Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 10741 til 10760 af 57177
-
engelsk sætninger
ForumindlægDer skal være et hedførende stedord i hversætning er de sande? The thing, which made me most angry, was that he never closed the door after him. Those, who believe, that you can do anything, you want, are crazy. I think what really matters is that the parent agrees. You just have to give the ... -
Bedømmelse af essay om ondskab
ForumindlægJeg har som 3.g studerende på HHX skrevet et essay om ondskab, som jeg personligt synes er uretfærdigt bedømt. Derfor undrede jeg mig over, om der muligvis var nogle kvalificerede læsere, som kunne tænke sig at forsøge at bedømme den karaktermæssigt, og eventuelt fortælle, hvad der kunne gøres be... -
Emner
ForumindlægHey. Jeg skal op i samfundsfag B nu her til maj. Ville bare lige høre fra en der er god, hvilke enmer jeg skal kigge på. Jeg har selvfølgelig en del noter, men mange ligger på computeren, så skal vide hvilke jeg skal printe/smide ud. Det må gerne være en så komplet liste som muligt. På forhånd... -
1.g igen næste år
ForumindlægHej Jeg går på en htx gymnasium 1.g ligenu og vil gerne skifte til en stx, men min studievejleder siger at jeg først kan skifte til en stx næste år som 1g. Hvis jeg dropper ud fra htx ligenu er det så mine 9.klasse karakter der tæller eller hvordan er det, og ville der ske nogle problemer i forho... -
Matematik: Hjælp til et formelt bevis af et logisk argument
ForumindlægHej Nogen, der kan forklare mig hvordan dette er løst. Jeg er selv kommet frem til (14), men ifølge billedet så bruges (7) to gange. Må man godt det, når det allerede er brugt en gang ved (11)? -
HJÆLP JEG STÅR I ET KÆMPE PROBLEM MED MIN GYMNASIE VALG
ForumindlægHej folkens Så lige nu går jeg på stx i 1.g. Jeg har en linje med matematik A og Fysik Kemi B. Jeg kan godt lide matematik A, men jeg bryder mig ikke om de naturfaglige fag som fysik, kemi og biologi. Grunden til at jeg har valgt den her studieretning er fordi mine forældre har presset mig til d... -
engelsk skriftlige eksamen 2010
Forumindlæghej hvad hedder emnerne til eksamenssættet for henholdsvis : stx b maj 2010 stx b august 2010 stx b december 2010 -
hjælp til valg af gymnasie
ForumindlægHej. Jeg har fået mine karaktere i 9 klasse, jeg har et snit på 6,5 hvilket jeg er ret tilfreds med, fordi jeg har rykket mig meget siden de sidste karaktere vi fik. Det betyder at jeg kan komme ind på gymnasiet da det er højere end 5,0. Jeg interessere mig meget indenfor IT, og så har jeg fået ... -
Hvad går bioteknologi ud på?
ForumindlægJeg skal på stx efter efter sommerferien og overvejer at tage bioteknologi på A-niveau. Er der nogle der har den studieretning og som kan fortælle lidt om hvordan det faget er og hvad man typisk laver? -
Tandlaege
ForumindlægJeg vil gerne blive tandlaege, men jeg ved ikke hvad ens gennemsnitlige karakter skal vaere, foer man kan blive tandlaege. Er der en der ved det? Og er det stx man skal tage, eller hf eller andre. -
EKSAMEN!!!
ForumindlægJeg har lige et mindre spørgsmål ang. spansk eksamen...har læst i nogle af indlæggende at det er en go ide at have et A4 ark til hver tekst og så bare kopiere d over og fokusere mest på ektemporalen, MEN man trækker jo kun et uddrag af teksten skal man ikke fokusere på det og i givet fald kan man... -
Medicin
ForumindlægHej allesammen.Jeg er en fyr hvis snit stærkt ser ud til at ende på 8,7 (dvs. en HEL karakter mindre end snittet af de ansøgere der kom ind sidste års karaktergennemsnit). Det gik desværre først op for mig, at det er umuligt at ændre på sit snit når først man har overstået sin sidste studentereks... -
Hjælp tekster pensum
ForumindlægEr der nogle der har korte notater til hver af filmene eller teksterne, ligegyldigt om det på engelsk eller dansk. ENGELSK Tekster jeg skal kunne udenad: HIGH SCHOOL SHOOTINGS ”US politics and gun control” IRELAND ”The sniper” ”Northern Ireland today” MUSIC ”Two Great heroes” ”The ... -
Hf?Historieopgave..
ForumindlægHej Sp. SKal til sommer starte på Hf. Jeg spørger herinde fordi, jeg har et spørgsmål omkring HF. kan det passe at man skal aflevere en ''historieopgave'' som står skrevet man får 10 timer til at lave. Dog har jeg valgt den naturvidenskabelige pakke, hvilket niveau har j... -
Hvor højt skal en gennemsnit være (diætist)
ForumindlægHej Her i næste måned bliver jeg 2.g'er. Jeg har pånuværende tidspunkt et meget lavt gennemsnit, hvilket er 5. Jeg overvejer, at efter gymnasiet vil jeg gerne læse om ernæring og sundhed på uni. Jeg ønsker, at blive diætist. Men jeg ved ikke om snittet skal være højt for at komme ind. Er d... -
personlig fortælling - HASTER
Forumindlægikke sikker på om det rigtigt.. Personlig fortælling - ”flyt jer, her kommer kongen”. Det lyder som om han begik den samme fejl som dengang jeg var ude og fiske. Det var en mandag morgen i sommerferien, hvor jeg skulle ud og fiske sammen med klubben. Tre dage før havde jeg været sam... -
Hvad er q-værdi
Forumindlæghej er der nogen der vil forklare mig hvad q-værdi er for noget. og hvad det bruges til?? på forhånd tak:D -
SÆTNINGSANALYSE!
ForumindlægHej alle sammen! Står altså med et problem, da jeg er rigtig dårlig til det med sætningsanalyse :( Er der nogen, som gider hjælpe med disse sætninger? ? Det er nat, da kvinden vågner og opdager, at manden ikke ligger i sengen. ? I køkkenet står manden, der har skåret brød – men han fortælle... -
"Sabbat"-år mellem 2 og 3 g.
ForumindlægHej! Jeg har af personlige årsager overvejet at tage et sabbat år mellem 2 og 3 g.. Jeg er ikke skoletræt og vil faktisk gerne bruge året som et slags dannelsesrejse, hvor jeg gerne vil ud som frivillige. Min eneste frygt er bare at jeg vil ende med ikke at kunne følge med. Vil bare høre om ... -
snit på 7 .
ForumindlægEr det godt? svar det til 9. ?
