTIGT!) Skal op i biologi om 50min.
ForumindlægJeg vil bare høre om der er nogen der har været oppe i biologi og kan fortælle mig hvad prøven handlede om? (FSA) -
For nemt at snyde til mdt. eksamen?
ForumindlægTil mange mundtlige eksamener får man udleveret et stykke materiale, som man får tid til at forberede i et andet lokale. Der er intet der forhindrer eleven i at søge oplysninger på nettet, hvis vedkommende har en bærbar med, eller kommunikere med omverdenen på andenvis. Det kan reelt set ikke opd...
