Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 10281 til 10300 af 14598
-
3.g.....og hvad så?
ForumindlægNu begynder tiden at nærme sig til at man skal beslutte sig for hvad man skal efter 3.g Personligt er jeg fast besluttet på at holde et år fri, eller et "kvalifikationsår" som nogle så rigtigt formulerer det.Jeg overvejer alt fra højskoleophold i udlandet, arbejde i Frankrig (og evt et ... -
Ideér til drømme voksenlivet
ForumindlægHeej alle sammen jeg ville godt spørge om i har nogle ideer til drømme til når man bliver voksen.. Altså jeg har fyret noget af her til min stil: Zeynep drømmer om når hun bliver voksen vil hun gerne hjælp børn der bliver udsat for vold og misbrug. Hun vil gerne skaffe børn et bedre forhold. Å... -
math. opgave. haster.
ForumindlægHej!Opgave 1)To enhedsvektorer e1 og e2 har retningsvinkler henholdsvis 60 grader og 150 grader.Om vektoren a oplyses at a = (6, 11)Bestem s og t så vektor a = s* vektor e1+ t* vektor e2Opgave 2)I et koordinatsystem er givet 3 vektorerA = (1 ,4) b = (3 , -5) c = (10 , 9)Bestem s og t så vek... -
hjælp til meget kort spansk tekst søges..
ForumindlægI filmen møder vi to unge, som er meget forskellige. Esteban ville gerne være forfatter og øvede sig ved at skrive om sin mor. Hun var også sød, og mor og søn kom godt ud af det. Derimod er Nina ved at ødelægge sit liv med narko. En la pelicula encuentramos dos jovenes, que estamos mucho diferent... -
Spansk oversættelse - Hjælp til rettelser - haster..
ForumindlægPå dansk: I filmen møder vi to unge, som er meget forskellige. Esteban ville gerne være forfatter og øvede sig ved at skrive om sin mor. Hun var også sød, og mor og søn kom godt ud af det. Derimod er Nina ved at ødelægge sit liv med narko.På spansk :En la película conocemos dos jovenes como son m... -
oversættelse fra dansk til engelsk
ForumindlægJeg har valgt at skrive om hvordan jeg forestiller mig, at en italiensk er:Jeg tror at en typisk italiensk familie består af: en mor, far, 3-4 børn, og bedsteforældre.Faren går på arbejde for at forsørge familien, i mens moren sørge for det huslige. Børnene går selvfølgelig i skole. De bor i forh... -
Opsætningen og opdeling af indhold
ForumindlægHej :) Jeg er igang med at skrive Dansk-Historie-opgaven - og har valgt at skrive i dansk, hvor jeg bl.a. vil analysere barndommens gade af Tove Ditlevsen og så perspektivere fortællingen til hendes eget liv. Men da min lærer har været knap så god til at informere os, sidder jeg og ved ikke rigti... -
Digt Cecil Bødker
ForumindlægJeg er gået i stå med en af Cecil Bødker`s digte, Den Vandrende Mark,hvad mon hun prøver på at fortælle om Bygmarken, er der en som kan hjælpe?????????Den Vandrende MarkHvileløst vandrerden halvmodne byg,strømmer som vandover bakker,opad, opadbåret af blæsten.Så håbløsthigerden lænkede mark,så bl... -
areal og rumfang vha. stamfunktione.
ForumindlægEn funktion f er bestemt ved f(x)=e^(x) – xGrafen for f koordinatsystemets akser samt linien med ligningen x=2 afgrænser en punktmængde M der har et areal.a) Bestem arealet af punktmængden M.b) Bestem rumfanget af det omdrejningslegeme der forekommer når punktmængden M drejes 360 grader om første... -
Erindring
ForumindlægHej.. lige et spørgsmål om genren erindring… Da jeg gik i 9 klasse havde jeg en lære der sagde at vi ikke behøvede at krasse vores privat liv ud og der for bare skulle finde på noget. Vi skulle selvfølgelig sætte os ind i den person som vi legede vi var men det behøvede ikke at være ... -
Korrekt oversættelse?
