Søgning på: tysk notater. Resultater: 10601 til 10620 af 18469
-
Analyse af sætning
ForumindlægHej, skal analysere nogle sætninger, man har lidt problemer. I Tyskland er der stor interesse for natur og sundhed. "er" er verballedet, men jeg ved ikke hvilket ord der er subjekt? Det kan da ikke være "i Tyskland" eller? -
En sætning!
Forumindlæger denne sætning rigtig? sehr schön Klatscheblatt :) -
Perspektivering
Forumindlæghej jeg skal til dansk eksamen om et par dage. jeg skal Perspektivere til to tekster. min primære tekst er om frihed og er fra bogen bommuldens dronning. jeg skal Perspektivere til digtet"på det tørre" og sangen "man binder os på mund og hånd". hvordan kan man perspektiver... -
Komme på særlige vilkår
ForumindlægJeg har fundet ud af, at jeg skal op i alle de tre fag, jeg afslutter i år. Jeg går i 2g. Hvis jeg nu havde for meget fravær og var kommet på særlige vilkår, ville det så have gjort nogen forskel? Skulle jeg så ikke også op i alle tre fag, med det helt samme pensum? -
Skriftlig eksamen - emner??
ForumindlægJa, som alle andre 3.g'ere med samfundsfag på højniveau, skal jeg op i skriftlig på torsdag i næste uge. Før vi fik læseferie, talte vi med min lærer om hvilke emner opgavesættet kan komme til at omhandle, og han mente at emnerne ville kredse omkring den aktuelle politik da sættet blev skreve... -
Hvad bruges oxidationstal til?
ForumindlægHvad bruges oxidationstal til? og hvad er Mohr titrering? -
Tycho Brahe
ForumindlægHEJ er det her rigtig jeg har skrevet han fandt ud AF 1. lov kepler banen har en elipse med solen i det ene brændpunkt sener fandt han ud ad at de andre planters baner er ellipser omkrin solen 2 lov mellem solen og en planet har samme arealer i lige tidsrum 3 lov ? han har lavet e... -
AT metoder - HJÆLP TAK!
ForumindlægHej, Jeg skal skrive AT 6, "Grænser", og havde i tankerne at skrive om grænsen mellem hvad der er virkeligt og hvad der er falsk, sådan set som Viatual reality og Reality Shows. Jeg ville skrive danks-engelsk og vil gerne have hjælp til hvilke metoder jeg kan bruge og hvordan jeg kan g... -
Hvor melder man sig ud?
ForumindlægHvor melder man sig ud? Vil gerne have en pause nu, måske kommer jeg igen til efteråret. -
Problem med lille sætning
ForumindlægHej jeg er i tvivl om, hvordan man oversætter denne sætning til mundret dansk? Als Leiterin unserer Gruppe haben wir Fräulein Anna bekommen? Tusinde tak for hjælpen! -
Tag et fag ved siden af gymnasiet?
ForumindlægHej alle Har lige et par spørgsmål angående nogle fag. Jeg går lignu på htx i 3.g og har eng på A-niveau. Problemet er at jeg ikke bryder mig om undervisningen på skolen. Er der en måde hvorpå man kan tage faget et andet sted ved siden af gymnasiet? Altså så jeg slipper for have engelsk på skole... -
Rettelse af få sætninger
Forumindlægde viser nogle tricks, så de kunne imponerer deres andre to venner og deres gamle træner. Så skete der det, at han mistede balance og faldt ned af togets tag og blev kørte over af toget. Fra denne dag ville de to andre venner aldrig nogle sinde surfe på togets tag. Sie zeigen einige die Trick... -
Lyder det korrekt?
Forumindlægkan man godt sige "Sie will damit ihr Eltern zeigt das sie nicht alles mehr gafallen lässt"? -
HASTER!
ForumindlægHedder det auf Weg eller auf dem Weg ( på vej) -
Engelsk aflevering - nogen der vil kigge den igennem?
ForumindlægRepublic of Ireland vs the United Kingdom ”Essay” There are troubles between different countries all over the world – there has always been, and there will always be. Imerialism is a good example to show how some countries are being subjects by other countries. Some countries have a bad un... -
usikker om dette stykke
Forumindlæghej derude er lidt usikker på dette stykke? nogen der vil hjælpe In der Gesichte „Nicht einer zuviel“ hören wir eine Erzählung, vermutlich von einem Schüler, über der Studienrat Dr. K. Der Vierziger Jahre Man unterrichtet der Schülers Klasse in Gesichte und Deutsch. -
to sætninger, hjælp ) :
Forumindlæghvordan siger man: "Men Franz har ikke lyst til at gøre karriere. Han er den dygtig medarbejder i banken om dang, men om aftenen lever han et andet liv." Har prøvet og prøvet men er ikke kommet fra til noget fornuftigt!!! -
Sproglig linie?
ForumindlægHej Studi! Jeg har tænkt over at skifte til sproglíg linie pga. mat C. Jeg har brug for nogen der kunne hjælpe mig, med at finde uddannelser med de fag, som sprolig linie har! Det ville være kanon dejlig, hvis I ville hjælpe ;D På forhånd tak! -
Være sikker på
ForumindlægHej Hvordan siger man: "Jeg er sikker på, at..." Jeg slår det på i ordsbogen, men så kan jeg ikke få det der "at" med. -
Danmark/Norges besættelse
ForumindlægLykkedes Hitlers Operation Weserübung? Jeg ved godt at besættelsen af danmark lykkedes uden problemer. Men hvad med besættelsen af Norge?? Jeg synes der står en del forskelligt på nettet. Nogen der kan hjælpe?
