Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 10181 til 10200 af 95433
-
logaritmefunktionen
Forumindlæghvordan kan jeg redegøre for logaritmefunktionen? -
eksempler på ekstemporaltekster søges
ForumindlægJeg skal op i fransk studentereksamen på b-niveau (3.g) d. 10 juniEr ret nervøs over hvilke krav der bliver stillet - tror bestemt ikke jeg kan udfylde tiden med at tale et sammenhængende og varieret fransk - 30 min er laaang tid! Er der nogle der har forslag til hvordan man kan øve sig på den fo... -
Ang. Kemi Bog
ForumindlægHejsa, jeg søger en kemi bog som er god og mere dybt gående end min nyværende kemi bog "Isis Kemi C". Bogen jeg leder efter må gerne være skrevet på B eller A niveau.Jeg har kigget på Myginds Kemi 2000, men ved ikke om det skal være A eller B niveau bogen nogen der kan fortælle mig lidt... -
dominant henholdsvis recessiv egenskab
ForumindlægHej. Jeg har følgende spørgsmål til min biologi eksamen (c-niveau): - Forklar hvad der forstås ved at en egenskab er dominant henholdsvis recessiv. Der står kun meget kort om det i min bog, og vil gerne sikre mig, at jeg forstår det rigtigt. Hvordan ville i besvare spørgsmålet? -
try this girls..
Forumindlæghey.. Just an interesting question.. what do you find fascinating about the opposite sex ??? -
Hjælp til at vælge!
ForumindlægHej alle :-) Jeg skal i 9'ende klasse efter sommerferien, og re derfor begyndt at tænke over valg af gymnasium og sådan, da der jo ikke er så lang tid til. Jeg er bare så meget i tvivl, om hvad jeg vil. Jeg har længe tænkt at jeg vil på HHX, men er begyndt at komme lidt i tvivl. Jeg elsker da... -
Monotoniforhold
Forumindlæg¨Hvordan bestemmer man montoniforhold og ekstrema for funktioner? Nogle der kan give et eksempel. -
Den rigtige studieretning, ?? (:
ForumindlægHejj allesammen, Jeg er en pige, er 16 år gammel og lige begyndt på gymnasium. Da jeg gerne vil være læge, har jeg valgt den naturvidenskabelige studieretning med Mat. A, Kemi B & Biologi A. Men er lige pludselig blevet i tvivl om, at det måske var den forkerte retning , jeg har valgt for at ... -
MATEMATIK B eksamen må man det her?
ForumindlægHar læst på en vejledning til eksamen i matematik (B-niveau), at det er tilladt at medbringe tidligere besvarelser i prøven m. hjælpemidler. Jeg har nemlig adgang til en pdf, hvor tidligere eksamensspørgsmål er blevet besvaret... Er det iorden, at jeg bruger den, således jeg kan se på løsnings... -
Hjælp til energi og nyttevirkning
ForumindlægJeg er mildt sagt ikke det store fysikgeni. Jeg skal til afsluttende eksamen i morgen, i fysik på c-niveau. Jeg har trukket emnet "Energi og nyttevirkning" - teksten lyder: "Prøvens første del omfatter en præsentation af emnet: Nyttevirkning, herunder hvordan man eksperimentelt ... -
Mississippi Burning
ForumindlægHej er der nogle af jer som har nogle virkelig gode noter om Mississippi Burning noter?? Tak forhånd -
5 A fag?
ForumindlægHej, Jeg skal vælge valgfag for næste år (3.g stx), og er i tvivl om jeg skal vælge kemi A. Det skal lige siges at jeg i forvejen har spansk, mat, dansk og his A, dvs jeg vil få 5 A fag hvis jeg vælger kemi. Er der nogle af jer ved, om det er meget hårdt at have 5 fag på A niveau? Og ved I, om ke... -
alkohol, grundlæggende????????
Forumindlæghej alle sammen! jeg skal op i fysik på torsdag, og pga. en del fravær går det rigtig skidt med at læse.. kan nogen fortælle mig nogle grundlæggende ting omkring alkohol? jeg er fuldstændig lost i alt det med alkener, OH-grupper osv........ -
Hvilke typer af opgaver?
ForumindlægHej Alle :) Jeg skulle fra en veninde spørge, hvilke typer af opgaver man bude kunne - når man skal op til skriftlig fysik på A-niveau? Er der nogle typer opgaver - man kan være sikker på, at kunne få stillet? MVH ASLAK -
Bevægelse
ForumindlægJeg er lidt forvirret over alle de formler, jeg skal huske inden for emnet bevægelse. Kan man ikke bruge en udledning, hvor alle formlerne indgår på en eller anden måde, så jeg kan mindske mængden af mine noter? På forhånd tak. -
HJælp!
Forumindlæghej jeg skal op til mundtlig engelsk eksamen torsdag og er helt i tvivl og forvirret over hvordan man egentlig skal håndtære sin tekst.selve fremlæggelsen! hvordan jeg bygger det op fra bunden af. Help! -
Hjælp - Tusind tak
ForumindlægHej allesammen Imorgen skal jeg op i den skriftlige matematik prøve. Jeg har længe haft svært ved matematik, derfor betyder det meget for mig at bestå. Jeg søger derfor nogle gode tricks til denne årsprøve, kender i evt. en hjemmeside med gamle årsprøver? eller en hjemmeside hvori man kan øve ... -
Sammenstød
ForumindlægHej SP, Er der nogen herinde der har nogle noter til følgende begreber ifm. kollision: Impulsbevarelse Energi Kinetisk energi Potentiel energi Centralt stød Elastisk stød Uelastisk stød Formler for impulsbevarelse ved stød Impuls Elastisk stød Uelastisk stød -
Droppe eksamen?
ForumindlægHej, jeg går på HF enkeltfag. Er der nogle der ved om det er muligt at droppe de eksaminer jeg har til vinter, når jeg alligevel skal have dem alle sammen på et niveau højere til næste år Ville nemlig gerne på ferie lige i eksamenstiden. -
PLEASE HJÆLP! - DESPERAT
ForumindlægHej, jeg har en engelsk essay for til imorgen, og jeg er lige blevet færdig med den. please vil du ikke rette den? er virkelig desperat... Identity As a child was the narrator not rich. He had big dreams of becoming a pilot and travels the whole world. He thought he would be happy if he travels ...