ForumindlægHej, er der nogle der vil kigge på denne sætning? Jeg synes selv, at det ser okay ud, men jeg er ikke helt sikker.. "Når spillet det er slut, så skal kongen og bonden i samme æske, men alle så vel helst at vi fik en dag til i solen, leve det hele igen og ikke stå tilbage for nogen" &... -
Karakterer
ForumindlægHej Studieportalen Jeg er en dreng på 18 år, som lige er startet i 3.g Min verden brød sammen i slut 1g. Hvilket resulterede i at jeg var skole træt i 2.G og ikke rigtig fik lavet noget Mine karakterer i 2.G ende ud med at være 7.5 i gennemsnit ink. 1.G eksamen og årskarakterer i mediefag, og ... -
Behøves virkelig hjælp - Eksamen snart!
ForumindlægHej Alle. Jeg behøves frygtelig hjælp. Jeg har fået en oversættelse for som stil, og den kommer til at afgøre min endelig karakter i skriftlig tysk på B-niveau. Er der ikke nogen der vil hjælpe mig, behøves virkelig frygtelig meget hjælp. Jeg vil blive så utrolig glad hvis nogen vil hjælpe mig. L... -
Hjælp til få sætninger - Please. :-)
ForumindlægHej Alle. Jeg behøves frygtelig hjælp. Jeg har fået en oversættelse for som stil, og den kommer til at afgøre min endelig karakter i skriftlig tysk på B-niveau. Er der ikke nogen der vil hjælpe mig, behøves virkelig frygtelig meget hjælp. Jeg vil blive så utrolig glad hvis nogen vil hjælpe mig. L... -
Hænder fsa dansk maj 2013
ForumindlægHej Jeg har lige skrevet min stil. Den er fra fsa maj 2013, og vil høre om nogle, vil give respons til den. I behøves ikke at rette den, men sig hvor fejlene ligger, så jeg lige kan kigge efter. Jeg har valgt "at vaske sine hænder Opgaven lyder således: I den danske sprog findes der en ræ... -
Oversættelse af sætninger!!!!!
ForumindlægHej, Er der nogen som kan hjælpe mig? Jeg skal skrive et brev på fransk, og vil gerne have oversat de her sætninger: "Jeg er selv blevet gift i en sen alder. Hun hedder Anne-marie. Jeg har dog ikke børn, men jeg har jo haft fornøjelsen af pepinot, husker du ham? Jeg har fulgt hele hans op... -
Rette
ForumindlægHej alle!Jeg sidder med en engelskoversættelse, som skal rettes igennem.. mangler 2 ord som jeg ikke kunne finde i min ordbog :(:Innu-Indianerne på Labrador har vist, at civil ulydighed som ktionsform er en opmuntring, ikke blot for Canadas øvrige indianere, men for alle, der bekæmper militær kræ... -
MEGET kort oversættelse
ForumindlægJeg vil i denne tyske rapport komme ind på Hitlers liv frem til 1933. Hvordan kom Hitler til magten? Hvad var Hitler egentlig for en person?, hvad interesserede Hitler sig for? Hvorfor kom han egentlig kom til Tyskland? Dernæst vil jeg komme ind på hans ægteskab, og den dag han døde. Ich will im ... -
Lille oversættelse
ForumindlægDet kan være noget af en udfordring at leve i det moderne samfund. Hver dag konfronteres vi med nyheder om fatiigdom og krænkelser af menneskerettighederne. Dette resultere ofte i at man føler sig fuldstændig ubetydelig da man umulige kan ændre noget.It can be some of a challenge to live in a mod... -
Åben verden
ForumindlægHej.. Jeg skal op til AT-eksamen her på mandag og har om Niels Bohr rejse fra DK til USA og hans deltagelse i Manhatten-projektet. Efter at han havde indset hvad han havde været med til at skabe, brugte han resten af sit liv på at bekæmpe det. Han ville have en "åben verden", hvor intet...
