Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 10621 til 10640 af 14598
-
mdt. Engelsk eksamen
ForumindlægHej, jeg skal til min sidste eksamen i morgen, mdt. engelsk, og ville bare lige høre om der er nogle der har nogle gode fif til hvordan man giver et godt indtryk, og hvordan man kan få et flot 9 tal, da jeg er meget nervøs, håber på nogle gode svar. På forhånd tak... -
AU - ukonstrueret
ForumindlægJeg forstår slet ikke hvorfor alle andre har fået alle mulige informationer om deres uddannelser hvor jeg derimod blot har fået ét brev om at jeg er blevet optaget på en uddannelse. Jeg har slet ikke fået at vide hvornår min uddannelse går i gang, jeg har ikke fået at vide hvornår der er rusturen... -
"sommerskole"
ForumindlæghejJeg så i tv-avisen at der på Århus universitet havde været sådan noget i sommers for kommende medicin studerende, hvor de i en uge havde skåret i grise, lært latinske betegnelser osv... Nogen der deltog? Hvordan var det? Er det et tilbagevendende arrangement? -
Fravær
ForumindlægHvordan kan det være at jeg får fravær bare pga. jeg var syg 2 dage ?? Det forstår jeg ikke...?`? Absoult latterligt.. Uacceptabelt.! Vil overveje at klage. Man kan altså ikke gøre for at man er syg. Så siger vejlederen at man skal have 0 i fravær ?? Jeg kender en fra HHX han har i etåretsløb 120... -
Edens have
ForumindlægEr der en der har eller kan skrive et par spg. nej som jeg kan sidde og besvare, bl.a. om emnet "Edens have" -
Hjælp?
ForumindlægNogen som vil hjælpe med biologi-rapport. Personen skal havde en meget god baggrundsviden evt. B eller A-niveau på gymnasiet. -
ammonitter?
ForumindlægBen-Ammi (stamfader til Ammonitterne)Hvem er ammonitterne?Er det folk i Israel eller i Jorden, eller et helt tredje?Moab (stamfader til Moabitterne)-(Jordan)ikke? -
Korrekt?
ForumindlægEr denne tekst korrekt skrevet, eller er der fejl. Hvis så, vil jeg være glad for, at I hjælper mig :)Wolfgang Becker, der “Good Bye Lenin” inszeniert hat, wurde 1954 in Hemer/Westfalen geboren. Nach dem Abitur studierte er an der Freien Universität in Berlin. Danach studierte er an der Deutschen... -
to korte sætninger
ForumindlægHvordan oversætter man det til dansk;"Vor diesen Scheidungen mußten die Familie oft mit Streit, Kummer und Viele Problemen leben. Manche Leute sprechen von glücklichen Scheidungen, aber für Kinder verläut eine Scheidung selten glücklich."Jeg kan slet ikke finde "Kummer" på or... -
Hjælp meiose
ForumindlægHej.Hvornår begynder meiose processen, er det efter samlejet? Jeg er simpelthen helt blank angående meiose. Og indholder vores celler både mænd kromosomer og kvinde kromosomer ? Hjælp tak for mere afklaring :S På forhånd tak! -
Kort stil - ret - hjælp - ideér
ForumindlægDette er en engelskstil, hvilken skal afleveres fredag. Den er skrevet ud fra mit yndlings kapitel i en bog kaldet "Rebuilding Coventry" (skrevet af Sue Townsend). Jeg kunne så godt tænke mig, at nogen ville læse denne korte stil igennem og hjælpe lidt med kompositionen af sætningerne o... -
Kan jeg klage over min kemieksamen?
ForumindlægHi alle, Jeg var til kemi eksamen idag.... Jeg skulle havet været oppe klokken 12:30, så jeg tog den med ro.. Men så ringer skolen til mig klokken 8:20 og siger "Du er ik kommet til eksamen her klokken 8, har du ik fået avide at din eksamens tid er blevet rykket?".. Jeg blev sindsyg... -
Hjælp til oversættelse - Der Absturz
ForumindlægHey! Jeg ville bare høre om der er nogle, som har lavet en tyskoversættelse, der hedder Der Absturz, som kan være behjælpelige, da jeg selv har ret store problemer med den. -
Biologi mundtlig eksamen 1.g - HJÆLP?
ForumindlægHej alle friske studieportalen-brugere :) Jeg skal op i mundtlig biologi C (eksamen) i morgen, og jeg har faktisk ingen anelse om, hvordan det kommer til at foregå. Jeg har selvfølge 24 minutter forberedelse, og 24 minutters eksamination - er der nogle af jer der har været oppe i det sidste år, o... -
STUDENTERKØRSEL!
ForumindlægHej people! Jeg bliver student mandag og hele klassen skal ud og køre i vogn torsdag, er der nogle som har gode forslag til hvad der kan stå på bannerne på vognen? Kender de der 1xdyt pige skål 2xdyt drengeskål 3x dyt fælles. men har i ikke nogle llidt sjovere.? -
Hjælpp Essay
Forumindlæghejsa Skal skrive et essay til imorgen hvordan skal jeg gøre.. -
Morten Nielsen - Dette er ikke døden
ForumindlægDer er ikke tilfældigvis nogen, der har nogle noter om dette digt vel? ^^ Alt kan bruges og vil blive sat pris på! -
Super utroskab!?
ForumindlægJeg kender ikke helt til reglerne, men jeg går ud fra, man må stille folk spørgsmål, hvilket ikke vedrører skolen- Men begår man utroskab hvis man kom til at kysse en fyr til en fest, da man havde en kæreste der blot var ude på toilettet, på det tidspunkt!?... Hvad er utroskab?.. Hvornår er de... -
Valg af dansk prøveoplæg :)
ForumindlægJeg har trukket fordybelseområdet Døden, sorg og krise (dansk mundtlig - prøveform B) og har brug for hjælp til at vælge et prøveoplæg. Klassens opgivelser inden for fordybelsesområdet er: En, to, tre-NU! af Jesper Wung-Sung Hosekræmmeren af Blicher En stor dag af Henrik Pontoppidan ... -
Indlæring og viden
ForumindlægDette er næsten et ja/nej-spørgsmål: Tror I, at indlæring sker eksponentielt eller lineært (tid/uddannelsesforløb ad x-aksen, viden af y-aksen)? Sagt, så de sproglige også forstår det: Lærer man hurtigere, efterhånden som man kommer højere op i uddannelsessystemet/ bliver ældre, eller lærer ma...
