Søgning på: bioteknologi eksamen 2015. Resultater: 10761 til 10780 af 35503
  • HTX matematik a skriftlig

    Forumindlæg
    Nogle andre som var oppe i matematik A htx 2015 i dag, som kan se om jeg har lavet fejl?
  • Horsens HF & VUC - optagelse

    Forumindlæg
    Horsens HF & VUC byder de nye elever velkommen 10.august 2015 kl. 9.30
  • SØGER lejlighed i Odense nær SDU

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg søger en lejlighed i perioden 1.sep-1.feb 2015, så kender i en der har sådan en mulighed til mig, bliver jeg enormt glad hvis i kontakter mig :) Mvh Sarah
  • chokoladefontæne

    Forumindlæg
    hej er der en, som kan hjælpe mig med vedhæftede fysikopgave fra det seneste eksamenssæt (14 august, 2015)? mvh, Tobias
  • Matematik Hjælp

    Forumindlæg
    Beregn hvor mange der bor i Torshavn i år 2015? Det fortsætter med at vokse 0,5 procent pr. år ? Hilsen mico.
  • EKSAMENSOPGAVER A NIVEAU

    Forumindlæg
    Er der nogle der ved hvor man kan finde eksamensopgaver som man kan øve på lige inden terminsprøven? Gerne rigtig mange :) Nogle der har dem fra 2015?
  • Eksamensopgaver biologi a stx

    Forumindlæg
    Hej, Er der en derude som har besvarelserne på eksamensopgaverne fra 2. juni 2015; kimfald, orangutangers alfa-globin-gener og edderfugle? Ville være til stor hjælp.
  • STX A

    Forumindlæg
    Hej SP. En eller flere der evt. sidder med besvarelserne/facitlisten til sygeksamen for kemi STX A 10. december 2015, som vil sende eller linke den her under?
  • Samme højde i trekant og pyramide?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har et spørgsmål gældende en opgave fra eksamenssættet fra maj 2015. Er højden i pyramiden denne samme højde som trekanterne, der danner siderne i pyramiden?
  • Lejlighedssange af Stine Pilgaard

    Forumindlæg
    Hej alle! Er der nogen af jer der har læst romanen "Lejlighedssange" af Stine Pilgaard fra 2015, som evt. kunne have lyst til at hjælpe mig? :-)
  • Regeringen idag

    Forumindlæg
    Jeg kan ikke finde noget om, hvem der sidder i regeringen idag udover noget fra 2011 og 2015? Er der nogen der ved det, og hvem der sidder i oppositionen
  • renteopgave

    Forumindlæg
    hvis en person i år 2000 har en indkomst på 272.000 kr, hvad er så hans indkomst i 2015, hvis indkomsten stiger med 2,7% om året. Skal man bruge renteformlen?
  • Hurtigt! procent stigning?? noget?

    Forumindlæg
    Hej! Tallet skal stige med 5 procent om året fra år 2007 til 2015... tallet er så 377.100 (altså 377 tusinde 1 hundrede...) Hvordan gør man?
  • bonus for tidlig studiestart

    Forumindlæg
    Er denne bonus blevet afskaffet eller er den der stadig? Jeg er ekstremt forvirret.. Skal jeg forvente, at denne er væk, når jeg engang bliver student i 2015?
  • Hjælp til Helle Thornig-Scmidts Tale.

    Forumindlæg
    Er der nogen som har skrevet retorisk om" Helle Thorning-Schmidts tale ved mindehøjtidelighed på Østerbro den 16.Februar 2015"
  • En god SRP-opgave ?

    Forumindlæg
    Hej Jeg vil geren vide, hvordan man laver den bedste SRP-opgave. --> Hvordan kan man får de to fag (bioteknologi og idehistorie) til at overlappe med hinanden. ---> Hvad skal man analysere i bioteknologi-delen? --> Skal man redegøre for et stof, som ligger på et hø...
  • Løsning af ligning mht. X

    Forumindlæg
    Nogle der kan hjælpe med at løse og forklare denne ligning ? 5(x-2)=10 og også denne som er vedhæftet
  • Trigonometri

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen jeg har problemer med følgende opgave da jeg ikke ved hvilken formel jeg skal bruge og hvordan jeg løse den uden lommeregner ift. cos, sin eller tan (hvis det er det man skal bruge) Opgaven lyder som føler: På figuren ses to retvinklede trekanter ABC og DEF, der er ensvinkle...
  • opstil en lineær model?

    Forumindlæg
    hej med jer:-) sidder med en hjemmeopgave denne dejlige lørdagog er gået i stå. jeg ved ikke hvordan jeg kan opstille en lineær model. har både læst i bogen og gloet videoer. i opgaven skal jeg opstille en lineær model der viser udviklingen af manglende social- og sundhedsmedarbejder...
  • SRP Diskussion?

    Forumindlæg
    Hey people! Sidde lige og knokler med min srp i min diskussion bliver jeg bedt om at: diskutér mulige løsninger i forhold til at opnå regeringen mål om at 95% af en ungdomsårgang i 2015 skal gennemføre en uddannelse. Mit spgm. er så: vil det sige at jeg skal komme med mine egne mul...