Søgning på: fysik projekt. Resultater: 10521 til 10540 af 20688
-
Ellære
ForumindlægHjælp!!...Jeg har brug for nogle eksamesnotater eller bare notater om ellære for fysik B...min email er : [email protected] på forhånd ;) -
Kender i det ?
ForumindlægSkal til eksamen i fysik/biologi imorgen og har terpet og terpet..lige nu kan jeg så intet huske og er fuldkommen panikslagen! -
Bøjning i gitter
ForumindlægHEEEEj Kan nogen forklare mig hvad det er? Jeg har fysik på c (eksam på fredag :/), så det skal helst ik være noget på A eller B niveau :) tak på forhånd. -
Lysets brydning
ForumindlægHej, Jeg sidder og arbejder på min 24 timers fysik-eksamen og har trukket Lysets brydning. ER lysets brydning det samme, som brydningsindeks? På forhånd tak -
Lys - partikler eller bølger?
ForumindlægHvordan kommer det til udtryk i praksis at lys har partikelegenskaber? Jeg skal op i fysik i morgen tidlig, så svar haster! -
Lyd
ForumindlægEr dernogen der kan forklare mig hvordan lyd bliver til?Det skal ikke bare være sådan noget simpelt noget.. Det er noget jeg skal bruge til Fysik på A nieaveu..Eller bare et link hvor der står noget? -
SRO hjælp!!!
ForumindlægHvis der er nogle, der har forstand på kemi og fysik, så må I meget gerne skrive til mig enten her eller privat... Har virkelig brug for hjælp! Det er til min SRO :( -
Magnetisme?
ForumindlægNogen der har en idé til at gøre magnetisme biologisk, og måske lave et biologisk forsøg? Det haster, det er til den nye eksamen i biologi/fysik.. -
Periodiske system
ForumindlægEn hurtig forklaring af det periodiske system?Hovedgrupper osv.. Hvad betyder det??Fysik eksamen i morgen - og har lige opdaget et 'hul'.. ;)Tak! -
Universets opbygning?
ForumindlægHvis I skulle til eksamen i fysik på C-niveau og havde emnet "Universets opbygning" - hvad ville I så komme ind på? -
energi og varme
Forumindlægnogle der har lavet en opgave der hedder solopvarmning af vand i fysik?noget med et kar der fyldes med vand som opvarmes af solen. -
eksamensspørgsmål
ForumindlægNogle som har lyst til at dele deres bud på besvarelserne til fysik A skriftlig eksamen 2009 HTX ? -
Ellære
ForumindlægHej :-) Jeg sidder med en fysik opgave, som jeg bare ikke kan finde ud af, desværre.. Så håber at der er nogen der vil hjælpe mig? Tak på forhånd! -
E= m*c^2
ForumindlægHej Hvordan skal formlen E= m*c^2 forstås og til hvad benyttes den? Håber ¨på en nem forklaring til en der har fysik på c niveau :) -
Halveringstid mm.
ForumindlægHar fysik på B i 2.G pt.Forstår ikke helt hvad "halveringstid" og "aktivitet" går ud på. I forbindelse med radioaktive atomer.Nogen som kan forklare simpelth hvad det går ud på ? -
SRO
ForumindlægEr der nogle der har nogle gode forslag til nogle problemstillinger om Acceleration. Det ville hjælpe mig meget. Jeg har emnet hastighed og underemnet acceleration og fagene matematik og fysik. -
Hvad vil det sige - adgangskrav.
ForumindlægHej "Specifikke adgangskrav er dansk A, engelsk B og matematik A samt enten fysik B og kemi B eller fysik B og bioteknologi A. Alle fag skal være bestået." Forstår godt at man ENTEN skal have fysik b og kemi b ELLER fysik b og bioteknologi A. Men hvad mener de med at de skal være beståe... -
Kompleksiteten af eldiagrammer
ForumindlægHej Hvor komplekse eldiagrammer vil jeg evt. kunne komme ud for at skulle analysere ved fysik på B niveau til en eksamen? -
............
ForumindlægNogen der vil se min fysik rapport igennem ?jeg skal have hjælp til fortolkning fejlkilder og usikkerhed... Den ska afleveres imorgen og det skal være via e-mail... -
Hvad betyder enheden?
ForumindlægJeg har en opgave i fysik der lyder: hvor mange [ps] er 0,00785 [s] jeg ved ikke ved [ps] betyder?
